Η σειρά που παραθέτει τα μαθήματα είναι η παρακάτω.
(δε γνωρίζω αν είναι και η προτεινόμενη σειρά διδασκαλίας στους αρχάριους κατά τη Πατριαρχική τάξη καθώς λείπουν οι περισσότερες σελίδες της "εισαγωγής" του βιβλίου.
1. Αναστάσιμα σύντομα των Ήχων α', πλ.α', πλ. δ᾿, δ', γ', βαρέως, β', πλ. β'.
Περιλαμβάνουν Κεκραγάριο, στιχηρά εσπέρια, δογματικό θεοτοκίο, απόστιχα, δόξα αποστίχων, πασαπνοάριο, αίνους, μακαρισμό.
Των ήχων α' και πλ.α' είναι παρόμοια με το σύντομο αναστασιματάριο της Ζωής, με λίγες διαφορές στην ορθογραφία και τις αναλύσεις. Υπογράφονται είτε Πέτρου Λαμπαδαρίου είτε Ιακώβου Ναυπλιώτη.
2. Θεός/Κύριος, αναστάσιμο απολυτίκιο/θεοτοκίο και Καθίσματα αναστάσιμα του όρθρου των ήχων: πλ.δ', α', δ', υπογραφόμενα είτε ως Πέτρου Λαμπαδαρίου είτε ως Ιακώβου Ναυπλιώτη.
3. Δοξολογίες σύντομες των ήχων: α', πλ.δ', β', γ', πλ.α', πλ.β', βαρέως, πλ.δ', "κατά παράδοσιν, Πέτρου και Ι. Ναυπλιώτη.
4. Αναστάσιμα του α' ήχου, του εσπερινού.
5. Τριαδικά μεγαλυνάρια.
6. Αναστάσιμα α' ήχου του όρθρου, ευλογητάρια αναστάσιμα αργοσύντομα (όπως τα λέμε τη Μ. Παρασκευή)
7. Αντίφωνα της λειτουργίας της Κυριακής, Δεύτε προσκυνήσωμεν, Εν εκκλησίαις ευλογείτε τον Κύριον, όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε,
8. Εισοδικά: του Ευαγγελισμού, των Χριστουγέννων, της Περιτομής, των Θεοφανείων, της Υπαπαντής, της Κυριακής των Βαϊων, της Αναλήψεως, της Πεντηκοστής, της Μεταμορφώσεως, του Σταυρού, "Τον Σταυρόν σου προσκυνούμεν" αντί τρισαγίου.
9. Τυπικά σε ήχο πλ.δ' η Α στάση και σε β' η Β στάση, ο Μονογενής, μακαρισμός α' ήχου, Προστασία των χριστιανών ακαταίσχυντε, Τρισάγιο σε ήχο β',
10. Κατανυκτικά και μαρτυρικά του α' ήχου.
11. Καθημερινά αντίφωνα. Απολυτίκιο και κοντάκιο μαρτυρικό, τρισάγιον σύντομον σε ήχο β'.
12. Αναστασιματάριο αργοσύντομο και αρκετά πλήρες των ήχων: πλ. α', πλ. β᾿, β', βαρέως, πλ. δ'.
13. Τα 11 αναστάσιμα εξαποστειλάρια και τα εωθινά.