Αγαπητέ Δημήτρη, πιστεύω ότι μεταξύ θεωρίας και πράξης υπάρχει κάποια διαφορά ελάχιστη. Η θεωρία είναι ο νόμος και έτσι πρέπει να είναι. Η πράξη είναι τα ήθη και τα έθιμα που στην ελληνική νομοθεσία είναι υπεράνω του νόμου.
Αν έργα των μαθητών της σχολής Κηλτζανίδη- Καμαράδου, δηλ. Σύρκα, Χατζηαθανασίου, Παλάση , Ψάχο κλπ θα δούμε ότι ταυτίζονται προς ένα νέο τρόπο συγγραφής των μαθημάτων με κάπως διαφορετική ορθογραφία και επισημάνσεις έλξεων.
Ξέφευγαν κάπως από την θεωρία.
Ο Σύρκας έλεγε ότι το ατζέμ μπαίνει στον ζω και στον βου και συνήθως βάζουμε ατζέμ στον πλ του Α.
Ομως στα λειτουργικά του του Πλ Α τον βάζει συνέχεια στον Ζω και τον Γα.
ισως για μαθησιακούς λόγους γιατί όταν ψάλλουμε εναρμόνιο μας ξεφεύγει ο γα προς τα πάνω.
Από την άλλη ο Χατζηαθανασίου είναι πιο τυπικός.
Στα λειτουργικά του σε πλ α' θα έπρεπε να βάλει ημίφθορο στον Γα. Δεν βάζει όμως πιστός στις θέσεις της σχολής του αλλά τι κάνει?
Απλά βάζει διέσεις στον βου. Τα ονομάζει 2α φυσική κλίμακα ή πυθαγορείου.
Σε άλλο μάθημα βάζει ατζεμ τον ζω και τον βου.(πλ α και τα ονομάζει "φρύγιος").