Εεεεεεπ!!! Τι μπηχτή ήταν αυτή για το Χρύσανθο Θεοδοσόπουλο;;; Εντάξει, δε λέω, ανέβαινε κάργα στις βάσεις κάποιες φορές (ειδικά στα χερουβικά, έχω επισυνάψει σχετικά κάμποσα στις ηχογραφήσεις), αλλά στη φράση "να φαλτσάρει... βλ. Χρύσανθος" δεν ξέρω, κάτι μου κάθεται στο λαιμό...
Κακά τα ψέματα...Οταν λέει κάποιος ενα μάθημα αργό η μεγάλο και ανεβαίνει μιάμιση φωνή... στην γλώσσα της μουσικής είναι φάλτσος...Άσχετο αν στην πορεία του μέλους δεν φαίνεται επειδή ανεβα'ινει σιγά σιγά....Μεγάλη Τρίτη στον Λαμπρόπουλο ολόκληρη Κασσιανή δεν έφυγε ούτε μόριο....και σαν τον ρώτησα μου είπε.Πρέπει την ώρα της εκτέλεσης να ακούς βαθιά στο μυαλό σου τον βόμβο την βάση του ήχου.΄Αλλο χροιά και ύφος και άλλο φάλτσο και σκαμπανεβάσματα Μην αναφερθώ σε ονόματα γιατί θα ανοίξω θέμα Επίσης ο ισοκράτης κρατάει την βάση αντί να την χάνει και αυτό γιατί είναι μηχάνημα....καθώς οπως λέγεται τα λαθη είναι για τους ανθρ'ωπους