Άνωθεν οι Προφήται

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Επισυναπτω το παλαιο μαθημα που ψαλλεται στην ενδυση Αρχιερεως ''Ανωθεν
οι προφηται''
. Ειναι απο παλαια εκπομπη της κ. Αρριετα Παλιατσαρα , στο Γο προγραμμα της ελληνικης ραδιοφωνιας .
Ψαλλουν : 1ον : ΟΙ ΜΑΪΣΤΟΡΕΣ υπο την διευθυνση του μουσικολογου κ. Γρηγοριου Σταθη (βαρυς διατονικος) .
2ον : Ελληνικη Βυζαντινη Χορωδια υπο την διευθυνση του Αρχωντα Πρωτοψαλτη Λυκουργου Αγγελοπουλου . Ψαλλεται σε ηχο Νενανω και νομιζω οτι και αυτο ειναι συνθεση του Ιωαννου Κουκουζελη . Θα παρακαλεσω τον αγαπητο Βασιλη Ζαχαρη ( ή οποιον αλλο φιλο ) να μας ενημερωσει σχετικα καθως και ποιοι ψαλλουν τα ΣΟΛΟ .
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Προτιμησα να τα ανεβασω μαζι και τα δυο ακουσματα σε νεο θεμα
και οχι να βαλλω το καθενα στις ηχογραφησεις των οικοιων χορωδιων , για να υπαρχει ενα ενιαιο ακουσμα . Αν νομιζει ο κ. Διαχειριστης , ας βαλλει το καθενα στο θεμα των αντιστοιχων χορωδιων .
 

Attachments

  • 28'14''=ΜΑΪΣΤΟΡΕΣ(Γρ Σταθης)=Ανωθεν οι προφηται(βαρυς διατονικος).mp3
    11.3 MB · Views: 334
  • 25'37''=ΕΒΧ(Λυκ Αγγελοπουλος)=Ανωθεν οι προφηται(Νενανω).mp3
    10.3 MB · Views: 351

Firfiris

Κωστόπουλος Ευθύμιος
...Ψαλλεται σε ηχο Νενανω και νομιζω οτι και αυτο ειναι συνθεση του Ιωαννου Κουκουζελη...

Ναι, είναι του Αγίου Ιωάννου Κουκουζέλη, κυκλοφορεί μάλιστα φυλλάδα 80 σελίδων περίπου με μέλη ΜΟΝΟ του Αγίου η οποία και το περιέχει, προλογίζει ο κ.Αγγελόπουλος (δεν ξέρω αν πωλείται, υπάρχει στη βιβλιοθήκη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας για όσους είναι εδώ στη Θεσσαλονίκη).
 
Last edited:

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Ναι, είναι του Αγίου Ιωάννου Κουκουζέλη, κυκλοφορεί μάλιστα φυλλάδα 80 σελίδων περίπου με μέλη ΜΟΝΟ του Αγίου η οποία και το περιέχει, προλογίζει ο κ.Αγγελόπουλος (δεν ξέρω αν πωλείται, υπάρχει στη βιβλιοθήκη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας για όσους είναι εδώ στη Θεσσαλονίκη).
Ευτυχώς, πωλείται στα εκκλησιαστικά βιβλιοπωλεία από τις Εκδόσεις "Επέκταση". Θα ήταν κρίμα να πάει χαμένη τέτοια εργασία όχι λόγω όγκου, αλλά κυρίως ποιότητας, όχι μόνο όσον αφορά στα μέλη, αλλά και στον πρόλογο του Πρωτοψάλτη Λ. Αγγελόπουλου, ο οποίος αναφέρεται σε κάθε μάθημα ξεχωριστά αναλύοντας την πορεία του μέλους κ.α.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Δύο παρατηρήσεις για τα παραπάνω.
1. Η χρονική αγωγή των κρατημάτων μεταξύ των δύο χορωδιών σε βαρύ είναι διαφορετική, γεγονός που διευκολύνει τον καθένα (πείραμα-παρατήρηση) να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα περί σωστής αγωγής χρόνου κρατημάτων.

2. Μια όμορφη γυναικεία φωνή διασπά το κομμάτι για να μας υπενθυμίσει περί τίνος πρόκειται. Προφανώς δεν πρόκειται για υπενθύμιση του τι ακούμε αλλά για υπενθύμιση περί πνευματικών δικαιωμάτων. Για μένα τέτοια κομμάτια είναι άχρηστα και απλά δεν τα ακούω.
Είναι σαν να βγαίνει ο ιερεύς να βγάλει λόγο στο κοινωνικό (επειδή έχουν μαζευτεί πολλοί) ή να βγάζει δίσκο η εκκλησία μετά το "σήμερον κρεμάται" επειδή πάλι αυτή την ημέρα έχουν μαζευτεί πολλοί (και πρέπει να πληρώσουν για το θέαμα).

Στην εκκλησία δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα.
Λέμε "Ευλογητός ει Κύριε δίδαξόν με τα δικαιώματά σου" όχι τα δικαιώματά μου.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Ναι, είναι του Αγίου Ιωάννου Κουκουζέλη, κυκλοφορεί μάλιστα φυλλάδα 80 σελίδων περίπου με μέλη ΜΟΝΟ του Αγίου η οποία και το περιέχει, προλογίζει ο κ.Αγγελόπουλος (δεν ξέρω αν πωλείται, υπάρχει στη βιβλιοθήκη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας για όσους είναι εδώ στη Θεσσαλονίκη).

Ευτυχώς, πωλείται στα εκκλησιαστικά βιβλιοπωλεία από τις Εκδόσεις "Επέκταση". Θα ήταν κρίμα να πάει χαμένη τέτοια εργασία όχι λόγω όγκου, αλλά κυρίως ποιότητας, όχι μόνο όσον αφορά στα μέλη, αλλά και στον πρόλογο του Πρωτοψάλτη Λ. Αγγελόπουλου, ο οποίος αναφέρεται σε κάθε μάθημα ξεχωριστά αναλύοντας την πορεία του μέλους κ.α.

Αγαπητοι Ευθυμιε & Χρηστο (ή οποιος αλλος φιλος)
Αν εχετε το μουσικο κειμενο , παρακαλω ας το ανεβασει καποιος . Ευχαριστω .
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Δύο παρατηρήσεις για τα παραπάνω.
................................................................................................
2. Μια όμορφη γυναικεία φωνή διασπά το κομμάτι για να μας υπενθυμίσει περί τίνος πρόκειται. Προφανώς δεν πρόκειται για υπενθύμιση του τι ακούμε αλλά για υπενθύμιση περί πνευματικών δικαιωμάτων. Για μένα τέτοια κομμάτια είναι άχρηστα και απλά δεν τα ακούω.
...................................................................... .

Αγαπητε Δημητρη
Η φωνη που ακουγεται ειναι της κας Παλιατσαρα και δεν νομιζω να το κανει για πνευματικα δικαιωματα .
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω με την αποψη σου οτι ''τετοια κομματια ειναι αχρηστα'' . Εχω ξαναπει , ας μου εδιναν εμενα τετοια ''σπανια'' ψαλματα και ας ειχαν και καποια μικροπαρεμβολη . Στα 28 περιπου λεπτα που κρατα το συγκεκριμενο κομματι , η παρεμβολη των 5'' το χαλασε ; Δεν νομιζω . Οποιος θελει να βγαλει τα οποια συμπερασματα ή θελει απλα να ακουσει το κομματι , νομιζω δεν εμποδιζεται σε τιποτα απο την μικροπαρεμβολη .Αποψη μου βεβαια .
Να εισαι καλα και συγχαρητηρια που παρακολουθεις ανελλιπως το φορουμ .
 

MISTIS

Παλαιό Μέλος
Αγαπητοι Ευθυμιε & Χρηστο (ή οποιος αλλος φιλος)
Αν εχετε το μουσικο κειμενο , παρακαλω ας το ανεβασει καποιος . Ευχαριστω .
κ.Λιναρδάκη μπορείτε να το βρείτε στον Δ' τόμο "Φωναίς αισίαις" του συνχωρεμένου δασκάλου Αβραάμ Ευθυμιάδη.
Υ.Γ.Έχω κάποιο πρόβλημα με το pc και δεν μπορω να ανεβάσω το κείμενο.
 

Firfiris

Κωστόπουλος Ευθύμιος
Αγαπητοι Ευθυμιε & Χρηστο (ή οποιος αλλος φιλος)
Αν εχετε το μουσικο κειμενο , παρακαλω ας το ανεβασει καποιος . Ευχαριστω .

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα, αύριο πρώτα ο Θεός.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ με παρακαλώ κάποιος (Δημήτρη μάλλον εσύ)

Ευχαριστώ.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Το μάθημα σε ήχο βαρύ εμπεριέχεται στη Μουσική Πανδέκτη, Τόμος, Γ' Μαθηματάριο, σελ. 5-14. Το μάθημα σε ήχο πλ. β' είναι ανέκδοτο στις παλαιές εκδόσεις. Το έχω από αυτόγραφο του Χουρμουζίου το οποίο έχω ήδη σαρώσει και θα το ανεβάσω, πρώτα ο Θεός, αύριο.
Η εκτέλεση αυτού του μαθήματος από την Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία προέρχεται από την κασσέτα της "ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗ ΤΟΥ ΜΑΪΣΤΟΡΟΣ ΕΡΓΑ 1" και τυχαίνει να την έχω. Εκεί ως σολίστας στο μάθημα αυτό αναφέρεται ο κ. Παναγιώτης Κουτράς.
 

Firfiris

Κωστόπουλος Ευθύμιος
...Το έχω από αυτόγραφο του Χουρμουζίου το οποίο έχω ήδη σαρώσει και θα το ανεβάσω, πρώτα ο Θεός, αύριο.

Αυτό είναι ΟΚ, τέτοια ανέβασε όσα θες, ΔΕΝ έχουν δικαιώματα, είναι για ΟΛΟΥΣ.
Καλό βράδυ.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Και ανεβάζω. Είναι από τον κώδικα ΜΠΤ 706 "Παπαδική, Τόμος Δ', Θεοτοκία - Μαθήματα κατ' ήχον" (1819). Το αντίγραφό μου είχε πρόσθετα κάποια ισοκρατήματα, τα οποία και αφαίρεσα. Αν δείτε κάτι που ξέμεινε, πείτε μου να το διορθώσω. Επίσης, λείπει η φθορά του σκληρού χρωματικού Δι στην 6η σελίδα 2η γραμμή, πάνω από την πρώτη υπορροή και 7η σελίδα, 1η γραμμή, πάνω από τη δεύτερη απόστροφο με κλάσμα, τον τελευταίο, δηλαδή, χαρακτήρα πριν το "φέρουσα".

View attachment Anothen oi profhtai, Hx. pl. b' (MPT 706).zip
 

Firfiris

Κωστόπουλος Ευθύμιος
Γιάννη, σου το έκανα pdf για πιο ευκολία.
Ευχαριστώ.
 
Last edited:

nkm13

Μέλος
ανεβασε αθτο το μαθημα να τ ακουσουμε απο τν Κ.κουτρα
 

O_Asxetos

Νέο μέλος
Μια όμορφη γυναικεία φωνή διασπά το κομμάτι για να μας υπενθυμίσει περί τίνος πρόκειται. Προφανώς δεν πρόκειται για υπενθύμιση του τι ακούμε αλλά για υπενθύμιση περί πνευματικών δικαιωμάτων. Για μένα τέτοια κομμάτια είναι άχρηστα και απλά δεν τα ακούω.
Στην εκκλησία δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα.
Λέμε "Ευλογητός ει Κύριε δίδαξόν με τα δικαιώματά σου" όχι τα δικαιώματά μου.

Αγαπητέ φίλε,
η φωνή που ακούγεται είναι της κα. Παλιατσάρα και δεν πιστεύω ότι γίνεται για να διαφυλάξει πνευματικά δικαιώματα.
Όμως για σκέψου και αναρωτήσου λίγο, γιατί αυτά τα ακροάματα να μην έχουν πνευματικά δικαιώματα; Η χορωδίες αυτές δαπάνησαν χρόνο (πραγματικά πολύ χρόνο) για να φτάσουν σε αυτό το αποτέλεσμα και εμείς να μπορούμε να τα ακούμε. Όλος αυτός ο χρόνος και ο κόπος των ανθρώπων αυτών και του δασκάλου – διευθυντή της χορωδίας που δαπανήθηκε γιατί δεν πρέπει να πληρώνεται;
Αυτό που ακούμε είναι πραγματικά αποτέλεσμα πολλών ωρών (να μην πω χρόνων) δουλειάς από τα μέλη και τον διδάσκοντα, αυτούς που μελέτησαν ή και αντέγραψαν τα κομμάτια και όλους αυτούς που δούλεψαν για την παραγωγή αυτών των δίσκων. Γιατί να μην διαφυλαχτούν λοιπόν τα πνευματικά δικαιώματα και έτσι με την πάροδο του χρόνου να μπορέσουν να αποζημιωθούν οι συντελεστές; Ναι, στην εκκλησία είναι όλα ελεύθερα; Δεν ζήτησε κανένας πνευματικά δικαιώματα για ένα Χερουβικό που είπε και κάποιος τον ηχογράφησε. Όμως εδώ είναι άλλο.
Προσωπικά εύχομαι να μπορούσαμε και σε αυτόν τον τομέα της μουσικής παραγωγής να είχαμε τους αυστηρούς ελέγχους και το σύστημα των πνευματικών δικαιωμάτων που ισχύουν στην κλασσική μουσική (δυτική λόγια).
Αυτά τα λίγα περί πνευματικών δικαιωμάτων. Συγχωρέστε με αλλά είναι η άποψή μου. Για τέτοιο αποτέλεσμα, ναι, να πρέπει να πληρώσουμε.
Όσο για τα κομμάτια, σας ευχαριστούμε που τα ανεβάσατε, αν ξέραμε και αν υπάρχουν τα CD αυτά ώστε να τα αγοράσω θα σας ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ και πάλι.
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ φίλε,
η φωνή που ακούγεται είναι της κα. Παλιατσάρα και δεν πιστεύω ότι γίνεται για να διαφυλάξει πνευματικά δικαιώματα.
Όμως για σκέψου και αναρωτήσου λίγο, γιατί αυτά τα ακροάματα να μην έχουν πνευματικά δικαιώματα; Η χορωδίες αυτές δαπάνησαν χρόνο (πραγματικά πολύ χρόνο) για να φτάσουν σε αυτό το αποτέλεσμα και εμείς να μπορούμε να τα ακούμε. Όλος αυτός ο χρόνος και ο κόπος των ανθρώπων αυτών και του δασκάλου – διευθυντή της χορωδίας που δαπανήθηκε γιατί δεν πρέπει να πληρώνεται;
Αυτό που ακούμε είναι πραγματικά αποτέλεσμα πολλών ωρών (να μην πω χρόνων) δουλειάς από τα μέλη και τον διδάσκοντα, αυτούς που μελέτησαν ή και αντέγραψαν τα κομμάτια και όλους αυτούς που δούλεψαν για την παραγωγή αυτών των δίσκων. Γιατί να μην διαφυλαχτούν λοιπόν τα πνευματικά δικαιώματα και έτσι με την πάροδο του χρόνου να μπορέσουν να αποζημιωθούν οι συντελεστές; Ναι, στην εκκλησία είναι όλα ελεύθερα;
Δεν ζήτησε κανένας πνευματικά δικαιώματα για ένα Χερουβικό που είπε και κάποιος τον ηχογράφησε.
Όμως εδώ είναι άλλο.
Προσωπικά εύχομαι να μπορούσαμε και σε αυτόν τον τομέα της μουσικής παραγωγής να είχαμε τους αυστηρούς ελέγχους και το σύστημα των πνευματικών δικαιωμάτων που ισχύουν στην κλασσική μουσική (δυτική λόγια).
Αυτά τα λίγα περί πνευματικών δικαιωμάτων. Συγχωρέστε με αλλά είναι η άποψή μου. Για τέτοιο αποτέλεσμα, ναι, να πρέπει να πληρώσουμε.
Όσο για τα κομμάτια, σας ευχαριστούμε που τα ανεβάσατε, αν ξέραμε και αν υπάρχουν τα CD αυτά ώστε να τα αγοράσω θα σας ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ και πάλι.

Μην ορκιζεσαι κιολας αγαπητε μου φιλε ! Ηδη την "επαθε" τη ζημια ο Πριγγος :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: !
Υ.Γ
Φαντασου !!! Δικαιωματα τριτων απο ηχογραφησεις του Αρχοντα ...........
 
Last edited:

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Δύο παρατηρήσεις για τα παραπάνω.
1. Η χρονική αγωγή των κρατημάτων μεταξύ των δύο χορωδιών σε βαρύ είναι διαφορετική, γεγονός που διευκολύνει τον καθένα (πείραμα-παρατήρηση) να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα περί σωστής αγωγής χρόνου κρατημάτων.

2. Μια όμορφη γυναικεία φωνή διασπά το κομμάτι για να μας υπενθυμίσει περί τίνος πρόκειται. Προφανώς δεν πρόκειται για υπενθύμιση του τι ακούμε αλλά για υπενθύμιση περί πνευματικών δικαιωμάτων. Για μένα τέτοια κομμάτια είναι άχρηστα και απλά δεν τα ακούω.
Είναι σαν να βγαίνει ο ιερεύς να βγάλει λόγο στο κοινωνικό (επειδή έχουν μαζευτεί πολλοί) ή να βγάζει δίσκο η εκκλησία μετά το "σήμερον κρεμάται" επειδή πάλι αυτή την ημέρα έχουν μαζευτεί πολλοί (και πρέπει να πληρώσουν για το θέαμα).

Στην εκκλησία δεν υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα.
Λέμε "Ευλογητός ει Κύριε δίδαξόν με τα δικαιώματά σου" όχι τα δικαιώματά μου
.

Φιλε Δημητρη , βρισκομαστε ετσι κι'αλλιως σε εποχη "αλλαγων" :cool: ! Καιρος λοιπον να γινει "τα δικαιωματα μου" :rolleyes: !
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
Και άλλες εκτελέσεις του «Άνωθεν» στο Αναλόγιον (analogion.com)

http://www.analogion.com/Anothen.html

Υπάρχουν και μερικές άλλες στο Ψαλτολόγιον που αξίζει να προστεθούν και εδώ.

Π.χ. π. Παντελεήμων Κάρτσωνας (ιδιωτική ηχογράφηση στο κελί του) εδώ.
 

Th4nasis

Παλαιό Μέλος
ΨΑΧΝΩ ΧΟΡΩΔΙΑΚΟ ΑΝΩΘΕΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΑΙ STUDIO ΟΧΙ LIVE. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Εδώ κι εδώ υπάρχουν ηχογραφήσεις από χορωδίες. Τώρα για το εάν (και ποιες) είναι σε στούντιο, ας μας ενημερώσουν όσοι ξέρουν.
 
Last edited:
Top