[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Μετακίνηση μηνύματος από εδώ.
Εάν ευχαριστηθήκατε με την φαγομάρα, ρίξτε και μιά ματιά σε κάτι άλλο.
Επίσης μάθε, ότι τον Σύλλογο των ΥΠΕΡΜΑΧΩΝ για την Βυζαντινή Μουσική και Παράδοση που ιδρύθηκε αποκλειστικά για την "Μουσική αίρεση" του Καρά και των επιγόνων του, τον ίδρυσα εγώ και μάλιστα έχω γράψει και το Καταστατικό του.
... ΌΛΑ τα Νη και τα Γα και αρκετά Δι που βλέπουμε στα ίσα της σύνθεσης ΔΕΝ χρειάζονται. (Ακόμα και τα περισσότερα Μαζί δεν χρειάζονται. Ας περνάει το μέλος προσωρινά στο Νη. Δεν είναι αναγκαίο να διακόπτεται το Βου ισοκράτημα. Δεν αλλάζει τίποτα. Ακόμα Λέγετο έχουμε....
...Σύμφωνα με τα θέσφατα που πιστεύετε, το ισοκράτημα δείχνει πάντα και ήχο; Αυτό κι αν είναι λάθος! ...
Σου επισημάνθηκε κι άλλη φορά αυτό, ότι είναι λάθος, αλλά δεν έδωσες σημασία.
Τι είναι λάθος? Η κριτική που κάνω στα ισοκρατήματα της σύνθεσης? Η τα ίδια τα ισοκρατήματα της σύνθεσης?
Ωστόσο, δεν νομίζω να είπα ότι το ίσο ΠΆΝΤΑ δείχνει τον ήχο. Ας αφήσουμε τα απόλυτα και τα αφηρημένα, και ας ασχοληθούμε με τα συγκεκριμένα θέματα. Τα ισοκρατήματα της σύνθεσης τα θεωρούμε παραδοσιακά και σωστά? Σίγουρα ΔΕΝ είναι.
. . .
Οταν το μελος οδευει πανω απο τον δι,δεν θα χρησιμοποιησεις δι ισοκρατημα;
σίγουρα;;Αφου σου φωναζει το κομματι απο μονο του
Να ακούμε προσεχτικά έχοντας υπ' όψιν και τις εξαιρέσεις, που μάλλον είναι γενικός κανόνας.''''
Συμφωνω...Εκει,το μελος κινειται σε αλλη γραμμη...Απ'τις εξαιρεσεις,που δεν σκεφτηκα...
Αφου σου φωναζει το κομματι απο μονο του
Για σας, τα ισοκρατήματα της σύνθεσης είναι σωστά και παραδοσιακά? Αυτά θα χρησιμοποιούσατε?Δηλ. τι σε ενοχλει;
Οταν το μελος οδευει πανω απο τον δι,δεν θα χρησιμοποιησεις δι ισοκρατημα; Αφου σου φωναζει το κομματι απο μονο του!....:wink:
Για σας, τα ισοκρατήματα της σύνθεσης είναι σωστά και παραδοσιακά? Αυτά θα χρησιμοποιούσατε?
Το μήνυμα μου παραπάνω, (http://analogion.com/forum/showpost.php?p=143651&postcount=2) δεν περιγράφει τα πάμπολλα λαθοι στα ισοκρατήματα της σύνθεσης?
Δηλαδή με το να περνάει το μέλος πιο πάνω από το ΔΙ αμέσως αλλάζουμε το ίσο στο ΔΙ? Ακόμα και δύο νότες να κάνει πιο πάνω απ το ΔΙ, εξαναγκαστικά θα αλλάξουμε το ίσο στο ΔΙ και μετά αμέσως πάλι στο ΒΟΥ αφού γυρίσει πάλι το μέλος στο ΒΟΥ? Έτσι γίνονται τα ισοκρατήματα? Νότα-νότα? Εντελώς λάθος διδασκαλία.
Τι σας "φωνάζει το κομμάτι" στα παρακάτω σημεία (για να πάρουμε τα πιο αυτονόητα)? ΔΙ? Αυτό δηλώνουν οι φράσεις? Αυτό ακούτε?
Στο "εποΡΕΥθη", στο "εκριΠΤΕΙ", στα ΑΛΛηλούια των στίχων "Ινα τι εφρύαξαν", "Παρέστησαν οι βασιλείς", "Ο κατοικών", "Και νυν βασιλείς", "Δουλεύσατε".
Επίσης και στο "ΚΑΙ Αγίω" στο "Δόξα Πατρί".
Για όλα τα ΝΗ και τα ΓΑ ισοκρατήματα κανένας λόγος? Εντελώς αδικαίωτα.
Ευτυχώς που έχουμε τον αοίδιμο Καρα και "την γνωστή σχολή" για να καυχόμαστε ότι είμαστε εμείς σωστοί και παραδοσιακοί ...
Θα μπορούσαμε όμως να βρούμε έστω και ΈΝΑΝ επαγγελματία από τη 'γνωστή σχολή' που να έκανε τόσα λαθοι σε μια μόνο σύνθεση? ΈΝΑΝ και μόνο? Αποκλείεται.
. . .