Τό Τυπικὸν τῆς Μονῆς τῆς Εὐεργέτιδος προβλέπει τό «Ἅγιος Κύριος» στίς ε΄, Ϝ΄ καί ιϜ΄αὐγούστου. Τήν α΄ σεπτεμβρίου (Ἅγιος Κύριος τοῦ ἤχου οἷα ἄν τύχῃ ἡμέρα), τήν η΄ σεπτεμβρίου (Ἅγιος Κύριος εἰ δ᾿ οὔ ἕτερον πρὸς τό· Γυναῖκες ἀκουτίσθητε. Ἀγάλλονται τὰ πέρατα), τήν θ΄ σεπτεμβρίου (Ἅγιος Κύριος ἤ τῆς ἑορτῆς), τήν ιδ΄ σεπτεμβρίου (Ἅγιος Κύριος ἤ τοῦ Σταυροῦ), τήν η΄ νοεμβρίου, τήν κα΄ νοεμβρίου (Ἅγιος Κύριος εἰ δὲ ἔχει ἡ ἑορτή, λέγομεν αὐτό), τήν κγ΄ καί κδ΄ δεκεμβρίου. Τήν κε΄ τῆς ἑορτῆς.
Παρακάτω δέν κοίταξα. Ἀπ᾿ ὅ,τι κατάλαβα αὐτούς τούς πέντε μῆνες πού κοίταξα, φαίνεται ὅτι τό «Ἅγιος Κύριος» μαζί μέ τό «Ὁ οὐρανὸν τοῖς ἄστροις, κατακοσμήσας ὡς Θεός, καὶ διὰ τῶν σῶν Ἀγγέλων, πᾶσαν τὴν γῆν φωταγωγῶν, Δημιουργὲ τῶν ἁπάντων, τοὺς ἀνυμνοῦντάς σε σῷζε» τίθενται στό ΤΕ καί τίς καθημερινές λόγῳ μή ὑπάρξεως ἔτι ἐξαποστειλαρίων εἰδικῶν διά κάθε ἑορτήν. Ὅσον ἀφορᾷ τήν Ϝ΄ αὐγούστου ἔχει καί τά δύο. Ἴσως προτιμᾶται κατά τίς δεσποτικές ἑορτές, ἄν καί δέν κοίταξα ὅλο (ὅπως ἀνέφερα), ἀλλ᾿ αὐτό δέν συμβαίνει τά Χριστούγεννα.
Ὅπως ἔγραψεν καί ὁ Διονύσιος παραπάνω «ἡ λατρεία τῆς ἐκκλησίας ἐξελίσσεται καὶ δὲν σταμάτησε ἡ ὑμνογραφικὴ παραγωγὴ τὸν 9ον ἢ τὸν 12ον αἰῶνα. τὰ νεώτερα ὑμνογραφήματα δὲν ἔπαιρναν τὴν σημερινὴ θέσι τους ἀμέσως εἰς ὅλες τὶς ἀκολουθίες καὶ εἰς ὅλους τοὺς τόπους, ἀλλὰ ὑπῆρχεν ἀλληλοδανεισμὸς καὶ ἀλληλεπίδρασις εἰς τὰ κατὰ τόπους τυπικά. ἔτσι βλέπομε σὲ ἀρχαῖα χειρόγραφα νὰ ἀναφέρωνται ὕμνοι ποὺ σήμερα δὲν ὑπάρχουν καθόλου εἰς τὰ μηναῖά μας καὶ τὰ ἄλλα λειτουργικὰ βιβλία, ὕμνους ποὺ σήμερα εἶναι ἑόρτιοι παλαιότερα νὰ ἀναφέρωνται ὡς προεόρτιοι ἢ μεθέορτοι ἢ τὸ ἀντίθετον, ὕμνους ποὺ σήμερα κατατάσσονται εἰς τὴν λιτὴν ἐκεῖ νὰ ἀνήκουν εἰς τὰ ἑσπέρια ἢ τὰ ἀπόστιχα μιᾶς ἑορτῆς, καὶ πολλὰ ἄλλα».
Δέν ὑπῆρχαν στόν καιρό τοῦ ΤΕ μηναῖα (τροπολόγια) καί τά ἄλλα λειτουργικά βιβλία συμπεπληρωμένα ὅπως σήμερα.