Το "Σταμπουλ" μπορεί να τυπώθηκε στο βιβλίο για τον Α ή Β λόγο, νομίζω όμως ότι εμείς τουλάχιστον μπορούμε να γράφουμε ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.
Ή είμαστε κάτι ή όχι...
Αν το δει κανείς συντονιστής ας το αλλάξει, η Πόλη ονομάζεται έτσι εδώ και δεκάδες αιώνες...
Ε.
ΥΓ. Αν γινεται, καποιος Χριστιανος να ανεβασει αυτα τα βιβλια και αλλου, ωστε να τα κατεβασω και γω.... ευχαριστω