...................................................................................................................
2. Το ισοκράτημα τέθηκε "με τη λογική της Σχολής του μακαριστού Άρχ. Χρυσάνθου θεοδοσόπουλου", για να θυμούνται οι παλαιότεροι & να μαθαίνουν οι νεώτεροι.
Καλημέρα.
Η υποτακτική, που χρησιμοποίησα, "
να μαθαίνουν οι νεώτεροι", εμπεριέχει, μεταξύ των άλλων και την έννοια της πληροφορίας για τον τρόπο σύνθεσης του ισοκρατήματος, από τον συγκεκριμένο μουσουργό, ο οποίος ήταν γνώστης και της δυτικής μουσικής και αρέσκονταν "σε αρμονικές πτώσεις & διαβατικά", κατά την πορεία του μέλους,
"εμπλουτίζοντας το ισοκράτημα" με επιπλέον μουσικούς φθόγγους.
Η παράδοση
το θέλει, λιτό & απλό, στην τονική και στους δεσπόζοντες φθόγγους των ήχων, κανόνας που, εδώ δεν εφαρμόζεται.
ΥΓ: Μπορείτε να κρατήσετε την πιο πάνω μελωδία και να θέσετε "λιτά ισοκρατήματα
..." κι όχι "εξεζητημένα, αρμονικά...
"