«Μουσικόν Ανθολόγιον», Κωνσταντίνου Β. Χρηστοπούλου, Αθήνα, επίτομο (1891)

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Έχω στην κατοχή μου ένα βιβλίο, αλλά επειδή είμαι αρχάριος και μου παίρνει πολύ ώρα να το σαρώσω, δεν ξέρω αν αξίζει ή μήπως υπάρχει αλλού. Είναι ήδη μισοδιαλυμένο, λείπουν στην αρχή μερικές σελίδες. Γι' αυτό έκανα ένα μικρό δείγμα, στην αρχή έγχρωμες σελίδες, μετά γκρι και οι υπόλοιπες ασπρόμαυρες. Το ανέβασα σε ξένο server επειδή είναι δείγμα.

Αν συνεχίσω τότε ή το σβήνετε αυτό το μήνυμα ή το μεταφέρουμε στην ανάλογη κατηγορία.
Δειτε το και πειτε μου. Σας ευχαριστώ.

Μουσικόν Ανθολόγιον εκπονηθέν χάριν των μαθητών των Ιερατικών Σχολών και των Διδασκαλείων υπο Κωνσταντίνου Β. Χρηστόπουλου Μουσικοδιδασκάλου εν τη εν Τριπόλει Ιερατική Σχολή και εν τω της Πελοποννήσου Διδασκαλείω 1891

http://www.4shared.com/file/126079467/e2748f77/MousikonAnthologionKXristopoulou.html


--------------
Download Links:

MoysikonAnthologionXristopoulouPart01.pdf
Μέρος: Α και Β.
Μέγεθος:
37ΜΒ.
Έγχρωμο.

Σχόλια: Λείπουν οι πρώτες 34 σελίδες και από 78 - 82


MoysikonAnthologionXristopoulouPart02.pdf
Μέρος: Γ.
Μέγεθος:
28ΜΒ.
Έγχρωμο.

Σχόλια: Λείπουν σελίδες 287 - 290 και από 371 - 372


MoysikonAnthologionXristopoulouPart03.pdf
Μέρος: Δ.
Μέγεθος:
22ΜΒ.
Έγχρωμο.

Σχόλια: Λείπουν οι σελίδες 503 - 504
 
Last edited:

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Εμένα θα με ενδιέφερε, δεν το έχω αυτό το βιβλίο ούτε στην έντυπη μορφή του κι επειδή μένω στην Τρίπολη, θα ήθελα να δω ποια είναι η προηγούμενη ψαλτική κατάσταση πριν την Αρκαδική Μουσική του Κούρου.

Υ.Γ.
Έγχρωμο καλύτερα, ασπρόμαυρο χάνει αρκετά...
 

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Eντάξει. Θα το συνεχίσω σιγά σιγά. Όταν το ολοκληρώσω θα στείλω το ανάλογο μήνυμα.
 

MTheodorakis

Παλαιό Μέλος