Ενδυμασία και στάση στο αναλόγιο

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ

Νὰ 'σαι καλὰ παιδὶ ἀπὸ τὴν Πάτρα.

Νὰ ἐκκλησιαστῶ κανένα πρόβλημα, νὰ ἀπολαύσω δὲν νομίζω, νὰ μαγνητοφωνήσω σίγουρα ὄχι,
νὰ μὲ κεράσει δὲν τὸ ἀμφισβητῶ
καὶ μαθήματα σίγουρα θὰ μοῦ δώσει, ἄν εἶναι ὄμως σὰν τὰ συνημμένα ἐδῶ, ἄσε δὲν θὰ πάρω, θὰ ἐπιστρέψω στὸν Ναυπλιώτη καὶ θὰ περιμένω κι ἄλλο γιὰ τὶς μεγάλες χειρονομίες, ἴσως κάποιο τεκμηριωμένο καὶ ἐξειδικευμένο διδακτορικό, ἄν φυσικὰ τὸ τολμήσει κανείς.

http://www.youtube.com/watch?v=6IleL4tGb-8
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Προφανώς έχετε κ οι 2 διάθεση αντιπαράθεσης (domesticus-priggos) αλλά το προσπερνώ.Το αν έχει προσφέρει ο δάσκαλος Λ.Αγγελόπουλος ή ο μέγας Σίμωνας Καρράς το ξέρετε κ οι 2 όπως κ όλοι μας πολύ καλά.Επίσης το ότι ασχολείστε κάτι σημαίνει κ είναι θετικό να ακούμε όποιον έχει να προσφέρει κάτι στην επιστήμη της Βυζ. Μουσικής κ όχι να εκπίπτουμε στην ειρωνεία.Μπορεί να μην είσαι περήφανος για τους δασκάλους σου (αλήθεια ποιοι είναι για να δούμε κ τι ήθος σας μετέδωσαν) αλλά οφείλεις τουλάχιστον να τους αποδίδεις τιμή κ εσείς κύριοι να σέβεστε τη προσφορά κάποιων που
αφιέρωσαν τη ζωή τους στην Ελλάδα
κ την Βυζ.Μουσική.
Ξαναλέω όμως το θέμα μας είναι ενδυμασία κ στάση στο αναλόγιο.Έχετε να προσθέσετε κάτι στο θέμα έχει καλώς αλλιώς ανοίξτε το θέμα Χειρονομίες κ Νευματική γραφή εκεί που πρέπει κ θα συμμετάσχουμε όλοι στο γόνιμο διάλογο χωρίς ειρωνίες κ αντεγκλήσεις.Καλό Παράδεισο.
:eek::eek::eek::confused::confused::confused:
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Δημόσιο φόρουμ είναι οπότε όλοι δάσκαλοι καλοί είναι.
Αν και θα έπρεπε να απαντούσαν οι ίδιοι ή μέσω κάποιου βοηθού αν δεν τα καταφέρνουν στους Η/Υ.
Άλλο να λέμε φιλολογικά για το θεωρητικό του τάδε μακαρίτη και άλλο να θάβουμε ζωντανούς για τον τρόπο εκτέλεσης.

Πριν την ψηφιακή εποχή σαφώς και υπήρχε διαμάχη μεταξύ δασκάλων για λεπτομέρειες.

Στην σημερινή εποχή της επικοινωνίας θα περιμέναμε κάποια διαμάχη να βγει προς όφελος αφού θα έγραφαν αξιόλογα άτομα με πολλές γνώσεις με συνημμένα ακουστικά αρχεία.

Βλέπω όμως μια απραξία* από μεγάλα ονόματα της τέχνης, θα πω 5 στην τύχη, Στάθης, Αγγελόπουλος, Νταραβάνογλου, Κετσετζής, και ο φίλτατος(οι)...

*Απραξία είναι μια πράξη. Απαξίωση; Αδιαφορία;

Από την άλλη για να αντιστρέψω τους συλλογισμούς... και τόσα χρόνια που δεν υπήρχε το ίντερνετ δεν έχασε και πολλά ο πλανήτης και η μουσική μας.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Προφανώς έχετε κ οι 2 διάθεση αντιπαράθεσης (domesticus-priggos) αλλά το προσπερνώ.Το αν έχει προσφέρει ο δάσκαλος Λ.Αγγελόπουλος ή ο μέγας Σίμωνας Καρράς το ξέρετε κ οι 2 όπως κ όλοι μας πολύ καλά.Επίσης το ότι ασχολείστε κάτι σημαίνει κ είναι θετικό να ακούμε όποιον έχει να προσφέρει κάτι στην επιστήμη της Βυζ. Μουσικής κ όχι να εκπίπτουμε στην ειρωνεία.Μπορεί να μην είσαι περήφανος για τους δασκάλους σου (αλήθεια ποιοι είναι για να δούμε κ τι ήθος σας μετέδωσαν) αλλά οφείλεις τουλάχιστον να τους αποδίδεις τιμή κ εσείς κύριοι να σέβεστε τη προσφορά κάποιων που αφιέρωσαν τη ζωή τους στην Ελλάδα κ την Βυζ.Μουσική.
Ξαναλέω όμως το θέμα μας είναι ενδυμασία κ στάση στο αναλόγιο.Έχετε να προσθέσετε κάτι στο θέμα έχει καλώς αλλιώς ανοίξτε το θέμα Χειρονομίες κ Νευματική γραφή εκεί που πρέπει κ θα συμμετάσχουμε όλοι στο γόνιμο διάλογο χωρίς ειρωνίες κ αντεγκλήσεις.Καλό Παράδεισο.

Ἄ ὄχι παλίκαρε ἀπὸ τὴν Πάτρα ... Δὲν πάει ἔτσι.

Πρῶτον, μὴ μοῦ κάνεις ὑποδείξεις, ἐγὼ δὲν σοῦ ἔκανα καὶ τὴν βγαίνεις μὲ κόκκινο ... :rolleyes:

Δεύτερον, ἄν ξαναμιλήσεις γιὰ τὸ ἦθος μου σὲ πῆρε καὶ σὲ σήκωσε:mad::mad:. Ἐγώ δὲν ἀσχολήθηκα καθόλου μὲ τὸ ποιὸν σου, ἔτσι; Οὕτε σὲ ἔθιξα προσωπικὰ ἔτσι;

Τρίτον, ποιοὶ εἶναι οἱ δάσκαλοί μου καὶ ἄλλα προσωπικὰ στοιχεία, δὲν σὲ ἀφορᾶ μέχρι νὰ σοῦ τὸ πῶ ἐγώ. Γκεγκε;

Κατόπιν τῶν παραπάνω, λεβεντόπαιδο ἀπὸ τὴν Πάτρα, ρίξε μερικὰ ἀκόμη πυροτεχνήματα περὶ Σ.Καρᾶ καὶ Λ. Ἀγγελόπουλου καὶ ἀπόλαυσέ τα ὅσο ἀπειροελάχιστα διαρκοῦν καὶ μετὰ καίγονται.

Τὰ περὶ Ἑλλάδας κλπ. κλπ κλπ. θὰ τὰ κρίνει ἡ ἱστορία, ἀπὸ μεγαλοστομίες ἡ Σχολὴ σου ἄλλο τίποτα. Ἄλλωστε αὐτὸ εἶναι τὸ μόνιμο παραμύθι ποὺ σερβίρετε μὲ ἄφθονη ἀμετροέπεια. Ἕπεα πτερόεντα, βέβαια ποὺ λέγαν κι οἱ ἀρχαῖοι ἤ ἀλλιῶς, ὅπως λέμε ἐδῶ στὸ βορρᾶ, τὸ ταμάχι χαλάει στομάχι.

Ἄκου ὄμως λίγο Ναυπλιώτη στὸ mp3 σου, καὶ αὔριο τὸ πρωί ἐκκλησιάζεσαι στὸν Ἱ.Ν. Γενεσίου τῆς Θεοτόκου ΑΣΔΕΝ στὸν Καρέα, ἀπολαμβάνεις Χάρη Συμεωνίδη, μαγνητοφωνεῖς δημιουργικὰ χωνεμένη παράδοση μὲ μπόλικο Ναυπλιώτη, καὶ μετά στὸν καφέ ποὺ δὲν νομίζω πὼς θὰ σὲ κεράσει θὰ σοῦ δώσει καὶ κάποια μαθήματα ψαλτικῆς παράδοσης, ναὶ αὐτὴν ποὺ συλλήβδην τὰ ἰνδάλματά σου ἔχουν ρίξει στὸν Καιάδα.

ΥΓ1. Ὅταν θὰ μοῦ ἀπευθύνεσαι νὰ ἀποφεύγεις τὸ σχήμα «Λεβεντόπαιδο κ παλληκάρι από τη Σαλόνικα» γιατὶ δὲν ἤμαστε μαζὶ φαντάροι, δὲν μὲ ξέρεις δὲν σὲ ξέρω, capish;
ΥΓ2. Κι αὐτὰ γιὰ Καλὸ Παράδεισο καὶ τὰ παρόμοια σὲ μένα ἄστα, πρώτα μὲ θάβεις καὶ μετὰ μοῦ δίνεις και εὐχὲς ...
 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Ἄ ὄχι παλίκαρε ἀπὸ τὴν Πάτρα ... Δὲν πάει ἔτσι.

Πρῶτον, μὴ μοῦ κάνεις ὑποδείξεις, ἐγὼ δὲν σοῦ ἔκανα καὶ τὴν βγαίνεις μὲ κόκκινο ... :rolleyes:

Δεύτερον, ἄν ξαναμιλήσεις γιὰ τὸ ἦθος μου σὲ πῆρε καὶ σὲ σήκωσε:mad::mad:. Ἐγώ δὲν ἀσχολήθηκα καθόλου μὲ τὸ ποιὸν σου, ἔτσι; Οὕτε σὲ ἔθιξα προσωπικὰ ἔτσι;

Τρίτον, ποιοὶ εἶναι οἱ δάσκαλοί μου καὶ ἄλλα προσωπικὰ στοιχεία, δὲν σὲ ἀφορᾶ μέχρι νὰ σοῦ τὸ πῶ ἐγώ. Γκεγκε;

Κατόπιν τῶν παραπάνω, λεβεντόπαιδο ἀπὸ τὴν Πάτρα, ρίξε μερικὰ ἀκόμη πυροτεχνήματα περὶ Σ.Καρᾶ καὶ Λ. Ἀγγελόπουλου καὶ ἀπόλαυσέ τα ὅσο ἀπειροελάχιστα διαρκοῦν καὶ μετὰ καίγονται.

Τὰ περὶ Ἑλλάδας κλπ. κλπ κλπ. θὰ τὰ κρίνει ἡ ἱστορία, ἀπὸ μεγαλοστομίες ἡ Σχολὴ σου ἄλλο τίποτα. Ἄλλωστε αὐτὸ εἶναι τὸ μόνιμο παραμύθι ποὺ σερβίρετε μὲ ἄφθονη ἀμετροέπεια. Ἕπεα πτερόεντα, βέβαια ποὺ λέγαν κι οἱ ἀρχαῖοι ἤ ἀλλιῶς, ὅπως λέμε ἐδῶ στὸ βορρᾶ, τὸ ταμάχι χαλάει στομάχι.

Ἄκου ὄμως λίγο Ναυπλιώτη στὸ mp3 σου, καὶ αὔριο τὸ πρωί ἐκκλησιάζεσαι στὸν Ἱ.Ν. Γενεσίου τῆς Θεοτόκου ΑΣΔΕΝ στὸν Καρέα, ἀπολαμβάνεις Χάρη Συμεωνίδη, μαγνητοφωνεῖς δημιουργικὰ χωνεμένη παράδοση μὲ μπόλικο Ναυπλιώτη, καὶ μετά στὸν καφέ ποὺ δὲν νομίζω πὼς θὰ σὲ κεράσει θὰ σοῦ δώσει καὶ κάποια μαθήματα ψαλτικῆς παράδοσης, ναὶ αὐτὴν ποὺ συλλήβδην τὰ ἰνδάλματά σου ἔχουν ρίξει στὸν Καιάδα.

ΥΓ1. Ὅταν θὰ μοῦ ἀπευθύνεσαι νὰ ἀποφεύγεις τὸ σχήμα «Λεβεντόπαιδο κ παλληκάρι από τη Σαλόνικα» γιατὶ δὲν ἤμαστε μαζὶ φαντάροι, δὲν μὲ ξέρεις δὲν σὲ ξέρω, capish;
ΥΓ2. Κι αὐτὰ γιὰ Καλὸ Παράδεισο καὶ τὰ παρόμοια σὲ μένα ἄστα, πρώτα μὲ θάβεις καὶ μετὰ μοῦ δίνεις και εὐχὲς ...

Τα είπες όλα μόνος σου κ χαίρομαι που συνεχίζεις με το ίδιο ύφος.Προσεύχομαι για σένα να ξεπεράσεις όλους αυτούς που ρίχνεις στο Καιάδα αλλά δεν βλέπω πάλι πρόταση επί του θέματος!Γέμισε η Ελλάδα παλληκάρια κ παντογνώστες αδελφέ μου,σύντροφε(συν+τροφός από το ίδιο Δισκοπότηρο κοινωνούμε ΟΛΟΙ)Λεονταρισμοί κ τόνοι αναλόγου ύφους εκ του μακρόθεν όλοι ξέρουμε να κάνουμε...

Χριστιανά τα τέλη σου, ανώδυνα ανεπαίσχυντα κ πάνω απ΄όλα ειρηνικά
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Παρακαλώ να σταματήσουν τα εκτός θέματος μηνύματα και τα προκλητικά μηνύματα .

Δεν κλειδώνω ακόμη το θέμα, αλλά θα το κάνω εάν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Τα είπες όλα μόνος σου κ χαίρομαι που συνεχίζεις με το ίδιο ύφος.Προσεύχομαι για σένα να ξεπεράσεις όλους αυτούς που ρίχνεις στο Καιάδα αλλά δεν βλέπω πάλι πρόταση επί του θέματος!Γέμισε η Ελλάδα παλληκάρια κ παντογνώστες αδελφέ μου,σύντροφε(συν+τροφός από το ίδιο Δισκοπότηρο κοινωνούμε ΟΛΟΙ)Λεονταρισμοί κ τόνοι αναλόγου ύφους εκ του μακρόθεν όλοι ξέρουμε να κάνουμε...

Χριστιανά τα τέλη σου, ανώδυνα ανεπαίσχυντα κ πάνω απ΄όλα ειρηνικά

Τὸ θέμα δὲν μὲ ἐνδιαφέρει ἰδιαίτερα γιατὶ ἁπλὰ περιμένω διδιακτορικὴ διατριβὴ ἐπ᾿ αὐτοῦ καὶ δὲν μὲ καλύπτει ἡ δοκησισοφία.

Πέραν αὐτοῦ δὲν μὲ ἐνδιαφέρει ἄν θὰ προσεύχεσαι γιὰ μένα γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο, σύντροφοι δὲν εἴμαστε σίγουρα (ποὺ ξέρεις μπορεῖ νὰ εἶμαι ἄθεος), γιὰ τοὺς λεονταρισμοὺς ἄν μοῦ μιλοῦσες ἔτσι διὰ ζώσης πάλι τὰ ἴδια θὰ σοῦ 'λεγα καὶ μάλιστα σὲ «γαλλικὴ» διάλεκτο ποὺ ἄν τὴ χρησιμοποιοῦσα στὸ forum θὰ κοκκίνιζαν οἱ ὀθόνες ὅλων τῶν μελῶν.

Σὲ εὐχαριστῶ καὶ γιὰ τὸ μνημόσυνο, ἀλλὰ κατόπιν προσωπικῆς συμφωνίας μὲ τὸν Κύριο καὶ Θεό μου μᾶλλον ἔχω πολλὰ χρόνια καθόλου ἀνεπαίσχυντα καὶ καθόλου εἰρηνικά.

Τώρα ἄν σταματοῦσες νὰ γράφεις καὶ μ᾿ αὐτὸ τὸ ψευδοεκκλησιαστικοπνευματικοασκητικονηπτικὸ ὕφος θὰ σοῦ ἤμουν ὑπόχρεος, οὕτε σὲ πιστεύω οὕτε τὰ θέλω καὶ μοῦ ἀνάβεις τὰ λαμπάκια. Φύλαξέ τα γιὰ ἄλλους ποὺ τοὺς ἀρέσει νὰ βαυκαλίζονται μὲ βαρύγδουπες ἐκφράσεις κενοῦ νοήματος πλήρους κενοῦ.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Χριστιανά τα τέλη σου, ανώδυνα ανεπαίσχυντα κ πάνω απ΄όλα ειρηνικά
http://www.youtube.com/watch?v=gCRHSM5EG7Y



Σὲ εὐχαριστῶ καὶ γιὰ τὸ μνημόσυνο, ἀλλὰ κατόπιν προσωπικῆς συμφωνίας μὲ τὸν Κύριο καὶ Θεό μου μᾶλλον ἔχω πολλὰ χρόνια καθόλου ἀνεπαίσχυντα καὶ καθόλου εἰρηνικά.
http://www.youtube.com/watch?v=20XLV-VR2os
 
Last edited:
Αγαπητέ Παύλο,

προσωπικά δεν έχω καμία μα καμία διάθεση για αντιπαράθεση με κανέναν στη ζωή μου, πόσο μάλλον εδώ μέσα, όπου είναι τόσο απρόσωπο το περιβάλλον.

Δεν γίνεται όμως Παύλε να αγιάσει κάποιος όταν ακούει στομφώδη λόγια όπως:

Λεβεντόπαιδο κ παλληκάρι από τη Σαλόνικα, ψέλνει όπως ξέρεις στην Αγ.Ειρήνη στην Αιόλου οπότε πας εκκλησιάζεσαι,απολαμβάνεις,μαγνητοφωνείς κ μετά στο καφέ που θα σε κεράσει θα σου δώσει κ κάποια μαθήματα για τις αρχαίες χειρονομίες κ τη νευματική γραφή της Β.Μουσικής στη πάροδο των αιώνων.

http://www.musicportal.gr/byzantine_music_system/?lang=el
http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Encyclopedia&op=content&tid=50
http://www.oet.gr/Horevma_GR.pdf
http://translate.google.gr/translat...w.stanthonysmonastery.org/music/Chromatic.htm
Κ άλλα πολλά...

μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά;
Τέτοια διαβάζω εδώ μέσα και δεν μπορώ να κρατηθώ.
Ακόμα και ο δομέστιχος, απ' τους ήπιους χαρακτήρες στο forum, και βγήκε απ' τα ρούχα του. :p

Τα λέει ένας λογικός άνθρωπος αυτά τα πράγματα;
Και καλά εσύ, μπορεί να είσαι ευκολόπιστος και να πιστεύεις ότι στον 21ο αι. ο δάσκαλός σου γνωρίζει τις αρχαίες χειρονομίες :confused: και την νευματική γραφή :confused:, εμείς όμως;:eek: Μπορείς κάτι τέτοιο να το υποστηρίζεις με τόσο σθένος δημόσια, χωρίς να καθόλου να αντιλαμβάνεσαι, τι πραγματικά εννοείς;

Είναι δυνατόν να ξέρει μωρέ κάποιος τις αρχαίες χειρονομίες, αφού ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είναι γραμμένες; (Έχει πλάκα τώρα να ξεθαφτεί κάποιο αρχαίο χειρόγραφο, απ' αυτά που είχε ο Καρράς στην βιβλιοθήκη του και τα χάρισε στο κράτος, για να μην χαθούν:cool:)

Είναι δηλαδή η Αγία Ειρήνη (μεγάλη η χάρη της), Μέκκα της Μουσικής των προγόνων μας;
Της αμιγούς Βυζαντινής Εκκλησιαστικής μουσικής της του Θεού Μεγάλης Εκκλησίας;
Υποστηρίζεις κάτι τέτοιο δημόσια;
Αν το κάνεις, τότε σταματάμε εδώ.


Όσο για το παρακάτω μήνυμα που γράφεις με τόσο στόμφο, σιγουριά, μισαλλοδοξία, εγωισμό, αλλά και πλήρη άγνοια της άγνοιας σου, είναι πιο σίγουρο κι απ' τον θάνατο, ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον καλό παράδεισο που εύχεσαι.

Προφανώς έχετε κ οι 2 διάθεση αντιπαράθεσης (domesticus-priggos) αλλά το προσπερνώ.Το αν έχει προσφέρει ο δάσκαλος Λ.Αγγελόπουλος ή ο μέγας Σίμωνας Καρράς το ξέρετε κ οι 2 όπως κ όλοι μας πολύ καλά.Επίσης το ότι ασχολείστε κάτι σημαίνει κ είναι θετικό να ακούμε όποιον έχει να προσφέρει κάτι στην επιστήμη της Βυζ. Μουσικής κ όχι να εκπίπτουμε στην ειρωνεία.Μπορεί να μην είσαι περήφανος για τους δασκάλους σου (αλήθεια ποιοι είναι για να δούμε κ τι ήθος σας μετέδωσαν) αλλά οφείλεις τουλάχιστον να τους αποδίδεις τιμή κ εσείς κύριοι να σέβεστε τη προσφορά κάποιων που αφιέρωσαν τη ζωή τους στην Ελλάδα κ την Βυζ.Μουσική.

Για ποια προφορά μιλάς; Για ποιο έργο;
Αυτό που δεν έχει καμία σχέση με την ζώσα ψαλτική μας παράδοση;
Αυτό που εισάγει καινοφανή και παντελώς ξένα στοιχεία ως προς την μουσική μας;
Αυτό που παντρεύει την Ελληνική, Ευρωπαϊκή, Τούρκικη, Αραβοπερσική μουσική σε ένα χαοτικό σύνολο, χωρίς αρχή και τέλος; Χωρίς κανένα νόημα; Χωρίς ΠΡΟΣΕΥΧΗ;
Προσευχή και ταπείνωση είναι η ψαλτική αγαπητέ Παύλε, όπου χωρίς αυτές, πάει ο καλός παράδεισος.
Η μουσική είναι ήθος, ήθος Ιεροψάλτου και όχι ψάλτου ή Καθηγητού και άλλους τέτοιους τίτλους.
Ποιος απ' τους δύο που αναφέρεις, εκτός από μουσική, διδάσκει/δίδασκε και ήθος;
Τι είναι αυτό;

Τι μπορεί να ξέρεις εσύ από το ήθος του κάθε δασκάλου μου, αλλά και του καθενός άλλου, που αναφέρεις;

Σέβομαι τον καθένα, αλλά όχι και την κάθε προσφορά.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει σαν σκοπό να διαστρεβλώσει την μουσική παράδοση του λαού μας.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει σαν σκοπό να μολύνει σαν virus κάθε σύγχρονο άκουσμα.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, όταν προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσηλυτίσει και άλλους στα καινοφανή πιστεύω του.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει τόσο κολλημένο μυαλό, σε ότι λέει, σε όσα κάνει, σε ότι πιστεύει, τόσο δογματικά, που δεν μπορεί, έξω απ' αυτά, να δει τίποτε άλλο, ακόμα κι αν τα βλέπει με τα μάτια του, τα ακούει με τα αυτιά του.

Είναι δυνατόν να σου αρέσει το άκουσμα στην Αιόλου, όταν την προηγούμενη ημέρα, έχεις ακούσει Πρίγγο, Ναυπλιώτη, Παναγιωτίδη, Χρύσανθο, Στανίτσα, Χατζή Στάικο (αιωνία του η μνήμη);

Αν πράγματι, μετά απ' όλους αυτούς τους γίγαντες του αναλογίου, σου αρέσει το άκουσμα στην Αιόλου, τότε αγόρασε μπαταρίες για το voice recorder σου :( και καλή ακρόαση :eek:!


Ξαναλέω όμως το θέμα μας είναι ενδυμασία κ στάση στο αναλόγιο.Έχετε να προσθέσετε κάτι στο θέμα έχει καλώς αλλιώς ανοίξτε το θέμα Χειρονομίες κ Νευματική γραφή εκεί που πρέπει κ θα συμμετάσχουμε όλοι στο γόνιμο διάλογο χωρίς ειρωνίες κ αντεγκλήσεις.

Αν θυμάσαι καλώς, το θέμα με τις αρχαίες Χειρονομίες κ Νευματική γραφή εσύ το άνοιξες.


Καλό Παράδεισο.

Αμήν !


...ευκοπώτερον γαρ εστι κάμηλον διά τρυμαλιάς ραφίδος εισελθείν ή ψάλτης εις την βασιλείαν του Θεού εισελθείν.
 
Last edited:

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
[Σημείωμα συντονιστή] Αγαπητοί, κατόπιν και της παρατήρησης του Παναγιώτη, το θέμα αυτό παρεκτρέπεται σε εκτός θέματος πράγματα που έχουν ακουστεί πάλιν και πολλάκις. Ακούστηκαν λόγοι και αντίλογοι και αρκετά κατά παράβαση των κανόνων του φόρουμ. Θα παρακαλέσω να σταματήσει εδώ αυτή η συζήτηση και εάν κάποιος θέλει να προσφέρει κάτι συγκεκριμένο που δεν ακούστηκε π.χ. περί των αρχαίων χειρονομιών και την υποστηριζόμενη γνώση/εφαρμογή τους από συγχρόνους ιεροψάλτες ας ανοίξει νέο θέμα και ας φέρει στοιχεία από τους ίδιους τους ανθρώπους που τα υποστηρίζουν ώστε να συζητηθούν. Με αοριστολογίες δεν γίνεται συζήτηση όπως βλέπετε. Ευχαριστώ.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Ακόμα και
ο δομέστιχος,
απ' τους ήπιους χαρακτήρες στο forum
, και βγήκε απ' τα ρούχα του. :p
Λέμε για τον ίδιο άνθρωπο ή μήπως είναι απλή συνωνυμία;;; :p:D


...capish;
http://www.youtube.com/watch?v=1aV9X2d-f5g&feature=related

Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον Δημήτρη (Κουμπαρούλη) για το άνοιγμα ενός νέου θέματος περί χειρονομιών, φτάνει να μην εκτραπεί το θέμα από τις αρχαίες και πάει στις... μη επιτρεπόμενες... :D
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Αγαπητέ Παύλο,


Τέτοια διαβάζω εδώ μέσα και δεν μπορώ να κρατηθώ.
Ακόμα και ο δομέστιχος, απ' τους ήπιους χαρακτήρες στο forum, και βγήκε απ' τα ρούχα του. :p

[/B][/I]

Ὁ domesticus ἤπιος χαρακτήρας, ὤ τῆς συκοφαντίας! σηκώνει καὶ δικαστήριο γιὰ δυσφήμηση φίλτατε, κατὰ τὸ ἔθιμο τοῦ forum ... :p:rolleyes:

Ἀπολαῦστε λοιπὸν τὸ alter ego ἑνὸς ψάλτη, capish;

 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Αγαπητέ Παύλο,

προσωπικά δεν έχω καμία μα καμία διάθεση για αντιπαράθεση με κανέναν στη ζωή μου, πόσο μάλλον εδώ μέσα, όπου είναι τόσο απρόσωπο το περιβάλλον.

Δεν γίνεται όμως Παύλε να αγιάσει κάποιος όταν ακούει στομφώδη λόγια όπως:



μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά;
Τέτοια διαβάζω εδώ μέσα και δεν μπορώ να κρατηθώ.
Ακόμα και ο δομέστιχος, απ' τους ήπιους χαρακτήρες στο forum, και βγήκε απ' τα ρούχα του. :p

Τα λέει ένας λογικός άνθρωπος αυτά τα πράγματα;
Και καλά εσύ, μπορεί να είσαι ευκολόπιστος και να πιστεύεις ότι στον 21ο αι. ο δάσκαλός σου γνωρίζει τις αρχαίες χειρονομίες :confused: και την νευματική γραφή :confused:, εμείς όμως;:eek: Μπορείς κάτι τέτοιο να το υποστηρίζεις με τόσο σθένος δημόσια, χωρίς να καθόλου να αντιλαμβάνεσαι, τι πραγματικά εννοείς;

Είναι δυνατόν να ξέρει μωρέ κάποιος τις αρχαίες χειρονομίες, αφού ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είναι γραμμένες; (Έχει πλάκα τώρα να ξεθαφτεί κάποιο αρχαίο χειρόγραφο, απ' αυτά που είχε ο Καρράς στην βιβλιοθήκη του και τα χάρισε στο κράτος, για να μην χαθούν:cool:)

Είναι δηλαδή η Αγία Ειρήνη (μεγάλη η χάρη της), Μέκκα της Μουσικής των προγόνων μας;
Της αμιγούς Βυζαντινής Εκκλησιαστικής μουσικής της του Θεού Μεγάλης Εκκλησίας;
Υποστηρίζεις κάτι τέτοιο δημόσια;
Αν το κάνεις, τότε σταματάμε εδώ.

Απάντηση:Υπερβολικούλης ή μου φαίνεται;

Όσο για το παρακάτω μήνυμα που γράφεις με τόσο στόμφο, σιγουριά, μισαλλοδοξία, εγωισμό, αλλά και πλήρη άγνοια της άγνοιας σου, είναι πιο σίγουρο κι απ' τον θάνατο, ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον καλό παράδεισο που εύχεσαι.

Απάντηση:Η αλήθεια πονάει: :)


Για ποια προφορά μιλάς; Για ποιο έργο;
Αυτό που δεν έχει καμία σχέση με την ζώσα ψαλτική μας παράδοση;
Αυτό που εισάγει καινοφανή και παντελώς ξένα στοιχεία ως προς την μουσική μας;
Αυτό που παντρεύει την Ελληνική, Ευρωπαϊκή, Τούρκικη, Αραβοπερσική μουσική σε ένα χαοτικό σύνολο, χωρίς αρχή και τέλος; Χωρίς κανένα νόημα; Χωρίς ΠΡΟΣΕΥΧΗ;

Απάντηση:Τα ισωπεδώσαμε όλα φίλε μου.
Προσευχή και ταπείνωση είναι η ψαλτική αγαπητέ Παύλε, όπου χωρίς αυτές, πάει ο καλός παράδεισος.
Η μουσική είναι ήθος, ήθος Ιεροψάλτου και όχι ψάλτου ή Καθηγητού και άλλους τέτοιους τίτλους.
Ποιος απ' τους δύο που αναφέρεις, εκτός από μουσική, διδάσκει/δίδασκε και ήθος;
Τι είναι αυτό;

Τι μπορεί να ξέρεις εσύ από το ήθος του κάθε δασκάλου μου, αλλά και του καθενός άλλου, που αναφέρεις;

Σέβομαι τον καθένα, αλλά όχι και την κάθε προσφορά.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει σαν σκοπό να διαστρεβλώσει την μουσική παράδοση του λαού μας.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει σαν σκοπό να μολύνει σαν virus κάθε σύγχρονο άκουσμα.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, όταν προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσηλυτίσει και άλλους στα καινοφανή πιστεύω του.
Δεν μπορώ να σεβαστώ την προσφορά κάποιου, που έχει τόσο κολλημένο μυαλό, σε ότι λέει, σε όσα κάνει, σε ότι πιστεύει, τόσο δογματικά, που δεν μπορεί, έξω απ' αυτά, να δει τίποτε άλλο, ακόμα κι αν τα βλέπει με τα μάτια του, τα ακούει με τα αυτιά του.

Απάντηση:Αποψη σεβαστή αλλά με βρίσκεις αντίθετο

Είναι δυνατόν να σου αρέσει το άκουσμα στην Αιόλου, όταν την προηγούμενη ημέρα, έχεις ακούσει Πρίγγο, Ναυπλιώτη, Παναγιωτίδη, Χρύσανθο, Στανίτσα, Χατζή Στάικο (αιωνία του η μνήμη);

Ναι είναι όπως σε εσένα αρέσει η φασολάδα κ εμένα ο μουσακάς, προτιμήσεις είναι αυτές χωρίς παραξήγηση.

Αν πράγματι, μετά απ' όλους αυτούς τους γίγαντες του αναλογίου, σου αρέσει το άκουσμα στην Αιόλου, τότε αγόρασε μπαταρίες για το voice recorder σου :( και καλή ακρόαση :eek:!




Αν θυμάσαι καλώς, το θέμα με τις αρχαίες Χειρονομίες κ Νευματική γραφή εσύ το άνοιξες.

Απάντηση:Κάνεις λάθος απλά μίλησα για χειρονομίες στο αναλόγιο κατά την ώρα της ψαλμώδησης (κούνημα χεριών-ποδιών-σώματος) κ επειδή δεν το διευκρίνησα ο π.Μάξιμος μου έκανε ερώτηση κ άρχισαν οι ειρωνείες μετά από τους γνωστούς...



Αμήν !


...ευκοπώτερον γαρ εστι κάμηλον διά τρυμαλιάς ραφίδος εισελθείν ή ψάλτης εις την βασιλείαν του Θεού εισελθείν.

ΥΓ:Σε αυτό το σημείο συμφωνούμε κ μόνο σε αυτό αλλά είναι ωραίο να ανταλάσσουμε απόψεις έστω κ αν κάποιοι αλλάζουν χρώμα με το άκουσμα Καρράς-Αγγελόπουλος:)
 
Last edited:

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Βρε παιδια,ας επιστρεψουμε και λιγο στο θεμα μας....
Το παρακαναμε,νομιζω.:wink:
Λοιπον,θα κανω μια ερωτηση σε ολους:
Ποιοι απο μας εχουν χειροθετηθει αναγνωστες, ή μας εχουν διαβασει τη ρασοευχη;....:rolleyes:
Ειληκρινα,τιμια και σταρατα!...:wink:
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Ποιοι απο μας εχουν χειροθετηθει αναγνωστες, ή μας εχουν διαβασει τη ρασοευχη;....:

Μια δημοσκόπηση (μόνο) θα μπορέσει να απαντήσει στο ερώτημα.
 
Last edited:

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Μια δημοσκόπηση (μόνο) θα μπορέσει να απαντήσει στο ερώτημα.

Κε Νεοκλη,θα μπορουσαμε να μη φτασουμε εκει,αλλα θα ηθελα να καταληξω στο εξης:
Σε οποιους δεν εχει διαβαστει η ρασοευχη, ή δεν εχουν χειροθετηθει,θα πρεπει να σταματησουν να ψαλουν;...
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Σε οποιους δεν εχει διαβαστει η ρασοευχη, ή δεν εχουν χειροθετηθει,θα πρεπει να σταματησουν να ψαλουν;...

Αυτό βέβαια δεν είναι λύση, αλλά εφαρμογή του «πονάει κεφάλι, ...κόψει κεφάλι». Καλό θα είναι να χειροθετηθούν όσοι ψάλτες δεν είναι ήδη χειροθετημένοι, αλλ' αυτό (πρέπει να) είναι άλλου φροντίδα και μέριμνα, και μέσα στα πλαίσια αυτής της μέριμνας πρέπει να γίνονται και πολλά άλλα, που όμως δεν γίνονται, και κατά καιρούς έχουν επισημανθεί (και καυτηριασθεί) και εδώ στο «Ψαλτολόγιο». Αλλά «έκαστος εφ' ω ετάχθη».
 

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Αυτό βέβαια δεν είναι λύση, αλλά εφαρμογή του «πονάει κεφάλι, ...κόψει κεφάλι». Καλό θα είναι να χειροθετηθούν όσοι ψάλτες δεν είναι ήδη χειροθετημένοι, αλλ' αυτό (πρέπει να) είναι άλλου φροντίδα και μέριμνα, και μέσα στα πλαίσια αυτής της μέριμνας πρέπει να γίνονται και πολλά άλλα, που όμως δεν γίνονται, και κατά καιρούς έχουν επισημανθεί (και καυτηριασθεί) και εδώ στο «Ψαλτολόγιο». Αλλά «έκαστος εφ' ω ετάχθη».

Δεν σημαίνει όμως ότι όλοι ο ψάλτες είναι κατάλληλοι για χειροθεσία. Το να φορούν όλοι ράσο έχοντας χειροθετηθεί εγκυμονεί τον κίνδυνο να εισέλθουν ανάξιοι στο σώμα των κατώτερων κληρικών, οπότε ούτε αυτό είναι λύση.
 
Top