Εισόδια της Θεοτόκου

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
Στον εσπερινό που θα τελεσθεί στον Ιερό Ναό Παναγίας Δεξιάς στην Βέροια [παρεκκλήσιον του Αγίου Γεωργίου Βεροίας] θα ψάλλουν
οι κ. Σπυρίδων Κιζιρίδης, Απόστολος Καλπακίδης, Δημήτριος Καλπακίδης.

ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ 5:30 μ.μ.


  • Μακάριος ανήρ πλάγιος Δ' Πέτρου Λαμπαδαρίου συντμηθέν υπό Μανουήλ.
  • Κεκραγάρια Ιακώβου Πρωτοψάλτου ήχος α'.
  • Στιχολογία "Θου Κύριε" (Μανουήλ Πρωτοψάλτου)
  • Στιχηρά Προσόμοια σύντομα.
  • Δοξαστικόν Κων. Πρίγγου ήχος πλάγιος Δ'.
  • "Φώς ιλαρόν" Κων. Παπαγιάννη. [ήχος β']
  • Προκείμενον ημέρας εις ήχος βαρύν.
  • Απόστιχα μέλος σύντομον.
  • Δοξαστικόν Κων. Πρίγγου ήχος πλάγιος Β'.
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
ΟΡΘΡΟΣ
Οι Κανόνες ανα 4 σε κάθε ωδή
και καταβασίαι "Χριστός γεννάται" Πέτρου Λαμπαδαρίου.
Δοξολογία Χρυσάφου του Νέου, ήχος πλάγιος Δ΄.

ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Τρισάγιον σύνηθες.
Προκείμενον [ήχος γ΄] και Αλληλουιάριον της εορτής [ήχος πλ δ΄]
Χερουβικόν Πέτρου Λαμπαδαρίου ήχος Δ΄.
"'Άγγελοι την Είσοδον... Ως εμψύχω Θεού κιβωτώ"
Κοινωνικόν: "Ποτήριον σωτηρίου..." ήχος Δ΄ Δανιήλ
κι άλλα Κοινωνικά αν χρειασθεί
 

Λάτρης Β.Μ.

Παράφωνος ερασιτέχνης!
''Εκ νεότητός μου'' αργό
Δοξαστικά όρθρου από Μ.Κυψέλη Στεφάνου λαμπαδαρίου
Καταβασίες Εμμανουήλ Χατζημάρκου
Τροπάρια της θ' ωδής απ' έξω
Δοξολογία σε β' ήχο Ι. Καββάδα
Τρισάγιον-Δύναμις το κλασσικό
Χερουβικό σε άγια Εμμανουήλ Χατζημάρκου
Λειτουργικά σε λέγετο (αυτοσχεδίασα)
''Ως εμψύχω'' από το Μουσικό Πανδέκτη
Κοινωνικό σύντομο σε ά ήχο από ''Αγγελικό Χορό''


Σημ.: Τις καταβασίες τις ψάλλαμε από το κέντρο του ναού, παράκληση κάποιου βοηθού. Αν και είχε κόσμο και το παρεκκλήσι ήταν μικρό, όλα πήγαν άψογα:):) Άξιζε η προσπάθεια.
 

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Σημ.: Τις καταβασίες τις ψάλλαμε από το κέντρο του ναού, παράκληση κάποιου βοηθού. Αν και είχε κόσμο και το παρεκκλήσι ήταν μικρό, όλα πήγαν άψογα:):) Άξιζε η προσπάθεια.

Μπράβο!
 

panosdohi

Παναγιώτης Παρασκευόπουλος
Το τριήμερο 20-22 Νοεμβρίου εγώ ήμουνα στη Μονή Δοχειαρίου. Εκεί βέβαια δεν είχαμε την εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου αλλά την εορτή των Παμμεγίστων Ταξιαρχών στους οποίους είναι αφιερωμένη η μονή. Όπως είχε ανακοινωθεί δεν έγινε μεν μεγάλο πανηγύρι όπως άλλες χρονιές έγινε όμως μεγάλη αγρυπνία (18:30-04:30, διακοπή, 07:00-13:30) στην οποία έψαλλαν ως επί το πλείστον οι πατέρες της μονής. Το ψαλτικό ρεπερτόριο ήταν αρκετά πλούσιο. Αν προλάβω θα ανεβάσω ηχογραφήσεις. Ψάλλαμε λοιπόν τα εξής:

-Ανοιξαντάρια συντετμημένα Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος έξι στίχοι Ήχος πλ.δ.
-Οι υπόλοιποι στίχοι σύντομοι Θεοδώρου Φωκαέως.
-Πάντα εν σοφία μέλος αρχαίον συντετμημένο από τον Χουρμούζιο Χαρτοφύλακα.
-Κεκραγάρια αργά Ιακώβου Πρωτοψάλτου Ήχος δ.
-Στιχολογία αργή Ήχος δ.
-Αργά στιχηρά προσόμοια Ήχος δ, τέσσερα προς το "Ως γενναίον εν μάρτυσι..." και τέσσερα προς το " Έδωκας σημείωσιν...".
-Δοξαστικό Ιακώβου Πρωτοψάλτου Ήχος πλ.β.
-Θεοτοκίο Αβραάμ Ευθυμιάδη Ήχος πλ.β.
-Φως Ιλαρόν αργόν μέλος αρχαίον Ήχος β.
-Στη λιτή Ώτα έχουσι... Μπαλασίου ιερέως και κράτημα από το χερουβικό Παγκρατίου Ιβηρίτου Ήχος α.
-Απόστιχα τέσσερα αργά προσόμοια προς το "Χαίροις ασκητικών αληθώς..." Ήχος πλ.α.
-Δοξαστικό αποστίχων Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος Ήχος πλ.α.
-Θεοτοκίο αποστίχων Παναγία Δέσποινα Πέτρου Φιλανθίδου Ήχος πλ.β.
-Αργά απολυτίκια Ήχος δ.
-Θεοτόκε Παρθένε οκτάηχο Πέτρου Μπερεκέτου.
-Θεός Κύριος-απολυτίκια αργά Ήχος δ.
-Δούλοι Κύριον σύντομον κατά την αγιορείτικη παράδοση Ήχος α.
-Εξομολογείσθε οκτάηχο Πέρου Εφεσίου.
-Εκλογή Νικολάου Ιερομονάχου Δοχειαρίτου Ήχος πλ.β νενανώ.
-Δοξαστικό πολυελέου Νικηφόρου Ηθικού Ήχος πλ.β νενανώ.
-Θεοτοκίο πολυελέων Ιωάσαφ Διονυσιάτου Ήχος πλ.β.
-Πασαπνοάρια αργά Ιακώβου Πρωτοψάλτου Ήχος α.
-Στιχηρά προσόμοια αργά προς το "Των ουρανίων ταγμάτων...".
-Δοξαστικό αίνων Πέτρου Φιλανθίδου Ήχος πλ.β.
-Δοξολογία Γερμανού Νέων Πατρών Ήχος πλ.α.
-Τυπικά και μακαρισμοί.
-Τρισάγιο Ήχος β, δύναμις Ξένου Κορώνη συντετμημένο Ήχος β.
-Αλληλουϊάριο ατγό Ιωάννου Πρωτοψάλτου Ήχος α.
-Χερουβικό Παγκρατίου Ιβηρίτου Ήχος α.
-Ταίς αγγελικαίς Δανιήλ Πρωτοψάλτου Ήχος α.
-Λειτουργικά Α. Βουρλή Ήχος πλ.α.
-Άξιον εστίν Νεκταρίου Βλάχου Ήχος α.
-Κοινωνικό Αντωνίου ιερέως και κράτημα από το κοινωνικό από το Αινείτε Πέτρου Μπερεκέτη Ήχος α.
-Άξιον εστίν τραπέζης Χ. Παπανικολάου Ήχος πλ.δ.
-Το βράδυ στο συνοδικό Στίχος από το Λατρινό πολυέλεο στους Αρχαγγέλους Ιωάννου Κουκουζέλη Ήχος α και ιδιόμελο λιτής Γερμανού Νέων Πατρών (εξήγηση Ματθαίου Βατοπαιδινού) Ήχος α τετράφωνος.
-Στον εσπερινό των κτητόρων δοξαστικά αργά Αβραάμ Ευθυμιάδη Ήχος πλ.β και πλ.δ.
Στη Θ. Λειτουργία των Κτητόρων:
-Τυπικά και Μακαρισμοί
-Δύναμις Αβαγιαννού Ήχος β.
-Αλληλουϊάριο αργό Ιωάννου Πρωτοψάλτου Ήχος α.
-Χερουβικό Π. Εφεσίου Ήχος βαρύς.
-Λειτουργικά Κ. Πρίγγου Ήχος βαρύς.
-Κοινωνικό Μανουήλ Χρυσάφη Ήχος πλ.α
-Άξιον εστί ταρπέζης Κυριαζή Χρυσοπολίτου Ήχος πλ.α.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
-Στη λιτή Ώτα έχουσι... Μπαλασίου ιερέως και κράτημα από το χερουβικό Παγκρατίου Ιβηρίτου Ήχος α.
-.

Και τα ιδιόμελα της Λιτής; :eek::confused:
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου

-Στιχολογία αργή Ήχος δ.
Που υπάρχει το κείμενο αυτό; Πρώτη φορά ακούω για αργές στιχολογίες. Αν έχει ανέβει το βιβλίο που τις περιέχει ή αποσπασματικά, παρακαλώ κατευθύνετέ με.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Ὁ π. Ἱερόθεος πρώην Φιλοθεΐτης ἔχει συμπεριλάβει στιχολογίες τοῦ Θοῦ Κύριε στὸν τόμο τοῦ Ἑσπερινοῦ σὲ 3σημο καὶ γιὰ τοὺς 8 ἤχους. Πιθανῶς νὰ ἐννοεῖ αὐτὸ ὁ Παναγιώτης, καθ᾿ ὅτι στὸ Ὄρος ὁ τρίσημος ψάλλεται μὲ κάπως ἀργὴ χρονικὴ ἀγωγή.

Βλ. κι αὐτὴ τὴν ἐκτέλεση ἀπὸ τὸν μακαριστὸ Δ. Φιρφιρῆ σὲ α΄ἦχο ὄμως (ἀπὸ τὶς ἀγαπημένες μου).
 

Attachments

  • Track 3.mp3
    6.8 MB · Views: 109

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Νὰ συμπληρώσω ὅτι γιὰ τὸν 3σημο καὶ τὸ μέτρο του μοῦ ὑποδείχθηκε καὶ ἑτέρα ἄποψη ἐδῶ. Ἴσως ὑπάρχει κάποια σχέση καὶ μὲ τὴν χρονικὴ ἀγωγή.
 

panosdohi

Παναγιώτης Παρασκευόπουλος
Και τα ιδιόμελα της Λιτής; :eek::confused:

Ψάλθηκαν απ' έξω, κυρίως από τον ηγούμενο και τους προϊστάμενους. Να ξεκουραστούν λίγο και οι ψάλτες :):).
 

panosdohi

Παναγιώτης Παρασκευόπουλος
Ὁ π. Ἱερόθεος πρώην Φιλοθεΐτης ἔχει συμπεριλάβει στιχολογίες τοῦ Θοῦ Κύριε στὸν τόμο τοῦ Ἑσπερινοῦ σὲ 3σημο καὶ γιὰ τοὺς 8 ἤχους. Πιθανῶς νὰ ἐννοεῖ αὐτὸ ὁ Παναγιώτης, καθ᾿ ὅτι στὸ Ὄρος ὁ τρίσημος ψάλλεται μὲ κάπως ἀργὴ χρονικὴ ἀγωγή.

Βλ. κι αὐτὴ τὴν ἐκτέλεση ἀπὸ τὸν μακαριστὸ Δ. Φιρφιρῆ σὲ α΄ἦχο ὄμως (ἀπὸ τὶς ἀγαπημένες μου).

Αυτό εννοώ. Τις έψαλλαν έτσι ο Συνέσιος Σταυρονικητιανός και ο Διακο-Διονύσιος Φιρφιρής. Ο π. Ιερόθεος απλά κατέγραψε αυτό που μέχρι τότε λεγόταν απ' έξω. Οι στιχολογίες αυτές έχουν πλέον καθιερωθεί και ψάλλονται σε κάθε αγιορείτικη πανήγυρη ή μεγάλη αγρυπνία.
 
Top