Αγαπητέ Παύλο,
προσωπικά δεν έχω καμία μα καμία διάθεση για αντιπαράθεση με κανέναν στη ζωή μου, πόσο μάλλον εδώ μέσα, όπου είναι τόσο απρόσωπο το περιβάλλον.
Δεν γίνεται όμως Παύλε να αγιάσει κάποιος όταν ακούει στομφώδη λόγια όπως:
μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά;
Τέτοια διαβάζω εδώ μέσα και δεν μπορώ να κρατηθώ.
Ακόμα και ο δομέστιχος, απ' τους ήπιους χαρακτήρες στο forum, και βγήκε απ' τα ρούχα του.
Τα λέει ένας λογικός άνθρωπος αυτά τα πράγματα;
Και καλά εσύ, μπορεί να είσαι ευκολόπιστος και να πιστεύεις ότι στον 21ο αι. ο δάσκαλός σου γνωρίζει τις αρχαίες χειρονομίες
και την νευματική γραφή
, εμείς όμως;
Μπορείς κάτι τέτοιο να το υποστηρίζεις με τόσο σθένος δημόσια, χωρίς να καθόλου να αντιλαμβάνεσαι, τι πραγματικά εννοείς;
Είναι δυνατόν να ξέρει μωρέ κάποιος τις αρχαίες χειρονομίες, αφού ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είναι γραμμένες; (Έχει πλάκα τώρα να ξεθαφτεί κάποιο αρχαίο χειρόγραφο, απ' αυτά που είχε ο Καρράς στην βιβλιοθήκη του και τα χάρισε στο κράτος, για να μην χαθούν
)
Είναι δηλαδή η Αγία Ειρήνη (μεγάλη η χάρη της), Μέκκα της Μουσικής των προγόνων μας;
Της αμιγούς Βυζαντινής Εκκλησιαστικής μουσικής της του Θεού Μεγάλης Εκκλησίας;
Υποστηρίζεις κάτι τέτοιο δημόσια;
Αν το κάνεις, τότε σταματάμε εδώ.
Απάντηση:Υπερβολικούλης ή μου φαίνεται;
Όσο για το παρακάτω μήνυμα που γράφεις με τόσο στόμφο, σιγουριά, μισαλλοδοξία, εγωισμό, αλλά και πλήρη άγνοια της άγνοιας σου, είναι πιο σίγουρο κι απ' τον θάνατο, ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον καλό παράδεισο που εύχεσαι.
Απάντηση:Η αλήθεια πονάει:
Για ποια προφορά μιλάς; Για ποιο έργο;
Αυτό που δεν έχει καμία σχέση με την ζώσα ψαλτική μας παράδοση;
Αυτό που εισάγει καινοφανή και παντελώς ξένα στοιχεία ως προς την μουσική μας;
Αυτό που παντρεύει την Ελληνική, Ευρωπαϊκή, Τούρκικη, Αραβοπερσική μουσική σε ένα χαοτικό σύνολο, χωρίς αρχή και τέλος; Χωρίς κανένα νόημα; Χωρίς ΠΡΟΣΕΥΧΗ;
Απάντηση:Τα ισωπεδώσαμε όλα φίλε μου.
Προσευχή και ταπείνωση είναι η ψαλτική αγαπητέ Παύλε, όπου χωρίς αυτές, πάει ο καλός παράδεισος.
Η μουσική είναι ήθος, ήθος Ιεροψάλτου και όχι ψάλτου ή Καθηγητού και άλλους τέτοιους τίτλους.
Ποιος απ' τους δύο που αναφέρεις, εκτός από μουσική, διδάσκει/δίδασκε και ήθος;
Τι είναι αυτό;
Τι μπορεί να ξέρεις εσύ από το ήθος του κάθε δασκάλου μου, αλλά και του καθενός άλλου, που αναφέρεις;
Σέβομαι τον καθένα, αλλά όχι και την κάθε προσφορά.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει σαν σκοπό να διαστρεβλώσει την μουσική παράδοση του λαού μας.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει σαν σκοπό να μολύνει σαν virus κάθε σύγχρονο άκουσμα.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, όταν προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσηλυτίσει και άλλους στα καινοφανή πιστεύω του.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει τόσο κολλημένο μυαλό, σε ότι λέει, σε όσα κάνει, σε ότι πιστεύει, τόσο δογματικά, που δεν μπορεί, έξω απ' αυτά, να δει τίποτε άλλο, ακόμα κι αν τα βλέπει με τα μάτια του, τα ακούει με τα αυτιά του.
Απάντηση:Αποψη σεβαστή αλλά με βρίσκεις αντίθετο
Είναι δυνατόν να σου αρέσει το άκουσμα στην Αιόλου, όταν την προηγούμενη ημέρα, έχεις ακούσει Πρίγγο, Ναυπλιώτη, Παναγιωτίδη, Χρύσανθο, Στανίτσα, Χατζή Στάικο (αιωνία του η μνήμη);
Ναι είναι όπως σε εσένα αρέσει η φασολάδα κ εμένα ο μουσακάς, προτιμήσεις είναι αυτές χωρίς παραξήγηση.
Αν πράγματι, μετά απ' όλους αυτούς τους γίγαντες του αναλογίου, σου αρέσει το άκουσμα στην Αιόλου, τότε αγόρασε μπαταρίες για το voice recorder σου
και καλή ακρόαση
!
Αν θυμάσαι καλώς, το θέμα με τις αρχαίες Χειρονομίες κ Νευματική γραφή εσύ το άνοιξες.
Απάντηση:Κάνεις λάθος απλά μίλησα για χειρονομίες στο αναλόγιο κατά την ώρα της ψαλμώδησης (κούνημα χεριών-ποδιών-σώματος) κ επειδή δεν το διευκρίνησα ο π.Μάξιμος μου έκανε ερώτηση κ άρχισαν οι ειρωνείες μετά από τους γνωστούς...
Αμήν !
...ευκοπώτερον γαρ εστι κάμηλον διά τρυμαλιάς ραφίδος εισελθείν ή ψάλτης εις την βασιλείαν του Θεού εισελθείν.