Ακουσα με προσοχη τον κ Τζανακο και διεπιστωσα οτι δυστυχως ακομα δεν γνωριζει πως δουλευει ο δευτερος ηχος.
Τελικά μ όποιον Δάσκαλο καθήσεις τετοια γράμματα και τρόπους θα μάθεις!!
Ακουσα με προσοχη τον κ Τζανακο και διεπιστωσα οτι δυστυχως ακομα δεν γνωριζει πως δουλευει ο δευτερος ηχος.
Βρε παιδιά, ο κ. Καρασταμάτης δικαιολόγησε την ερώτησή του, πέστε την άγαρμπη, αφελή, παιδική ή ότι άλλο.
Είπε ότι δεν χωράει αμφισβήτηση για την τέχνη του κ. Τζανάκου.
Τι άλλο να πει;
Παύσατε πυρ κατά βούλησιν γιατί θα πάμε όλοι από αδέσποτες.
Τα λέω αυτά γιατί νομίζω ότι όλοι γράφουμε με καλή διάθεση.
Αντωνης Μιχελουδακης;100825 said:...Το όλον άκουσμα ακου και μην απομονώνεις σημεία και φθόγγους.Το άκουσμα δεν είναι παραδοσιακό ή μήπως πιστεύεις ότι κάποια διαστήματα μπορούν να χαλάσουν το ύφος ενός μαθήματος;.Ας μην είσαι τόσο σχολαστικός και επίσης λάβε υπόψιν σου πως ο άρχοντας δεν έκανε και το καλύτερο ψάλσιμο της ζωής του μιά που φαίνεται να είναι κρυωμένος(άκουσα όλη την ακολουθία απευθείας)
...πίστεψες ότι ο άρχοντας επηρεάζεται ενώ θα έπρεπε να ελπίζεις ότι οι άλλοι θα επηρεαστούν από το ψαλσιμό του.
Ειπα να μη μιλησω ... αλλα μου δοθηκε αφορμη ...τα ακουσα και ενα εχω να πω, οτι το πραγμα δεν παει καθολου καλα. Τωρα απο κει και περα τι παιζεται τι μαγειρευεται και τι ηχοχαλκευεται δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω...!Ἰσως κάποιοι στενοχωρηθοῦν, ἀλλὰ θὰ κάνω μιὰ παρατήρηση. Ἀκοῦστε τὰ κατωτέρω ἠχητικὰ, ἀπὸ τὸν Ἄρχοντα κ. Δημήτριο Νεραντζῆ:
1. View attachment 41680 (πλῆρες ἠχητικὸ ἀπὸ ἐδῶ)
2. View attachment 41681 (πλῆρες ἠχητικὸ 3 μηνύματα πιὸ πάνω)
..καὶ ἄς μοῦ λύσῃ καποιος τὴν ἀπορία: τὶ μεσολάβησε μέσα σὲ αὐτὸν τὸν ἕνα (καὶ κάτι) χρόνο καὶ τὰ διαστήματα τοῦ Ἄρχοντα, ἐνῶ τότε συμφωνοῦσαν μὲ αὐτὰ τοῦ Ναυπλιώτη (τὰ ἠχητικὰ στὸ τέλος τοῦ μηνύματος), τώρα ...ἄλλαξαν; (δὲν χρειάζεται νὰ πῶ πρός ποιά κατεύθυνση :wink.
χς
ΥΓ Μήπως ἔχει ἀρχίσει νὰ πίνῃ κι ὁ Ἄρχων τίποτα ...ὕποπτους καφέδες, ἐκεῖ ποὺ συχνάζει τελευταῖα;
Ειπα να μη μιλησω ... αλλα μου δοθηκε αφορμη ...τα ακουσα και ενα εχω να πω, οτι το πραγμα δεν παει καθολου καλα. Τωρα απο κει και περα τι παιζεται τι μαγειρευεται και τι ηχοχαλκευεται δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω...!
Ρε παιδιά, γιατί λέτε βλακείες για τον Άρχοντα; Μεγάλη φαντασία έχετε μου φαίνεται. Ούτε παίζεται, ούτε μαγειρεύεται τίποτα. Τη Δευτέρα που κάνει το σεμινάριο ο Άρχων κάνω κι εγώ εκεί μαθήματα και σας βεβαιώνω ότι ο Άρχων κάνει το σεμινάριό του ανεπηρέαστος και λέει και ψάλλει αυτά που ο ίδιος θέλει, χωρίς να παρεμβαίνει κανείς στο έργο του. Μη το τραβάμε σε ανυπόστατα πράγματα.
Ρε παιδιά, γιατί λέτε βλακείες για τον Άρχοντα; Μεγάλη φαντασία έχετε μου φαίνεται. Ούτε παίζεται, ούτε μαγειρεύεται τίποτα. Τη Δευτέρα που κάνει το σεμινάριο ο Άρχων κάνω κι εγώ εκεί μαθήματα και σας βεβαιώνω ότι ο Άρχων κάνει το σεμινάριό του ανεπηρέαστος και λέει και ψάλλει αυτά που ο ίδιος θέλει, χωρίς να παρεμβαίνει κανείς στο έργο του. Μη το τραβάμε σε ανυπόστατα πράγματα.
...ότι ο Άρχων κάνει το σεμινάριό του ανεπηρέαστος και λέει και ψάλλει αυτά που ο ίδιος θέλει, χωρίς να παρεμβαίνει κανείς στο έργο του
Γιώργος Μ.;100856 said:...στο σύνολο, ήτοι στη μακροδομή, κυρίως φαίνεται η μεγάλη διαφορά ύφους των δύο ... (που) ... συνοψίζεται στη φράση-κλειδί: δωρική μεγαλοπρέπεια.