Προυσιωτίσσης: Βαβαὶ τῶν σῶν θαυμασίων Ἁγνή῾ ἀενάως χύδην, καὶ γὰρ προχεόμενα, Εἰκόνος σου τῆς σεπτῆς, πάντας ἀρδεύουσιν, εὐφραίνονται δὲ λαμπρῶς, τὰ τῆς Ἑλλάδος ἁπάσης συστήματα, κροτοῦσι πνευματικῶς, χεῖρας ᾠδαῖς πανυχίοις γεραίροντες, σὲ τὴν σωτηρίαν κόσμου καὶ θερμὴν ἀντίληψιν, δι᾿ ἧς πᾶσι δωρεῖται, τῶν πταισμάτων, ἡ συγχώρησις
Συμπληρώνω: Βουρλιωτίσσης: ...καὶ δημιουργὸς θαυμασίων τῇ ἐκ Βούρλων Εἰκόνι σου, Θεόνυμφε Παρθένε Μαριάμ, Σὺ γὰρ φωτίζεις ταχέως τοῦς τυφλούς, παντοίους ἀπελαύνεις δαίμονας, καὶ παραλύτους Σὺ ἐγείρεις Ἀγαθή· κρημνῶν τε σώζεις καὶ πάσης νόσου τοὺς σοὶ προστρέχοντας· δὀξα τῷ Σε δοξάσαντι Θεῷ, δόξα τῷ σὲ θαυμαστώσαντι, δόξα τῷ ἐνεργοῦντι διὰ σοῦ πᾶσι ἰάματα.
Προυσιωτίσσης: Τῆς Ἑλλάδος ἁπάσης σὺ προΐστασαι πρόμαχος, καὶ τερατουργὸς ἐξαισίων τῇ ἐκ Προύσης Εἰκόνι σου, Πανάχραντε Παρθένε Μαριάμ καὶ γὰρ φωτίζεις ἐν τάχει τοὺς τυφλούς, δεινούς τε ἀπελαύνεις δαίμονας, καὶ παραλύτους δὲ συσφίγγεις ἀγαθή· κρημνῶν τε σώζεις καὶ πάσης βλάβης τοὺς σοὶ προστρέχοντας· δόξα τῷ σῷ ἀσπόρῳ τοκετῷ, δόξα τῷ σὲ θαυμαστώσαντι, δόξα τῷ ἐνεργοῦντι διὰ σοῦ τοιαῦτα τέρατα.
Προυσιωτίσσης: Κατεπλάγη ἡ Ἑλλάς, καὶ Αἰτωλία ἐπὶ σοί, Θεογεννῆτορ Μαριάμ, ὁρῶσα ξένα καὶ φρικτά, καὶ γὰρ αἱρέσεως κακόνοιαν μυσαχθεῖσα, Προύσης ἐκ τῆς πόλεως ἤγαγες, ταύταις βοηθὸν τὴν Εἰκόνα σου, ἃς διατήρει Δέσποινα, σὺν πάσῃ τῇ εὐσεβεῖ πολιτείᾳ σου· ἐξ ὁρατῶν τε, καὶ ἀοράτων, δυσμενῶν ἱκεσίαις σου.
Αυτά είναι ένα δείγμα μόνο. Ολόκληρη η ακολουθία αποτελεί όπως ανέφερε και ο π. Μάξιμος «κακοποιημένη αντιγραφή/παραλλαγή». Ακόμη και οι διατάξεις που υπάρχουν εντός της φυλλάδος είναι αντιγραφή π.χ. «Εἰς δὲ τὸ, Κύριε ἐκέκραξα, ἱστῶμεν στίχους η΄ καὶ ψάλλομεν Τροπάρια τῆς ἑορτῆς δ΄, ἦχος α΄, καὶ τῆς Εἰκόνος δ΄, ἦχος ὁ αὐτός». Ποιάς εορτής τροπάρια;; Η ακολουθία της Προυσιωτίσσης καλώς τα αναφέρει διότι ψάλλεται 22 ή 23 Αυγούστου, άρα δικαιολογεί μεθέορτα ή κυρίας ημέρας της Κοιμήσεως. Την α΄ Κυριακή Οκτωβρίου ποιά μεθέορτα διανύουμε;;