PavlosKouris
Pavlos Papadopaidi
Κι εμείς τα ίδια τηρήσαμε, και επιπλέον αίνους σε σύντομο ειρμολογικό*, «Όσοι εις Χριστόν ...» σύντομο, χωρίς δύναμις, λειτουργικά χύμα, ειρμό Θ΄Ωδής (αντί Άξιον Εστί) τον σύντομο, με κανονικό χερουβικό και κοινωνικά (δύο, ένα προ και ένα κατά την Θ. Κοινωνία) και περιμένοντας να κοινωνήσει όλος ο παρευρισκόμενος κόσμος (ένα τέταρτο επιπλέον) και τελειώσαμε στις 01:45.
Το μόνο που μου κακοφάνηκε, λόγω της βιασύνης και της ταχύτητας, ήταν η ψαλμώδηση των κανόνων. Αλλά η μη δυσανασχέτηση του κόσμου ήταν ένα μεγάλο συν (γιατί πέρυσι είχα ακούσει διαμαρτυρίες, από γνωστούς μου που είχαν το θάρρος να μου το πουν. Τότε μας είχε πάρει μισή ώρα παραπάνω).
Οπότε συνηγορώ και για την ιδέα του Δημήτρη :
Βρίσκω την λήξη της Θ. Λειτουργίας στις 02:50 εξοντωτική και στο ερώτημα
θα έλεγα μάλλον ναι, αν και προτιμότερο ίσως να ήταν η λελογισμένη συντόμευση, ώστε να μη χαρακτηρίζεται «σκότωμα». Πάντως κι αυτοί οι δεκαπέντε παραπάνω που έμειναν μέχρι το τέλος έχουν ψυχή, κι αν δεν μεριμνά γι αυτούς η εκκλησία, ποιος θα μεριμνήσει;
_________________________________________________________________
* το πρότεινε κι ο Δημήτρης στο μήνυμά του, και βλέπω ότι το εφαρμόζει και ο Γαβριήλ Κουντιάδης στο «Πεντηκοστάριό» του, όπου παρεαθέτει μόνο τα ειρμολογικά μέλη, και την Παρασκευή της Διακαινησίμου.
Συμφωνώ με Νεοκλή.
Λήξη φέτος: 01:50 με τη τάξη που τήρησαν στην ενορία του Λευκόπουλου.
Παρατήρηση: Πέρσι 124 έμειναν μέχρι τέλους φέτο 128.
ενορίτες 600-700.
Σε μεγάλη ενορία των Πατρών όπου διακονούσα επί 4ετίας
η καλύτερη στατιστική ήταν:
47 μέχρι τέλους ενορίτες περίπου 20.000.
Τα σχόλια δικά σας.