Το πιθανότερο είναι να ισχύει, για εκείνη την Κυριακή. Αυτό όμως δεν δηλώνει γενικά τις προτιμήσεις του.
Μα εγω δεν ειπα πως
μονο αυτο δηλωνει τις προτιμησεις του
Εκανα παραθεση και μιας αλλης μαρτυριας
Αλλα εαν τα κοινωνικα του Ιωαννου ηδη κατα την εποχη της λαμπαραδειας του Ναυπλιωτη οντως ηταν αναλλοιωτη παραδοση του Πατριαρχειου, σου φαινεται λογικο πως ο νεος λαμπαραδιος την αλλαξε ηδη κατα τη διαρκεια της πρωτης λειτουργιας και αντι του κοινωνικου του Ιωαννη εψαλλε το του Πετρου;
Λεβεντης ηταν ο ανθρωπος!
Πιο γενικα ομως, γιατι αυτο το κοινωνικο Αινειτε του Πετρου σε πλ. δ᾽ που το εψαλλαν ο Ραιδεστηνος και ο Ναυπλιωτης δεν ψαλλεται πλεον απο τους πατριαρχικους;
Μα το ψάλλει μόνος του...
Η ηχογραφηση της Kalan κοβει το γνωστο "Υπο του Πρωτοψαλτου της ΜΧΕ Ιακωβου Ναυπλιωτου και Κωνσταντινου Πριγγου" που υπαρχει
εδω. Διακρινονται σαφως 2 φωνες.
Κι αν ήταν τόσο διαδεδομένο (που ήταν), σημαίνει πως το έψαλλαν (και) στον Πατριαρχικό Ναό..
Ουδεμια αντιρρηση
Αλλα αυτο δεν σημαινει πως ο Ναυπλιωτης δεν προτιμουσε τα του Πετρου
Χμμ.. Ο Βουδούρης τα «Αινείτε» του Ιωάννη αναπαράγει στην
Οκτώηχό του (βλ.
εδώ).
Η Οκτωηχος του Βουδουρη ολοκληρωθηκε το 1940 επι τη λαμπαδαρεια του Στανιτσα
Αυτο δε μας λεει κατι για τον Ναυπλιωτη της εποχης του 1905
Και αυτό επαληθεύεται από μεταγενέστερη Πατριαρχική Εγκύκλιο η οποία δημοσιεύθηκε το 1922 (βλ. παράθεση).
Ακριβως, μεταγενεστερη, γραμμενη επι τη λαμπαδαρεια του Βιγγοπουλου
Of course!