[Ερώτηση] Μεγάλη Εβδομάς Περιστέρη - Επιμέλεια Ε. Τζελά

Status
Not open for further replies.
ἄκουε πολλά said:
Ο Κ. Πρίγγος ενεδόξασε το μεγαλείο του πατριαρχικού ύφους, υπάρχων σημαντικότατος εκκλησιαστικός συνθέτης και μελοποιός και γνωρίζων άριστα την ορθογραφία της Βυζαντινής Μουσικής.

Σε ηλικία 19 ετών ανέλαβε καθήκοντα Β΄ Δομεστίκου στον Πατριαρχικό Ναό (με Πρωτοψάλτη τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη, Λαμπαδάριο τον Κωνσταντίνο Κλάββα και Α΄ Δομέστικο τον Δημήτριο Φωκαέα).

Σε ηλικία 46 ετών ανέλαβε καθήκοντα Λαμπαδαρίου (διαδεχόμενος τον Ευστάθιο Βιγγόπουλο), λίγο αργότερα (παραιτηθέντος του Ιακώβου Ναυπλιώτου) εχρημάτισε για περίπου 6 μήνες τοποτηρητής της πρωτοψαλτίας, και στις 24 Σεπτεμβρίου του 1939 προήχθη αριστίνδην σε Άρχοντα Πρωτοψάλτη της Μ.τ.Χ.Ε. μέχρι το 1959, με Λαμπαδάριο τον Θρασύβουλο Στανίτσα.

Στο ειλητάριο της λαμπρής ψαλτικής πορείας που διέγραψε, ωστόσο, τα διάφορα στάδια εξέλιξης και ωρίμανσης δεν πρέπει να εξομοιώνονται.

Ο Αθ. Πολίτης, γνωρίζοντας τον Πρίγγο στην Θεσσαλονίκη, συγκέντρωνε μαθήματά του από το 1927 ακόμη, όταν ο Πρωτοψάλτης ήταν περίπου 35 ετών...


Επομένως, αυθεντικά κείμενα του Πρίγγου δεν είναι ορθογραφημένα ποιας εποχής και σε ποια ηλικία έγραφε;

Πόσο δόκιμο είναι να χαρακτηρίζεται τόσο πρόχειρα ανορθόγραφος ένας τόσο σπουδαίος ανήρ της πατριαρχικής ψαλτικής παράδοσης, εκλαμπρότατος πατριαρχικός ψάλτης και μελοποιός;




Προφανώς και ο χαλκέντερος Γαλατιστιαίος εξέδωσε πιστώς τα χειρόγραφα του Πολίτου Πρωτοψάλτου. Τούτο όμως δεν σημαίνει πως η ορθογραφία του ευκλεούς Άρχοντος Πρωτοψάλτου υπήρχε σε αυτά ώριμη και αποκρυσταλλωμένη.




Ο Α. Ευθυμιάδης επιμελήθηκε και (κάποια από) τα βιβλία του Χ. Ταλιαδώρου. Κι αυτός ανορθόγραφος; Δεν νομίζω ότι έχουν έτσι τα πράγματα.


Συγκεφαλαιώνοντας.

Γενικεύσεις αόριστες του τύπου:



).
Απαντώ σε όσα αφορούν τα γραφόμενα τα δικά μου .
Ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφω και μην παραφράζεις.
Ήμουν πολυ συγκεκριμένος και ιδιαίτερα προσεκτικός .
Ότι γράφω ,τολμώ και το γράφω επώνυμα και δεν διατηρώ διπλούς λογαριασμούς .
Γενικεύσεις και αοριστίες ....
Ο μακαριστός Κυρ Αβρααμ επιμελήθηκε το Αναστασιματάριο του Ταλιαδωρου (ομιλώ για την πρώτη χειρόγραφη έκδοση ) και μόνον .
Μην δημιουργούμε εντυπώσεις .
Ειναι γνωστό απο που προέρχομαι και που μαθήτευσα .
 

extra

Παλαιό Μέλος
Πιστεύω ότι ο κύριος (και Δάσκαλος) Ηλίας Ρεδιάδης Τούμπας μπόρει να μας βοηθήσει γιατί ξέρω ότι έχει την Μεγάλη Εβδομάδα του ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ Τζελά..

Να σημειώσω ότι συμφωνώ με τα λεγόμενά του για τον άλλο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ και συνονόματο Σπυρίδων Περιστέρη.Δεν νομίζω, απο το φτωχό μυαλό που Διαθέτω, ότι μπορει ένας "φάλτσος" να είναι πρωτοψάλτης στην Μητρόπολη Αθηνών τόσα χρόνια.
Τα έχω και εγώ και σε πολυγραφημένα φύλλα όπως μου τα είχε δώσει ο αείμνηστος διδασκαλός μου Ε.Τζελάς όταν ήμουν μέλος στον χορό του ,όποιος θέλει μπορώ να του τα δώσω να τα φωτοτυπίσει και να μου τα ξαναφέρει ας στείλει μηνυμα προσωπικο για περαιτέρω συνεννόηση.Βασίλειος Γεωργούδης πρωτοψάλτης -καθ.μουσικής
 

ἄκουε πολλά λάλει καίρια

Βίας Ι σ. 65,7 (Diels-Kranz)
Ξαναδιάβασε προσεκτικά τι γράφω και μην παραφράζεις.

Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ τι ακριβώς παρεφράσθη από ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μήνυμά σου αυτό;

Τα "αυθεντικά " κείμενα του Πριγγου δεν ειναι ορθογραφημένα με την στενή έννοια του όρου .
Σεβόμενος τα κείμενα ,σεβομενος την μνήμη του εκλιπόντος πρωτοψαλτου και μη θέλοντας να κανει καμια παρέμβαση ο κ.Δεβρελης προς τιμήν του ,εξέδωσε την συλλογή των χειρογράφων του Αθανασίου Πολίτη ,ακριβώς ως ειχαν .
Εκεί παρατηρούμε πως η ορθογραφία που ακολουθεί ο Πριγγος , προσομοιάζει με αυτή του Νηλέως
Στα έντυπα (τα αυθεντικά ) που εκδόθηκαν οσο ηταν εν ζωή ο Πριγγος και ειχαν την επιμέλεια ο Αβρααμ Ευθυμιαδης πρωτίστως και ο Χρυσανθος Θεοδοσοπουλος ,παρατηρούμε πως το θέμα της ορθογραφίας εχει προσεχθεί παρα πολυ .
Τυπογραφικά λάθη και λοιπές αβλεψίες δεν απεφεύχθησαν .
Στα εκδοθέντα απο τον Παπανδρέου παρατηρούμε κι αλλα λάθη .
Ειδικά στη λειτουργία οπου ειναι ενα συνοθύλευμα μαθημάτων απο Καραμάνη ,Χρύσανθο ,Ταλιαδωρο ,Σαλτερη κλπ ....
Στα εκδοθέντα απο την Αποστολική διακονία δεν θα αναφερθώ .
Χύθηκε πολυ μελάνι στο ανάλογο θέμα στο παρελθόν ,στο ψαλτολογιο .
Οι ενστάσεις μου ειναι γνωστές .
Ελπίζω να βοήθησα στην κουβέντα

Έγραψες πως τα αυθεντικά κείμενα του Πρίγγου δεν είναι ορθογραφημένα με την στενή έννοια του όρου, και ουσιαστικά προσετέθη απλώς πως πρέπει πρώτα να αναρωτώμεθα σε ποια ηλικία έγραφε ο Πρίγγος...

Που ενετόπισες παράφραση;

Γράφεις έπειτα:

Ότι γράφω ,τολμώ και το γράφω επώνυμα και δεν διατηρώ διπλούς λογαριασμούς .

Συνάδελφε, γράφεται από τον Η. Τούμπα πως στην ουσία ο Πρίγγος ήταν ανορθόγραφος, πράγμα το οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχει ξαναγραφεί στο Ψ.

Διατυπώνεται αντίθεση.

Στην συνέχεια με ένα (όντως) ευγενικό μήνυμα ουσίας, υποστηρίζεις πως με την στενή έννοια του όρου τα αυθεντικά του κείμενα δεν είναι ορθογραφημένα.

Και προσετέθη απλώς πως οφείλουμε να εξετάζουμε σε ποια ηλικία έγραφε.

Υβρίστηκες;
Προσβλήθηκες;
Εκτέθηκες;

Όχι..

Απλώς προσετέθη στα γραφόμενα η οφειλή να εξετάζουμε σε ποια ηλικία έγραφε ο Άρχων... Τίποτε άλλο.


Ο μακαριστός Κυρ Αβρααμ επιμελήθηκε το Αναστασιματάριο του Ταλιαδωρου (ομιλώ για την πρώτη χειρόγραφη έκδοση ) και μόνον .
Μην δημιουργούμε εντυπώσεις .

Έγραψα κάποια από τα βιβλία.

ἄκουε πολλά said:
Ο Α. Ευθυμιάδης επιμελήθηκε και (κάποια από) τα βιβλία του Χ. Ταλιαδώρου. Κι αυτός ανορθόγραφος; Δεν νομίζω ότι έχουν έτσι τα πράγματα.

Εδώ πληροφόρησες έγκυρα! Θα γίνει τροποποίηση και ζητώ συγγνώμη.


Ειναι γνωστό απο που προέρχομαι και που μαθήτευσα .

Θα διάβασες χαρακτηριστικά πως:


ἄκουε πολλά said:
Δεν νομίζω ότι έχουν έτσι τα πράγματα.

Κάνε τη σύνδεση...

Θεωρώ μη φρόνιμο να ανοίξουμε μεταξύ μας θέμα εκεί που δεν υπάρχει. Από πλευράς μου υπάρχει εκτίμηση.


Καλή συνέχεια και κάθε καλό.
 
Last edited:
Εσύ καλύτερα να τρώς παρά να μιλάς και να γράφεις αυτά που γράφεις!!κάθησε να μάθεις μουσική πρώτα δεκα -είκοσι χρόνια και μετά μας τα ξαναγράφεις <<μουσικολογιότατε >>κύριε ΑΓΝΩΣΤΕ!!Βασίλειος Γεωργούδης Πρωτοψάλτης μαθητής του Θεοδώρου Χατζηθεοδώρου και του Ε.Τζελά ,σολίστ ερτ ,σολίστ του πιάνου και καθηγητής μουσικης (έτσι για να γνωριζόμαστε)

Ο Στανίτσας διέθετε φυσικό τάλαντο. Αποτελούσε μια λαμπρή εξαίρεση κάτι παρόμοιο με τον Di Stefano του λυρικού τραγουδιού. Σφάλμα η μη αναφορά απο μέρους μου.
 
ἄκουε πολλά said:
Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ τι ακριβώς παρεφράσθη από ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μήνυμά σου αυτό;



Έγραψες πως τα αυθεντικά κείμενα του Πρίγγου δεν είναι ορθογραφημένα με την στενή έννοια του όρου, και ουσιαστικά προσετέθη απλώς πως πρέπει πρώτα να αναρωτώμεθα σε ποια ηλικία έγραφε ο Πρίγγος...

Που ενετόπισες παράφραση;

Γράφεις έπειτα:



Συνάδελφε, γράφεται από τον Η. Τούμπα πως στην ουσία ο Πρίγγος ήταν ανορθόγραφος, πράγμα το οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχει ξαναγραφεί στο Ψ.

Διατυπώνεται αντίθεση.

Στην συνέχεια με ένα (όντως) ευγενικό μήνυμα ουσίας, υποστηρίζεις πως με την στενή έννοια του όρου τα αυθεντικά του κείμενα δεν είναι ορθογραφημένα.

Και προσετέθη απλώς πως οφείλουμε να εξετάζουμε σε ποια ηλικία έγραφε.

Υβρίστηκες;
Προσβλήθηκες;
Εκτέθηκες;

Όχι..

Απλώς προσετέθη στα γραφόμενα η οφειλή να εξετάζουμε σε ποια ηλικία έγραφε ο Άρχων... Τίποτε άλλο.




Έγραψα κάποια από τα βιβλία.



Εδώ πληροφόρησες έγκυρα! Θα γίνει τροποποίηση και ζητώ συγγνώμη.




Θα διάβασες χαρακτηριστικά πως:




Κάνε τη σύνδεση...

Θεωρώ μη φρόνιμο να ανοίξουμε μεταξύ μας θέμα εκεί που δεν υπάρχει. Από πλευράς μου υπάρχει εκτίμηση.


Καλή συνέχεια και κάθε καλό.
http://analogion.com/forum/attachment.php?attachmentid=95912&stc=1&d=1476355555
http://analogion.com/forum/attachment.php?attachmentid=95913&stc=1&d=1476355555
 

Attachments

  • Πρίγγος 1.jpg
    187.6 KB · Views: 94
  • Πρίγγος2.jpg
    186 KB · Views: 62
  • Πρίγγος 3.jpg
    161 KB · Views: 43

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας

Ποιό έτος εκοιμήθη ο Κ. Πρίγγος; Πότε εξεδόθη και πώς αυτό το δίτομο βιβλίο; Απαντήσεις δίνονται και στους προλόγους που το συνοδεύουν.

Υγ Όσο για το ποιοί (ένας Πολίτης και δύο της συμπρωτεύουσας) επιμελήθηκαν την έκδοση των έργων ζώντος του Διδασκάλου, φαίνεται στα σημειώματα που συνόδευαν τα τεύχη καθώς κυκλοφορούσαν. Του Αναστασιματαρίου είχε αναρτηθεί στο ψ. η α´ έκδοση, αλλά απεσύρθη λόγω απειλών και εξωδίκων. Μπορεί να βρεθεί όμως στην οικεία σελίδα της ΑΔ. Του Δοξασταρίου υπάρχει στο ψ. Της Μ. Εβδομάδας αν και έχει αναρτηθεί, δεν περιέχει ονόματα επιμελητών. Υποπτεύομαι ότι ίσως να μην τα είδαν οι σαρωτές...
 
Last edited:

Σας παραθέτω τρία δείγματα απο την Θεία Λειτουργία του Κ.Πρίγγου την οποία επιμελήθηκε (?) ο κύριος Παπανδρέου ειρήσθω εν παρόδω & καθηγητής Βυζαντινής Μουσικής.
Ας δούμε τα πιο απλά.

Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου στο Τρίτον αντί ψηφιστού αφού ακολουθούν τρείς καταβάσεις Πεταστή. Αναφέρει ο Βασίλειος Παπαρούνης.Το ψηφιστόν τίθεται έμπροσθεν κατιόντων χαρακτήρων υπό το Ίσον,υπο το ολίγον και υπό την Πεταστήν,ο μετά τον χαρακτήρα όμως υφ'όν τίθεται κατιών χαρακτήρας δέον να είναι ισόχρονος.... ( Β.Παπαρούνη."Περί μουσικής Ορθογραφίας" Αθήνα 1939 .Τρίτο μέρος του έργου του "Η Θεία & Ιερά Λειτουργία σ.225) καθώς & Αποστόλου Βαλληνδρά " Το ψηφιστό μπαίνει σε έναν οποιονδήποτε χαρακτήρα ποσότητάς ( εκτός απο την υπορροή) όταν ακολουθούν πολλοί κατιόντες χαρακτήρες,ισόχρονοι ως πρός αυτόν" ( Απ.Βαλληνδρά '' Στοιχειώδης Θεωρία Εκκλησιαστικής Βυζαντινής Μουσικής" Αθήνα 1984 σ.52.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Σας παραθέτω τρία δείγματα απο την Θεία Λειτουργία του Κ.Πρίγγου την οποία επιμελήθηκε (?) ο κύριος Παπανδρέου ειρήσθω εν παρόδω & καθηγητής Βυζαντινής Μουσικής.
Ας δούμε τα πιο απλά.

Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου στο Τρίτον αντί ψηφιστού αφού ακολουθούν τρείς καταβάσεις Πεταστή. Αναφέρει ο Βασίλειος Παπαρούνης.Το ψηφιστόν τίθεται έμπροσθεν κατιόντων χαρακτήρων υπό το Ίσον,υπο το ολίγον και υπό την Πεταστήν,ο μετά τον χαρακτήρα όμως υφ'όν τίθεται κατιών χαρακτήρας δέον να είναι ισόχρονος.... ( Β.Παπαρούνη."Περί μουσικής Ορθογραφίας" Αθήνα 1939 .Τρίτο μέρος του έργου του "Η Θεία & Ιερά Λειτουργία σ.225) καθώς & Αποστόλου Βαλληνδρά " Το ψηφιστό μπαίνει σε έναν οποιονδήποτε χαρακτήρα ποσότητάς ( εκτός απο την υπορροή) όταν ακολουθούν πολλοί κατιόντες χαρακτήρες,ισόχρονοι ως πρός αυτόν" ( Απ.Βαλληνδρά '' Στοιχειώδης Θεωρία Εκκλησιαστικής Βυζαντινής Μουσικής" Αθήνα 1984 σ.52.

Δεν θέλετε να διαβάσετε τον Πρόλογο, ούτε τί έλεγε ο μακαρίτης Άρχων Αβρ. Ευθυμιάδης σχετικά, ούτε τί μετέφερε ο Ομότιμος Καθ. Αλυγιζάκης σε δημοσιεύματά του. Πάντως αν πιστεύετε ότι ο Πρίγγος δεν ήξερε την ενέργεια του ψηφιστού και την ορθογραφία του, που εσείς καλώς διδάσκετε στους μαθητές σας, δεν υπάρχει πεδίο συνεννόησης.
 

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Ποιό έτος εκοιμήθη ο Κ. Πρίγγος; Πότε εξεδόθη και πώς αυτό το δίτομο βιβλίο; Απαντήσεις δίνονται και στους προλόγους που το συνοδεύουν.

Υγ Όσο για το ποιοί (ένας Πολίτης και δύο της συμπρωτεύουσας) επιμελήθηκαν την έκδοση των έργων ζώντος του Διδασκάλου, φαίνεται στα σημειώματα που συνόδευαν τα τεύχη καθώς κυκλοφορούσαν. Του Αναστασιματαρίου είχε αναρτηθεί στο ψ. η α´ έκδοση, αλλά απεσύρθη λόγω απειλών και εξωδίκων. Μπορεί να βρεθεί όμως στην οικεία σελίδα της ΑΔ. Του Δοξασταρίου υπάρχει στο ψ. Της Μ. Εβδομάδας αν και έχει αναρτηθεί, δεν περιέχει ονόματα επιμελητών. Υποπτεύομαι ότι ίσως να μην τα είδαν οι σαρωτές...

Για να μην πάει αλλού η κουβέντα και χωρίς να επιθυμώ να γίνω συνήγορος κανενός!, υπενθυμίζω ότι το θέμα που αρχικά τέθηκε ήταν αν τα βιβλία του Πρίγγου είναι ή όχι ανορθόγραφα.
 
Σας παραθέτω τρία δείγματα απο την Θεία Λειτουργία του Κ.Πρίγγου την οποία επιμελήθηκε (?) ο κύριος Παπανδρέου ειρήσθω εν παρόδω & καθηγητής Βυζαντινής Μουσικής.
Ας δούμε τα πιο απλά.

Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου στο Τρίτον αντί ψηφιστού αφού ακολουθούν τρείς καταβάσεις Πεταστή. Αναφέρει ο Βασίλειος Παπαρούνης.Το ψηφιστόν τίθεται έμπροσθεν κατιόντων χαρακτήρων υπό το Ίσον,υπο το ολίγον και υπό την Πεταστήν,ο μετά τον χαρακτήρα όμως υφ'όν τίθεται κατιών χαρακτήρας δέον να είναι ισόχρονος.... ( Β.Παπαρούνη."Περί μουσικής Ορθογραφίας" Αθήνα 1939 .Τρίτο μέρος του έργου του "Η Θεία & Ιερά Λειτουργία σ.225) καθώς & Αποστόλου Βαλληνδρά " Το ψηφιστό μπαίνει σε έναν οποιονδήποτε χαρακτήρα ποσότητάς ( εκτός απο την υπορροή) όταν ακολουθούν πολλοί κατιόντες χαρακτήρες,ισόχρονοι ως πρός αυτόν" ( Απ.Βαλληνδρά '' Στοιχειώδης Θεωρία Εκκλησιαστικής Βυζαντινής Μουσικής" Αθήνα 1984 σ.52.
Ακολουθεί το περίφημο " Δύναμις Σαμπάχ" Ασχολίαστο το γεγονός ότι συστηματικά δεν υπάρχουν αρκτικές μαρτυρίες.Αν ήθελε ο εκδότης θα μπορούσε να το ονομάσει Πλάγιο του Πρώτο Δίφωνο ,όχι όμως.Ονομάζεται "σαμπάχ" αραβοπερσική ονομασία σε εκκλησιαστικό μέλος ( sic) η οποία όμως σύμφωνα με τα εγχειρίδια του 1908 χαρακτηρίζεται σαν " καταχρηστικός σιουπές παραγόμενος εκ του Δουγκιάχ.Καθ'ημάς πλάγιος του Πρώτου Δίφωνος
με κύριο χαρακτηριστικό την ύφεσιν του Δι και του Ζω. ( Κ.Α Ψάχου "Ασιάς Λύρα σ.στ). Ας αρχίσουμε απο τον Σύνδεσμο ή Έτερον. " Οι δια του συνδέσμου συνδεόμενοι χαρακτήρες προφέρονται λείως πως και αδυνάτως,συλλαβήν δε δέχεται μόνον ο πρώτος ,ουδέποτε ο δέυτερος.( Εισαγωγή Χρυσάνθου Στ.στ και Κηλτζανίδης σ.54) Εδώ έχουμε μια ολόκληρη μουσική περίοδο.Ας έβαζε τον σύνδεσμο έως το Δύ.Πάλι βέβαια λάθος θα ήταν αλλά θα ήταν ολοκληρωμενο. Συνεχίζει με αντικένωμα στο ολίγον .Λάθος γιατί ακολουθεί μόνο ένας κατιών χαρακτήρας. Ειλικρινά δεν θα ήθελα να επεκταθώ σε αυτούς τους δύο τόμου Λειτουγίας του αειμνήστου Πρίγγου γιατί δεν νομίζω να έχει ουσία. Αύριο θα δούμε και τις καλύτερες εκδόσεις.
 
Δεν θέλετε να διαβάσετε τον Πρόλογο, ούτε τί έλεγε ο μακαρίτης Άρχων Αβρ. Ευθυμιάδης σχετικά, ούτε τί μετέφερε ο Ομότιμος Καθ. Αλυγιζάκης σε δημοσιεύματά του. Πάντως αν πιστεύετε ότι ο Πρίγγος δεν ήξερε την ενέργεια του ψηφιστού και την ορθογραφία του, που εσείς καλώς διδάσκετε στους μαθητές σας, δεν υπάρχει πεδίο συνεννόησης.

Εγώ αγαπητέ μου είμαι επιστήμονας και έμαθα να σέβομαι και να ερευνώ αυτά που βλέπουν τα μάτια μου και αυτά που κυκλοφορούν.Δεν θα βγούμε τώρα "παγανιά" να ψάχνουμε τα εξώδικα και τις αγωγές ή τι ειπώθηκε όταν ειπώθηκε.Ευθύνη των ασχολουμένων είναι. Αν ο καθείς δεν προσέχει που εμπιστεύεται την "εργασία" και εν προκειμένω την "υστεροφημία" του εγώ δεν μπορώ να κάμω κάτι.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Εγώ αγαπητέ μου είμαι επιστήμονας και έμαθα να σέβομαι και να ερευνώ αυτά που βλέπουν τα μάτια μου και αυτά που κυκλοφορούν.Δεν θα βγούμε τώρα "παγανιά" να ψάχνουμε τα εξώδικα και τις αγωγές ή τι ειπώθηκε όταν ειπώθηκε.Ευθύνη των ασχολουμένων είναι. Αν ο καθείς δεν προσέχει που εμπιστεύεται την "εργασία" και εν προκειμένω την "υστεροφημία" του εγώ δεν μπορώ να κάμω κάτι.

Δεν απαντάτε στα ερωτήματά μου. Επιστημονικό είναι να ξέρεις την παντοειδή πρόσληψη του έργου, όπως και το να μην αγνοείς ποιός είναι ο κάθε εκδότης, και κυρίως τί εγκυρότητα φέρει.
 
Θα συμφωνήσω πως δεν υπάρχει πεδίο διαλόγου αλλα μάλλον διάθεση αγόρευσης .
Τα ανέφερα στο μήνυμα μου που μάλλον δεν διαβάστηκε απο μερικούς και απο άλλους παραφράστηκε ή παρεξηγήθηκε .
Το δίτομο έργο της θείας λειτουργίας (επιμέλεια Ανδρεα Παπανδρέου ) ειδε το φως της δημοσιότητας ,μετα το θάνατο του Πριγγου οπως πολυ σωστά αναφέρει ο Δημήτρης ο Σκρεκας .
Τοτε ο εκδότης επισκέφθηκε διάφορους μεταξύ αυτών και τον μακαρίτη τον Ευθυμιάδη και ζητούσε υλικό (το οποίο και του αρνήθηκε ) (τα εχω γράψει και αλλου )
Το έργο αυτο ,το θεωρούσε "νόθο " ο Ευθυμιαδης και η αλήθεια ειναι ότι βρίθει λαθών ,για τα οποία βεβαια και δεν ευθύνεται ο Πριγγος .
Τα γράψαμε και κακώς τα επαναλαμβάνουμε γιατι αποπροσανατολίζεται η κουβέντα εσκεμμένα απο κάποιους
Δοξασταριο ,μεγάλη εβδομάδα και αναστασιματάριο μεχρι τον μισό τέταρτο ήχο είδαν το φως της δημοσιότητας οςο ζούσε ο Πριγγος .
Αυτά με πολύγραφο σε τόμους (περιοδικό ) με την μέθοδο των συνδρομητών .
 
Για να μην πάει αλλού η κουβέντα και χωρίς να επιθυμώ να γίνω συνήγορος κανενός!, υπενθυμίζω ότι το θέμα που αρχικά τέθηκε ήταν αν τα βιβλία του Πρίγγου είναι ή όχι ανορθόγραφα.

Και εγω που νόμιζα πως το θέμα ηταν η Μεγάλη βδομάδα Περιστερη ,επιμέλεια Ε.Τζελα ....
 
Εγώ αγαπητέ μου είμαι επιστήμονας και έμαθα να σέβομαι και να ερευνώ αυτά που βλέπουν τα μάτια μου και αυτά που κυκλοφορούν.Δεν θα βγούμε τώρα "παγανιά" να ψάχνουμε τα εξώδικα και τις αγωγές ή τι ειπώθηκε όταν ειπώθηκε.Ευθύνη των ασχολουμένων είναι. Αν ο καθείς δεν προσέχει που εμπιστεύεται την "εργασία" και εν προκειμένω την "υστεροφημία" του εγώ δεν μπορώ να κάμω κάτι.

http://analogion.com/forum/attachment.php?attachmentid=95915&stc=1&d=1476358551
Επειδή απο εδώ ξεκίνησε το ζήτημα να και ένα χειρόγραφο του μακαρίτη του Τζελά. Σημείωση δική μου για την κατανόηση μερικών πραγμάτων σε όσους δυσκολεύονται.
1.Οι συνθέσεις δεν είναι ούτε του Τζελά,ούτε του Περιστέρη.Είναι καρπός εργασίας των δύο ώς άνω ομού μετά του κυρού Διονυσίου Ψαριανού και του Νικ.Χρυσοχοϊδου.Αυτά για την αποκατάσταση της αληθείας.

Θα ήθελα τώρα να μου υποδειχθεί ένα ορθογραφικό λάθος.
Το κείμενο για κάποιον κύριο που χλεύασε είναι σχεδόν όμοιο με αυτό του Ραιδεστηνού ( Μεγ.Εβδομάδα σ.71).Οι καταλήξεις " δώρησαι" "παρανόμοις"
"πολύτιμον" είναι καταλήξεις που χρησιμοποιεί ο Νηλεύς Καμαράδος ( Μουσική Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Λίλιαν Βουδούρη) Αυτά τα ολίγα.
 

Attachments

  • Μ.Εβδομάδα Περιστέρη -Τζελά 1.jpg
    400.8 KB · Views: 188
Θα συμφωνήσω πως δεν υπάρχει πεδίο διαλόγου αλλα μάλλον διάθεση αγόρευσης .
Τα ανέφερα στο μήνυμα μου που μάλλον δεν διαβάστηκε απο μερικούς και απο άλλους παραφράστηκε ή παρεξηγήθηκε .
Το δίτομο έργο της θείας λειτουργίας (επιμέλεια Ανδρεα Παπανδρέου ) ειδε το φως της δημοσιότητας ,μετα το θάνατο του Πριγγου οπως πολυ σωστά αναφέρει ο Δημήτρης ο Σκρεκας .
Τοτε ο εκδότης επισκέφθηκε διάφορους μεταξύ αυτών και τον μακαρίτη τον Ευθυμιάδη και ζητούσε υλικό (το οποίο και του αρνήθηκε ) (τα εχω γράψει και αλλου )
Το έργο αυτο ,το θεωρούσε "νόθο " ο Ευθυμιαδης και η αλήθεια ειναι ότι βρίθει λαθών ,για τα οποία βεβαια και δεν ευθύνεται ο Πριγγος .
Τα γράψαμε και κακώς τα επαναλαμβάνουμε γιατι αποπροσανατολίζεται η κουβέντα εσκεμμένα απο κάποιους
Δοξασταριο ,μεγάλη εβδομάδα και αναστασιματάριο μεχρι τον μισό τέταρτο ήχο είδαν το φως της δημοσιότητας οςο ζούσε ο Πριγγος .
Αυτά με πολύγραφο σε τόμους (περιοδικό ) με την μέθοδο των συνδρομητών .
Αύριο θα ασχοληθούμε και με το Δοξαστάριο.Δεν προλαβαίνω κύριε Καλπακίδη.
Επιτρέψτε μου μόνο να αναφέρω πως θα γίνει συγκριτικά με το δοξαστάριο του Πέτρου και του Βιολάκη.
 
http://analogion.com/forum/attachment.php?attachmentid=95915&stc=1&d=1476358551
Επειδή απο εδώ ξεκίνησε το ζήτημα να και ένα χειρόγραφο του μακαρίτη του Τζελά. Σημείωση δική μου για την κατανόηση μερικών πραγμάτων σε όσους δυσκολεύονται.
1.Οι συνθέσεις δεν είναι ούτε του Τζελά,ούτε του Περιστέρη.Είναι καρπός εργασίας των δύο ώς άνω ομού μετά του κυρού Διονυσίου Ψαριανού και του Νικ.Χρυσοχοϊδου.Αυτά για την αποκατάσταση της αληθείας.

Θα ήθελα τώρα να μου υποδειχθεί ένα ορθογραφικό λάθος.
Το κείμενο για κάποιον κύριο που χλεύασε είναι σχεδόν όμοιο με αυτό του Ραιδεστηνού ( Μεγ.Εβδομάδα σ.71).Οι καταλήξεις " δώρησαι" "παρανόμοις"
"πολύτιμον" είναι καταλήξεις που χρησιμοποιεί ο Νηλεύς Καμαράδος ( Μουσική Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Λίλιαν Βουδούρη) Αυτά τα ολίγα.
Το ζητούμενο ειναι ότι υπάρχει ενδιαφέρον απο όλους για αυτο το σπανιο πολύτιμο και ενδιαφέρον χειρόγραφο που ειναι στην κατοχή σας και που έχετε την καλοσύνη οπως λέτε να μοιραστείτε προς κοινον όφελος με τους υπόλοιπους συναδέλφους που ειναι μέλη του φόρουμ .
Οχι ,ομως η αντιπαράσταση με τα χειρόγραφα του Πριγγου και η απαξίωση του ....
Λυπάμαι για την έκβαση της συζήτησης .
 
Status
Not open for further replies.
Top