Κύριε Κωνσταντίνου, Η... κουρελού στην οποία αναφέρεστε ( ατυχής ο χαρακτηρισμός- και ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ!)
Κύριε Σκρέκα,
δεν πρέπει να εξοργίζεστε. Δεν κατηγορεί κανείς τις κουρελούδες. Και εμείς με αυτές μεγαλώσαμε. Την πολυχρωμία της σχολίασα η οποία, ως άλλη "βαβέλ", μπερδεύει τα πράγματα στον καθορισμό του βασικού χρώματός της. Εγώ στοιχεία κατέθεσα για του λόγου το αληθές, όσον αφορά το γραπτό κείμενο.
Τεκμηριώστε μας τα όσα λέτε στα κείμενα που καταθέτω (
Τιμιωτέρα, αργό μέλος, σε νέα και παλαιά γραφή), για να σας πιστέψουμε, αλλιώς θα πρέπει να σας εντάξω εις τους "κατά καιρούς εκφέροντας εμπάθειαν προς το πρόσωπόν μου".
Ξανακούστε τον αείμνηστο που εκδίδετε, σε παρόμοιες εκτελέσεις.
Επιτρέψτε μου να έχω άλλη άποψη από τη δική σας επειδή τον έχω ακούσει πολύ περισσότερες ώρες παραπάνω από σας (τα δείγματα που μας έχετε δώσει του "ακούειν" -συνηγορώντας παλαιότερα στη μη ύπαρξη έλξεων στους ύμνους του- δεν είναι και τα καλύτερά σας).
Κατά την άποψή μου καταντά κάτι έτερον (υβριδικόν) αν ψαλεί όπως υπονοείτε, για να μη χρησιμοποιήσω εκφραστικότερες λέξεις. Άλλα γράφει, άλλα λέμε, και οι ''αποδείξεις'' είναι εικοτολογίες.
Εγώ δεν υπονοώ τίποτε και ότι ξέρω το λέω, από ευθέως και πάνω μάλιστα. Εσείς υπονοείτε, και δε βλέπω το λόγω.
Σεβαστή η άποψή σας πάντως, αλλά λίγο ....αμφί. Οι ανταποδείξεις σας, γραπτές στις γραπτές και προφορικές στις προφορικές, που όμως δεν τις βλέπω, έχουν μεγαλύτερη αξία από τις κρίσεις σας. Δε νομίζω ότι, προς το παρόν και με το σκεπτικό σας, μπορείτε να με "υπονοήσετε". Το να δικαιολογήσετε τα της περιπτώσεως που εξετάζουμε, είναι δικό σας πρόβλημα και μην το μεταθέτετε στους άλλους. Αλλιώς, σιωπήστε.
Ωραία, αλλά πώς και κανείς των τριών διδασκάλων ( μπορεί και να κάνω λάθος)......
Κύριε Σκρέκα, εάν μπορεί και να κάνετε λάθος, "η σιωπή είναι χρυσός". Εάν θέλετε διαβάστε -με χαρά να δούμε και καμμιά τεκμηριωμένη θέση σας. Μην επιτίθεσθε, τουλάχιστον. Με αυτά που γράφετε, αποδεικνύετε ότι είστε αρκετά αδιάβαστος και, εάν έχετε δει, δεν έχετε κατανοήσει και πολλά πράγματα από τα γραφόμενα των Τριών.
Μήπως εννοούσαν κάτι άλλο; Σαν κι αυτό που ακούμε να εκτελούν ΟΛΟΙ ομόφωνα στη Δοξολογία του Ιακώβου β΄( μηδέ του διακο-Διονύση εξαιρουμένου), δηλαδή διαστήματα σκληράς ( σαν πλ. του β'-
Όταν λοιπόν καταλήξετε στα συμπεράσματά σας και στην εύρεση τού κάτι "άλλο", να έρθετε να μας το καταθέσετε. Δεν σας βλέπω όμως, όπως διατείνεσθε για τα γραφόμενά μου,
να βγείτε και να γράψετε την άποψή σας, ότι δηλαδή ο Χουρμούζιος έκανε λάθος που εξήγησε τη δοξολογία του Ιακώβου σε Δεύτερο ήχο!!! Βήμα, κ. Σκρέκα, έχετε. Ιδού η ρόδος, ιδού και το πήδημα. Αλλιώς, "ποιείστε την νήσσαν" καθήστε στο καβούκι σας, και όταν με το καλό διαπιστώσετε ότι δεν κινδυνεύετε, εδώ είμαστε.
Και μιας και είστε του προφορικού περισσότερο θιασώτης, μπορείτε να μας φέρετε να ακούσουμε κάποιον ψάλτη (ή εάν θέλετε ψάλτε το εσείς) που να αποδίδει τα γραφόμενα που παρέθεσα στην αργή Τιμιωτέρα; Δηλαδή:
Να μας "βάλει" στον ήχο του πλαγίου του Δευτέρου, όπως θέλει αυτός, (
με διαστήματα 6-20-4 ανεβοκατεβαίνοντας), να αρχίσει τον ειρμό με διαστήματα Δευτέρου ήχου (
8-14-8) και να τελειώσει τον ειρμό με διαστήματα πλαγίου του Δευτέρου (
6-20-4). Αλλιώς, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν κατανοήσατε τί έγραψα.
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Εάν είναι κάτι μουσικό, απαντήστε. Αλλιώς, μην μπλέξουμε και ξεφύγουμε και από το θέμα.