Φτάνει ρε παιδιά πιά! Ως πότε θα τρώμε μόνοι μας τις σάρκες μας; Δε χορτάσατε;
Αντί να χαίρεστε που τόσοι νέοι άνθρωποι μαθαίνουν και ψάλλουν (γιατί η χορωδία του κ. Αγγελίδη έχει κυρίως νέους), έστω κι αν δεν είναι απόλυτα του γούστου σας, πετάτε συνεχώς δηλητήριο. Αν είστε ικανοί, κερδίστε τους εσείς λοιπόν!
Και δεν είναι μόνο για τον κ. Αγγελόπουλο και τον κ. Αγγελίδη κλπ. Εδώ και να πεί "Καλημέρα" κανείς σ' αυτούς θεωρείται ύποπτος και "αιρετικός"!
Πόσες φορές γράφτηκε για τον κ. Μαφίδη ότι ξεκούτιανε και ξεμωράθηκε και γι' αυτό πάει στην Αγ. Ειρήνη!
Πόσες φορές γράφτηκε ότι ο κ. Νεραντζής "χάλασε", γιατί πάτησε το πόδι του στη Σχολή του Καρά!
Αλλά και για ανθρώπους άσχετους με τη Σχολή Καρά.
Πόσες φορές υποτιμήθηκε και λοιδωρήθηκε π.χ. ο Π. Νεοχωρίτης και θεωρήθηκε ανάξιος για συνεχιστής των παλιών Θεσσαλονικέων! Το ίδιο συνέβη και για τον κ. Ι. Λιάκο. Έ, αναστήστε λοιπόν τους πεθαμένους και βάλτε τους να ψάλουν!
Ή πόσες φορές προσπάθειες ανθρώπων που σε μικρά μέρη και με ελάχιστο προσωπικό και βοήθεια προσπαθούν να μεταδώσουν το έστω και λίγο που μπορούν και να κρατήσουν αναμμένη τη φλόγα της Ψαλτικής (βλ. π.χ. παιδιά από τη Βοστώνη) κατηγορήθηκαν και λοιδωρήθηκαν!
Αυτή είναι η αγάπη σας για την Ψαλτική; Τόσο πολύ κοστίζει ένας καλός λόγος ή, έστω, η σιωπή; Τόσο δύσκολο είναι να κρίνει κανείς χωρίς εμπάθεια;
Κρίμα και πάλι κρίμα! Φθορά στη φθορά προσθέτουμε.
________________________________________
Αγαπητέ Γιάννη δια της παραθέσεώς σου αυτής δικαιώνεται η επιλογή μου να συζητήσω μαζί σου σε άρθρο που αφορούσε τον φιλοπόνως εργαζόμενο και τιμηθέντα δάσκαλό σας και όχι αμιγώς εσένα.
Φτάνει ρε παιδιά πιά! Ως πότε θα τρώμε μόνοι μας τις σάρκες μας; Δε χορτάσατε;
Γιάννη πολύ γρήγορα μεταβάλεις το α’ πληθυντικό σε β’ και από εν δυνάμει ειρηνευτής γίνεσαι σαφής κατήγορος.
Αντί να χαίρεστε που τόσοι νέοι άνθρωποι μαθαίνουν και ψάλλουν (γιατί η χορωδία του κ. Αγγελίδη έχει κυρίως νέους), έστω κι αν δεν είναι απόλυτα του γούστου σας, πετάτε συνεχώς δηλητήριο.
Μαθαίνουν ; τι μαθαίνουν ;
Αγαπητέ Γιάννη όπως έλεγε ο Μανώλης Ρασσούλης
στην μεγάλη αμαρτία ( εδώ σφάλμα – λάθος )
έχετε όλοι απαρτία…..δάσκαλοι κα μαθητές
και μεις να χαιρόμαστε για αυτό ;
Δηλ ο Αγγελίδης που επικαλείται τον αείμνηστο Τασσόπουλο,
Άκουσε π. χ. α’ ήχο και β’ ήχο σαν αυτό που ψάλλει και διδάσκει ;
Δηλ. αν ακούσωμε όλοι τον Πρίγγο … Πεντηκοστήν εορτάζομεν…
Μετά θα πρέπει να ψάλλουμε αυτό που όλοι ακούσαμε ή αυτό που ο Αγγελίδης διδάσκει και ψάλλει η χορωδία του ;
Εκ τούτου συνάγεται
1) ¨Ασε τον Πρίγγο και αυτός αδιάβαστος ήταν . αφού δεν έδωσε ,δεν άφησε σημειώσεις σε μαθητές του . ( κατά τον ομότροπό σας στην Ψαλτική SOTRES.
2) Τα ψάλλουμε όπως τα έλεγε ο Πρίγγος αλλά σεις δεν έχετε αυτί .(συμπεριλαμβάνοντας στους μη έχοντας αυτί και τον Καραμάνη, και τον Στανίτσα που έψαλλε απένατί του 19 χρόνια…. )
3) Δεν ακούμε τον Πρίγγο , είναι αναξιόπιστη πηγή . Εχουμε πηγή τα βιβλία. ( Ισως και άλλα συμπεράσματα )
Αν μου βρείτε κάποιον που έμαθε ομιλία εξ οράσεως…..με ανάγνωση,
Εγώ θα ξεχάσω την ψαλτική που πρωτάκουσα από παιδάκι 5 ετων ( από τον Χρ. Σερέτη ) και θα αφιερώσω την υπόλοιπη ζωή μου στην ……ανάγνωση.
Η Ψαλτική γοητεύει και θα γοητεύει και παιδιά και εφήβους . Και τους φανατίζει. Εύπλαστα τα παιδιά . Αγραφο χαρτί ο νούς ,πρωτακούει και διδάσκεται με τον τρόπο σας αλλά και την νοοτροπία σας.
Θεωρείτε ότι κατέχετε την αλήθεια της Μουσικής της Ψαλτικής ανόθευτο, πλήρη και εξ…αποκαλύψεως . Αυτό το μεταβιβάζετε στα παιδιά και ετσι
δημιουργείτε ……..
. Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν , εξαιρούνται τα χαρισματικά παιδιά , αυτά έχουν ελπίδα !
Αν είστε ικανοί, κερδίστε τους εσείς λοιπόν!
¨Έρχεσαι ως ειρηνοποιός και ξαφνικά γίνεσαι διεκδικητής την στιγμή που διαμορφώσατε ( φιλοπόνως εργασάμενοι ) συνθήκες παραγκωνισμού στους έχοντες διαφορετικές αντιλήψεις και απόψεις.
Μας γράφεις μην μαλώνουμε ρε παιδιά και ξαφνικά μας προκαλείς αν είμαστε ικανοί ;
Μας γράφεις ότι η Ψαλτική είναι θέμα γούστου , μας στέλνεις να κοιμηθούμε ήσυχοι και μετά μας λέγεις να τους κερδίσουμε εμείς .
Αυτό καλλίτερα να μην το χαρακτηρίσω.
Και δεν είναι μόνο για τον κ. Αγγελόπουλο και τον κ. Αγγελίδη κλπ. Εδώ και να πεί "Καλημέρα" κανείς σ' αυτούς θεωρείται ύποπτος και "αιρετικός"!
Πόσες φορές γράφτηκε για τον κ. Μαφίδη ότι ξεκούτιανε και ξεμωράθηκε και γι' αυτό πάει στην Αγ. Ειρήνη!
Ο γέρων Μαφίδης αναφέρθηκε και πρίν την Μ. Εβδομάδα ωσάν εκλεκτός επισκέπτης στην Αγ. Ειρήνη. Τώρα για να καταλά-βουμε , χρησιμοποιείτε τον πολιό γέροντα για την από Κωνσταντινουπόλεως επιδοκιμασία σας και με τον τρόπο αυτό αποδοχής σας;
Όχι φίλε μου δεν ξεκούτιανε . Εν γνώσει του έλεγε ότι σαν τον Πρίγγο
η Πόλη είχε ….εκατόν.
Η τότε αντίληψίς του ίσως αντανακλά στα κριτήριά του σήμερα.
Πόσες φορές γράφτηκε ότι ο κ. Νεραντζής "χάλασε", γιατί πάτησε το πόδι του στη Σχολή του Καρά!
Και που πάτησε το πόδι του ,τι έγινε δηλαδή ; αυτός ούτε αλλοιώνεται ούτε αλλοτριώνεται ,ούτε και απαλλοτριώνεται.
Ούτε και διαθέτετε κάτι για τον συμπληρώσετε.
Δεν πιστεύω να το αναφέρεις ωσαν περιστατικό που θα προσέδιδε κύρος και επιβεβαίωση της νοο- τεχνοτροπίας σας.
Αλλά και για ανθρώπους άσχετους με τη Σχολή Καρά.
Πόσες φορές υποτιμήθηκε και λοιδωρήθηκε π.χ. ο Π. Νεοχωρίτης και θεωρήθηκε ανάξιος για συνεχιστής των παλιών Θεσσαλονικέων! Το ίδιο συνέβη και για τον κ. Ι. Λιάκο.
Αναδεικνύεσαι πολύ πρώιμος υπερασπιστής τους και δεν το έχουν ανάγκη. Αρκεί στην Θεσσαλονίκη ο δίαυλος επιρροής της από τη Πόλη.
Τι σε καίει φίλε μου η Ψαλτική της Θεσσαλονίκης . Είναι τόσο μεγάλη η Αθήνα. Εδώ είναι τα κέντρα αποφάσεων. Εκεί υπάρχουν Μητρο-πολίτης , ιερείς, γραμματείς , ψάλτες…λαός. Θα βρούνε την λύση αυτοί. Και αν δεν βρεθεί από την γενιά αυτή , ίσως στην επόμενη , την μεθεπόμενη . Κυριολεκτικά έχει ο Θεός. ¨Όπως δεν άφησε την Ψαλτική ο Θεός τόσους αιώνες δεν θα την αφήσει ούτε και τώρα.
Χρειάζεται τωρατην από Αθηνών κηδεμονία;
Έ, αναστήστε λοιπόν τους πεθαμένους και βάλτε τους να ψάλουν!
Εμείς τους αναφέρομε ως αείμνηστους.
Για ζωντανούς και αείμνηστους στην Θεσσαλονίκη θα σας απαντήσω σύντομα .Παραθέτοντας εκεί που πρέπει.
Διαφαίνεται πως εσύ όπως και ο SOTRES και άλλοι δημιουργείτε μια αμφιμονοσήμαντη ( δανεικός όρος ) απαξίωση δασκάλων και μαθητών τους στην Θεσσαλονίκη.
Και ζητάς να σιωπήσουμε;
Μήπως κάνω λάθος . Λέτε να χρειασθούν μεσσίες εξ Αθηνών ;
Ή πόσες φορές προσπάθειες ανθρώπων που σε μικρά μέρη και με ελάχιστο προσωπικό και βοήθεια προσπαθούν να μεταδώσουν το έστω και λίγο που μπορούν και να κρατήσουν αναμμένη τη φλόγα της Ψαλτικής (βλ. π.χ. παιδιά από τη Βοστώνη) κατηγορήθηκαν και λοιδωρήθηκαν!
Αυτή είναι η αγάπη σας για την Ψαλτική; Τόσο πολύ κοστίζει ένας καλός λόγος ή, έστω, η σιωπή; Τόσο δύσκολο είναι να κρίνει κανείς χωρίς εμπάθεια;
Είναι ζήτημα κόστους ο καλός λόγος;
Η σιωπή ; Γιατί φίλε μου σιωπή;
Τόσα χρόνια την σιωπή όσων σιωπούν την εκλαμβάνετε ως αποδοχή ,αδυναμία και ασχετοσύνη την δε αντίρρησή τους ύβριν. ( SOTRES ) ή κοπάνημα.( Αρβανίτης )
Αυτήν την νοοτροπία ομονούντες θα την μεταβιβάσετε στους
μαθητάς σας ;
Σας έχει αφεθεί πεδίο δράσεως ελεύθερο . Σας έχουν παρασχεθεί media απλόχερα ..
Σας τρέλανε η ισχύς ώστε να θεωρείτε εαυτούς αλάθητους;
¨Η μήπως η αλαζονεία είναι και αυτή μέσα στο πακέτο διδασκαλίας και διδακτικής που παραλάβατε και θέλετε να καθιερώσετε .
Κάθε κρίση ή κριτική όπως και η δική μου στο σεβαστό πόνημά σου
προσλαμάνεται ωσάν προσωπική επίθεση!. Δεν κρίνεται συλλήβδην όλο το έργο του δημιουργού από ένα και μόνο μελώδημά του.
Ούτε να ανησυχείς φίλε ούτε να προσβάλλεις αυτόν που σε προσκάλεσε τιμώντας σε.
……………πετάτε συνεχώς δηλητήριο
Κρίμα και πάλι κρίμα! Φθορά στη φθορά προσθέτουμε.
Και πάλι αφού γλιτώσατε από το δηλητήριό μας και συνυπάρχουμε …..επαναφέρεις σε α’ πληθυντικό.
Αυτό το τελευταίο επειδή δεν το αντιλαμβάνομαι ποιώ την ανάγκη υποχρέωση και παρακαλώ τον κατά Ηράκλειτο πολεμήτορα domesticus ,αν θέλει ας συνδράμη με τον τρόπο του.
Αλλά και οποιοσδήποτε άλλος μπορεί.