Αγαπητέ μου, θα πρέπει επί τέλους, να αποφασήσουμε το εξής : Θέλουμε ΤΑΞΗ κατά την τέλεση των διαφόρων Ακολουθιών ή όχι ;
Εάν θέλουμε, τότε θα πρέπει να μάθουμε ότι οι Ψάλτες, από την ώρα που θα ανεβούν επάνω στο Αναλόγιο, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κατεβούν απ' αυτό, πρίν το "Αμήν" του "Δι' ευχών". Δεν τίθεται θέμα σεβασμού προς τον Αρχιερές ή οποιονδήποτε άλλον. Οι Πατριαρχικοί Χοροί, δεν κατεβαίνουν να πάρουν "Καιρό" ή "Ευλογία" όπως λές, ΟΥΤΕ από τον Οικουμενικό. Εκτός εάν ο κάθε Μητροπολίτης ή Χωρεπίσκοπος, είναι πάνω ΚΑΙ από τον Πατριάρχη. Αλλού είναι το θέμα. Λόγω 'ξεσκονίσματος" ή "γλυψίματος" όπως αλλιώς το λένε, όλοι σπεύδουν στα γόνατα μπροστά στο Δεσπότη, δίχνοντας την δουλοπρέπειά τους.
¨οπως προανέφερα, οι Ψάλτες, ΔΕΝ κατεβαίνουν ΟΥΤΕ γαι "Καιρό" ή "Ευλογία", αλλά ΟΥΤΕ και στο Εωθινό Ευαγγέλιο. Όντες στο κάτω σκαλί του στασιδίου των από την έναρξη του Ευαγγελίου, αρχίζουν τον Ν΄. Ψαλμό και όταν στο "Ιδού γάρ Εν ανομίαις..." βγαίνει ο Ιερέας με προτεταμένο το Ευαγγέλιο και περνάει τον Σολέα, οι δύο Χοροί, κάνουν σχήμα προς αυτό και στο " Ραντιείς με" ανέρχονται στις θέσεις τους.
Αυτό που μπορεί να πεί κανείς, είναι ότι οι διάφορες Ακολουθίες σήμερα, στηρίζονται στο γεγονός του με ποιό πλευρό σηκώθηκε εκείνη την ημέρα, ο εκάστοτε Προεστός ( είτε αυτός είναι Ιεςρέας, είτε Δεσπότης0. Εκεί έχουμε καταντήσει και η ταπεινότητά μου, έχει λογοφέρει αρκετές φορές με όλους αυτούς τους; επίδοξους ΤΥΠΙΚΑΡΙΟΥΣ ( ασχέτως βαθμού Ιερωσύνης ) και μην ανοίξει κανείς θέμα σεβασμού κ.λ.π. γιατί στο ζήτημα της προσωπικής αξιοπρέπειας, δεν χωράνε ζητήματα σεβασμού. Όταν σε προσβάλλει δημόσια κάποιος, που δεν σέβεται τον χώρο και την Ακολουθία, θα πρέπει να τα ακούει σε όλους τους διαθέσιμους και μή Ήχους. Φτάνει να υπάρχουν ντοκουμέντα και ο θιγόμενος να έχει δίκιο. Αυτή είναι η άποψή μου και 55 χρόνια πάνω στο Αναλόγιο, την τήρησα με Θρησκευτική ευλάβεια. Το να ξεφύγεις από την ΤΑΞΗ, δημιουργείς μόνος σου το ΤΣΙΡΚΟ. Το ευαγγέλιο μπορείς να το προσκυνήσεις στο τέλος και την ευλογία , μέσα στο Ιερό.