Ο Μανουήλ Χρυσάφης στην πραγματεία του "Περί των ενθεωρουμένων..." (τεύχος Φόρμιγγος, 13 Απριλίου 1903, σελ. 4) λέει:
"Ο πρώτος ήχος πολλάκις τετραφωνών γίνεται δεύτερος από μέλους, ποιεί δε τούτο η της του δευτέρου ήχου φθοράς δύναμις. Ει γαρ μή ετίθετο φθορά εις τον πρώτον κατήρχετο είς τον μέσον αυτού τον βαρύν, αλλά δια τούτο τίθεται η φθορά ή ο ήχος και αντί του βαρέως δεσμεί το μέλος και μέσος γίνεται του δευτέρου ούτως: (νεανές)."
Δημήτρης
Δες και στο θεωρητικό του Γ.Λεσβίου,εκεί που μιλάει για τον Ά.Τρόπο και τις σχέσεις του με τις βάσεις των άλλων τρόπων/ήχων.
Μαγδαληνη
Διατριβή Θωμά Αποστολόπουλου, "Ο Απόστολος Κώνστας..." σελ. 174:
Η εξήγηση της διαφοροποίησης έρχεται από την οργανοχρησία
Δημήτρης
Τί σημαίνει ίδιες βάσεις για του παλαιούς;
Γιατί μόνο σάζια Αντώνη μου?......υπάρχουν και άλλα όργανα....διάβασε τα περί Πολίτικου λαούτου...έλα ατώνηηηηηηηη....
α) απ'αυτά κατέχω κατιτίς
Σωστός ο Βασίλης άμα θέλουμε το πιστέυουμε......χεχεχε...άμα θέλουμε το πιστεύουμε....
Πές μας και τί λέει, δεν το έχουν όλοι αυτό το βιβλίο.
Επισυνάπτω τις σχετικές σελίδες από το θεωρητικό του Λεσβίου.
Επισυνάπτω τις σχετικές σελίδες από το θεωρητικό του Λεσβίου.