tsak77
Χρῆστος Τσακίρογλου
Το ΗΟΠ.
Τα Αναστάσιμα.
Οι Καταβασίες (σύντομες). Δεν έχω βρει τις αργές κάπου. Αν δεν υπάρχουν, να τις ανεβάσουμε...
Τα του Τριωδίου επισυνάπτονται.
Ένα σχόλιο πάνω στο Δοξαστικό: Το μέλος του Πέτρου Λαμπαδαρίου όπως το εξηγεί ο Πέτρος ο Εφέσιος, στη συλλαβή "Φως ανέτειλας Χριστέ..." το έχει με πεντάφωνη ανάβαση με σκέτο ολίγον. Στο χειρόγραφο του Απ. Κώνστα, υπάρχει πεταστή με αντικένωμα, κάτι που ούτως ή άλλως δεν ισχύει με τους σημερινούς κανόνες μουσικής ορθογραφίας (χωρίς απλή). Προσπάθησα να "γεφυρώσω" το χάσμα, προσθέτοντας ομαλόν στο ολίγον, κάτι που ούτως ή άλλως στέκει στη σημερινή ορθογραφία, εφόσον ακολουθεί ισόχρονη κατάβαση.
Υ.Γ. Τα προσόμοια του Όρθρου που επισυνάπτω (εκτός του τελευταίου από τους Αίνους) είναι κατά την ερμηνεία του Χαράλαμπου Τσερκέζη, τον οποίο θερμά ευχαριστώ για την βοήθειά του ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες και τον συγχαίρω δημοσίως για το μεράκι του πάνω στην τέχνη.
Τα Αναστάσιμα.
Οι Καταβασίες (σύντομες). Δεν έχω βρει τις αργές κάπου. Αν δεν υπάρχουν, να τις ανεβάσουμε...
Τα του Τριωδίου επισυνάπτονται.
Ένα σχόλιο πάνω στο Δοξαστικό: Το μέλος του Πέτρου Λαμπαδαρίου όπως το εξηγεί ο Πέτρος ο Εφέσιος, στη συλλαβή "Φως ανέτειλας Χριστέ..." το έχει με πεντάφωνη ανάβαση με σκέτο ολίγον. Στο χειρόγραφο του Απ. Κώνστα, υπάρχει πεταστή με αντικένωμα, κάτι που ούτως ή άλλως δεν ισχύει με τους σημερινούς κανόνες μουσικής ορθογραφίας (χωρίς απλή). Προσπάθησα να "γεφυρώσω" το χάσμα, προσθέτοντας ομαλόν στο ολίγον, κάτι που ούτως ή άλλως στέκει στη σημερινή ορθογραφία, εφόσον ακολουθεί ισόχρονη κατάβαση.
Υ.Γ. Τα προσόμοια του Όρθρου που επισυνάπτω (εκτός του τελευταίου από τους Αίνους) είναι κατά την ερμηνεία του Χαράλαμπου Τσερκέζη, τον οποίο θερμά ευχαριστώ για την βοήθειά του ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες και τον συγχαίρω δημοσίως για το μεράκι του πάνω στην τέχνη.
Attachments
Last edited: