Μιχαλάκης Γεώργιος

Status
Not open for further replies.

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Τα ίδια ανοιξαντάρια ακούμε;

Τι ενοείς Βασίλη; δεν σου αρέσει; Εμένα μου αρέσει και δεν κάνω πλάκα με τον κύριο Μιχαλάκη όπως κάποιοι συμπέραναν...
:eek:
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Τι ενοείς Βασίλη; δεν σου αρέσει; Εμένα μου αρέσει και δεν κάνω πλάκα με τον κύριο Μιχαλάκη όπως κάποιοι συμπέραναν...
:eek:
Ναι αυτό εννοώ. Δεν μου αρέσει αισθητικά (με τα δικά μου αισθητικά κριτήρια φυσικά) αλλά έχει και κάποια διαστηματικά λάθη. (αν θες να σου πω και που)

Με αυτό φυσικά δεν βγάζεις ένα ψάλτη λάθος εξ ολοκλήρου, άλλωστε το κομμάτι σε γενικές γραμμές σωστό είναι (πέραν μερικών διαστηματικών λαθών). Δεν μ' αρέσει απλά η εκτέλεση. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Υ.Γ.
Εγώ δεν εξέλαβα ότι κάνεις πλάκα, κατάλαβα ότι μιλάς πολύ σοβαρά!
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Συγχαρητήρια, Γεώργιε για τον διορισμό σου :)
Όταν θα λες κανένα από τα ωραία "άξιον εστι" του Στεφανάκε Ποπέσκου σκέψου κι εμένα λίγο. ;)
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Ναι αυτό εννοώ. Δεν μου αρέσει αισθητικά (με τα δικά μου αισθητικά κριτήρια φυσικά) ...αλλά έχει και κάποια διαστηματικά λάθη. (αν θες να σου πω και που)....

Βασίλη καταλαβαίνω τι λές.. τα ακούω κι εγώ αλλά το ερώτημα είναι: Είναι όντως λάθη..; Είναι τόσο ακριβης σε αυτά τα "λάθη" που λέει (η βάση μένει αμετάβλητη) που με προβλημάτισε αρκετά :rolleyes:
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Βασίλη καταλαβαίνω τι λές.. τα ακούω κι εγώ αλλά το ερώτημα είναι: Είναι όντως λάθη..;
Ναι και το ξέρεις.
Είναι τόσο ακριβης σε αυτά τα "λάθη" που λέει (η βάση μένει αμετάβλητη) που με προβλημάτισε αρκετά :rolleyes:
Δεν έχει να κάνει. Κι ο Χρύσανθος ανέβαινε σε όλα τα κομμάτια του σχεδόν 1 βάση. Τον ακούς να φαλτσάρει;
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Εννοειτε οτι, προς το παρον, ΟΤΙ και να εχει γραψει ο Καρας, εφ οσον ΔΕΝ εχω ακουσει ΜΙΑΝ παραδοσιακην και ορθοδοξο πρεπεστατην εκτελεσιν απο καποιον οπαδον του, ΔΕΝ δυναμαι να θεωρησω οτι βγαζει ψαλτας

Αντιθετως, εγω ο ΙΔΙΟΣ εχω ψαλλει ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ του Καρα == ΣΤΕΚΟΥΝ οι συνθεσεις τους

ΔΕΝ εχω ακουση καποιον ομως να ανταποδιδει με ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΝ υφος οιανδηποτες υμνον

Τώρα το θυμήθηκα...

Νομίζω ότι έχεις ακούσει κάποιον. Και κάτι είχες γράψει.
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
...................................................................
............ κάτι είχες γράψει[/URL].

Βασιλη ξερεις το τραγουδι που λεει : ''Λαθη ΟΛΟΙ κανουμε λαθη ...........'' .
(Φυσικα δεν εννοω εσενα) .
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Βασιλη ξερεις το τραγουδι που λεει : ''Λαθη ΟΛΟΙ κανουμε λαθη ...........'' .
(Φυσικα δεν εννοω εσενα) .
Αν είναι λάθος εκτίμηση ΟΚ. Απλά επειδή είπε ότι δεν είχε ακούσει.;)
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Τι γνωμη εχετε για το κειμενο του Γεωργιου;
(περασε λιγο απαρατηρητο)
http://graeca.canto.ru/upload/Montre...alogos_003.pdf
Δεν πέρασε απαρατήρητο (αν και το link που έδωσες δεν δουλεύει-είναι όμως φαντάζομαι το χειρόγραφο), ασχολίαστο πέρασε. Δεν μπορώ να κάτσω να απαντήσω σε όλο αυτό. Χρειάζεται συζήτηση. Αφ' ενός γιατί δεν το κατάλαβα κι ολόκληρο και αφ' ετέρου διότι έχει κάποια σημεία στις ερωτήσεις που χρειάζονται διευκρίνηση.

Ελπίζω να το κάνουμε εδώ.(την συζήτηση και τον σχολιασμό)

Εσένα πια είναι η γνώμη σου; Συμφωνείς εξ ολοκλήρου; Σε μερικά σημεία; Διαφωνείς;
 

mimi

Georgios K. MICHALAKIS
Ναι και το ξέρεις.

Δεν έχει να κάνει. Κι ο Χρύσανθος ανέβαινε σε όλα τα κομμάτια του σχεδόν 1 βάση. Τον ακούς να φαλτσάρει;

GKM

Ανεβασε ενα κομματι οπου του ανεβαινει η βασιε παρακαλω

Ευχαριστω
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Ανεβασε ενα κομματι οπου του ανεβαινει η βασιε παρακαλω
Το είχε ανεβάσει κάπου ο κ.Λιναρδάκης αλλά δεν μπορούσα να ψάξω τώρα να το βρω που είναι, οπότε το ξανανέβασα. Αλλά γενικά απ' ότι θυμάμαι, στα περισσότερα κομμάτια του ανεβαίνει. Ο κ.Λιναρδάκης που έχει γράψει "ώρες πτήσης" με Χ.Θεοδοσόπουλο (και ο Ν.Θεοτοκάτος απ' ότι έχω καταλάβει) μπορούν να βάλλουν πολλά περισσότερα και χαρακτηριστικότερα.

Κάπου είχα και μια Κασσιανή που ανεβαίνουν 3 φωνές αν θυμάμαι καλά! Αλλά εκεί φταίει κι η χορωδία που συμψάλλει και τον παρασύρει. Δεν τη βρίσκω όμως... Αν την βρω θα την ανεβάσω.
Ευχαριστω
Παρακαλώ.;)
 

Attachments

  • Σε τον Αναβαλόμενον Ήχος πλ.Α'.mp3
    5.8 MB · Views: 56

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Sorry, το έφτιαξα το link.


κ. Βασίλη σαν πρωην μαθητής "καραϊκού", να το πω έτσι, δασκάλου με είχαν
γεννηθεί κι εμένα κάποιες από αυτές τις απορίες και άλλες(όπως πχ αν είναι μια και μοναδική η εκτέλεση του καθε σημαδοφωνου, ποιος ηταν ο δάσκαλος του Σίμωνα Καρά, γιατί επανέφερε μονο αυτά τα σημαδόφωνα - πηγα να ψάξω και για άλλα σημαδοφωνα, φαντάσου:D:D:D-, γιατι να αμφισβητουμε τοσο την επιτροπη εφοσον και ο τοτε ψαλτικος κοσμος συμορφωθηκε με τις αλλαγες για τοσα χρονια κτλ.).
Τωρα για τα υπόλοιπα δεν το έχω ψάξει σε τοσο βάθος το θεμα άρα τα βλεπω σαν πληροφορίες ...προς το παρόν.
Και βλεπουμε;)
 

mimi

Georgios K. MICHALAKIS
Το είχε ανεβάσει κάπου ο κ.Λιναρδάκης αλλά δεν μπορούσα να ψάξω τώρα να το βρω που είναι, οπότε το ξανανέβασα. Αλλά γενικά απ' ότι θυμάμαι, στα περισσότερα κομμάτια του ανεβαίνει. Ο κ.Λιναρδάκης που έχει γράψει "ώρες πτήσης" με Χ.Θεοδοσόπουλο (και ο Ν.Θεοτοκάτος απ' ότι έχω καταλάβει) μπορούν να βάλλουν πολλά περισσότερα και χαρακτηριστικότερα.

Φτανει το σε αναβαλλοmένον

Το ακουσα εως την μεσην σχεδον

Ανεβαινει η βασις δια τοyλαχιστον ΔΥΟ λογους

Επειδη οι ισοκρατες ΑΛΛΑΖΟΥΝ ισον


κι επειδη ο ΝΗ ΠΑ αλλα ιδιαιτερως ο ΚΕ ΔΕΝ ειναι ΠΑΝΤΟΤΕΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ και ΜΕΓΑΛΟΣ οπως θα επρεπε

Μας τον καμνει πολλακις σαν πιανο

Οι ισοκρατες == ακοθγωντας τετοιον ΜΑΓΜΑ πενταχορδου ΔΕΝ πεφτουν εις την σωστην βασιν

και αρχισει το ανεβασμα

ΔΕΝ ειναι σταθερος εις τα διαστηματα

Παντος τα ΑΝοιξανταρια οπου εψαλλα ΔΕΝ εχοθν #δυναμιν# εισ το τελος == εκει οπου τα ξεκινας ΕΚΕΙ πρεπει να τα τελειωσις

Εχω καμενι και το Χαλινους χωρις ισοκρατημα


Τελος, οταν τα θεμελιωδες διαστηματα ειναι ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ, ΟΛΑ ειναι λογικα

Το πολυ ΙΣΟΚΡΑΤΗΜΑ == ΧΑΛΑΡΩΝΕΙ τισ δυναμεις του παλμου του ψαλλοντως το μελος

Δι αυτο και ΔΕΝ ψαλλο με ισον == το προσθετω ΥΣΤΕΡΟΝ =μηχανικον αλλα και η φωνη μου
 

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Το είχε ανεβάσει κάπου ο κ.Λιναρδάκης αλλά δεν μπορούσα να ψάξω τώρα να το βρω που είναι, οπότε το ξανανέβασα. Αλλά γενικά απ' ότι θυμάμαι, στα περισσότερα κομμάτια του ανεβαίνει. Ο κ.Λιναρδάκης που έχει γράψει "ώρες πτήσης" με Χ.Θεοδοσόπουλο (και ο Ν.Θεοτοκάτος απ' ότι έχω καταλάβει) μπορούν να βάλλουν πολλά περισσότερα και χαρακτηριστικότερα.

Κάπου είχα και μια Κασσιανή που ανεβαίνουν 3 φωνές αν θυμάμαι καλά! Αλλά εκεί φταίει κι η χορωδία που συμψάλλει και τον παρασύρει. Δεν τη βρίσκω όμως... Αν την βρω θα την ανεβάσω.
Παρακαλώ.;)

Οντως ο Χρυσανθος συνηθως (ξεκαθαριζω , ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ) οξυνε την αρχικη βαση . Δεν φταινε τοσο οι ισοκρατες οσο ο ιδιος . Η φωνη του ηταν τετοια που ετεινε στο οριο της προς τα πανω . Αυτο μου το ειχε πει ο ιδιος σε συζητησεις που ειχαμε κανει . Στο παραδειγμα ''Σε τον αναβαλλωμενον" στο τελος ειναι μια νοτα επανω απο την αρχικη βαση . Στο βιβλιο του ''Μεγαλη
Εβδομαδα'' , ισως επειδη γνωριζε ''τα κακα της μοιρας του'' , σε δυο σημεια στο
τροπαριο της ΚΑΣΣΙΑΝΗΣ , εχει εναλλακτικη θεση σε περιπτωση που εχει η βαση ξεφυγει προς τα πανω . Ετσι αν ειχε οξυνει την βαση , επανερχοταν
τεχνηεντως στην αρχικη , χωρις αυτο να γινει αντιληπτο , τουλαχιστον απο
τον απλο ακροατη .
 

mimi

Georgios K. MICHALAKIS
Οντως ο Χρυσανθος συνηθως (ξεκαθαριζω , ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ) οξυνε την αρχικη βαση . Δεν φταινε τοσο οι ισοκρατες οσο ο ιδιος . Η φωνη του ηταν τετοια που ετεινε στο οριο της προς τα πανω . Αυτο μου το ειχε πει ο ιδιος σε συζητησεις που ειχαμε κανει . Στο παραδειγμα ''Σε τον αναβαλλωμενον" στο τελος ειναι μια νοτα επανω απο την αρχικη βαση . Στο βιβλιο του ''Μεγαλη
Εβδομαδα'' , ισως επειδη γνωριζε ''τα κακα της μοιρας του'' , σε δυο σημεια στο
τροπαριο της ΚΑΣΣΙΑΝΗΣ , εχει εναλλακτικη θεση σε περιπτωση που εχει η βαση ξεφυγει προς τα πανω . Ετσι αν ειχε οξυνει την βαση , επανερχοταν
τεχνηεντως στην αρχικη , χωρις αυτο να γινει αντιληπτο , τουλαχιστον απο
τον απλο ακροατη .

Ευαγγελε

ΕΝΑ κομματι ακουσα

ΔΕΝ εχει ΣΤΑΘΕΡΑ διαστηματα

ΑΚουσε καλα το ΔΙ ΚΕ == τον ΚΑΘΕ Δι ΚΕ

Ελπιζω να το αντιληφθεις


Ο Καρ;μ;νης ητο πιο στ;θερος

Ο Χρυσανθος οχι

Ο Ταλιαδωρος =ομοιως

Και ο Π;ν;γιωτιδης ΄πεκρυς

Τωρ;=εις το ΗΔΗ ΒΑΠΤΕΤΑΙ == το ΑΝΕΒΑΖΕ ο Χρυσανθος

Εγω θα ελεγα ΟΧΙ == διοτι το ΕΜΑΘΕ και το ΕΙΠΕ ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ ενωπιον του Πριγγου

Δια ερευνησε το θεμα σε παρακαλω

Ευχαριστω
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
ΜΗΠΩΣ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗΣ ΤΟΝ ΣΗΜΑΔΟΦΩΝΩΝ
ΗΤΟ Η ΑΙΤΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΣ ΤΩΝ;

Αν ναι, πως μπόρεσε καποιος ΣΗΜΕΡΑ μετα την παροδο ΤΟΣΩΝ χρόνων
να μας τα εξηγησει;
ΤΟΤΕ χρειαζοταν κάποιος για να μάθει την παλαιογραφεία, 15-20 χρόνια!!!

ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟ!
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
Τι ενοείς Βασίλη; δεν σου αρέσει; Εμένα μου αρέσει και δεν κάνω πλάκα με τον κύριο Μιχαλάκη όπως κάποιοι συμπέραναν...
:eek:

Και εγώ όταν το διάβασα το μήνυμά σου, νόμισα ότι τον "δουλεύεις". Τώρα που το ξεκαθάρισες ότι αυτό δεν ισχύει, νομίζω ότι απλά τον "καλοπιάνεις"! Είπαμε να σου αρέσει, αλλά όχι και να τον θεωρείς τον καλύτερο ψάλτη που πέρασε από την Ελλάδα!

Σε θέματα φωνητικής τεχνικής, νομίζω ότι θέλει λίγη προσοχή ο κ.Μιχαλάκης, καθώς μοιάζει να ζορίζεται και φοβάμαι ότι αν έψελνε κάθε Κυριακή σύντομα θα έκανε ζημιά στο λαιμό του. Καλοπροαίρετα, του προτείνω να ανοίγει περισσότερο το στόμα του και να μην "ψέλνει από τη μύτη". Έτσι θα βγάζει πιο καθαρό και ήρεμο ήχο που θα επιτρέπει στους ακροατές να μην αποσπούνται από την προσευχή τους.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Και εγώ όταν το διάβασα το μήνυμά σου, νόμισα ότι τον "δουλεύεις". Τώρα που το ξεκαθάρισες ότι αυτό δεν ισχύει, νομίζω ότι απλά τον "καλοπιάνεις"! Είπαμε να σου αρέσει, αλλά όχι και να τον θεωρείς τον καλύτερο ψάλτη που πέρασε από την Ελλάδα!

Σε θέματα φωνητικής τεχνικής, νομίζω ότι θέλει λίγη προσοχή ο κ.Μιχαλάκης, καθώς μοιάζει να ζορίζεται και φοβάμαι ότι αν έψελνε κάθε Κυριακή σύντομα θα έκανε ζημιά στο λαιμό του. Καλοπροαίρετα, του προτείνω να ανοίγει περισσότερο το στόμα του και να μην "ψέλνει από τη μύτη". Έτσι θα βγάζει πιο καθαρό και ήρεμο ήχο που θα επιτρέπει στους ακροατές να μην αποσπούνται από την προσευχή τους.
Στέφανε δεν καλοπιάνω ούτε έχω καλοπιάσει κανένα και το ξέρεις...;)
Εμένα ο τρόπος που ψάλει με κατανείσει και μου θυμίζει εκκλησία και όχι συναυλίες ή studios. Τωρα τα θέματα φωνητικής τοποθέτησης δεν ξέρω κατα πόσο τον κουράζει αλλά δεν νομίζω ότι είναι ένρινος...
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
ΜΗΠΩΣ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗΣ ΤΟΝ ΣΗΜΑΔΟΦΩΝΩΝ
ΗΤΟ Η ΑΙΤΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΣ ΤΩΝ;
Καταρχήν προς τι τα κεφαλαία; Έχεις αγανακτήσει για κάτι;

Εν συνεχεία, δεν γνωρίζω με ποιό σκεπτικό οι 3 δάσκαλοι αποφάσισαν να κρατήσουν κάποια σημάδια να απορρίψουν άλλα και να δημιουργήσουν άλλα καινούργια. Ίσως να ήταν και αυτό που λες. (και πιστεύω ότι για την παπαδική τουλάχιστον πρέπει να ήταν βασικός λόγος)

Πάντα είχα την απορεία: χρειάζονταν να εφευρεθεί ολόκληρο σημάδι για να δηλώσει το ενδόφωνονννννννννννννν (άσε που το βλέπουμε και συχνά το ενδόφωνον στα κείμενα...);;; Και δεν χρειάζονταν άλλα από την παλαιά; Δεν έχω βρει απάντηση ακόμα.
Αν ναι, πως μπόρεσε καποιος ΣΗΜΕΡΑ μετα την παροδο ΤΟΣΩΝ χρόνων
να μας τα εξηγησει;
Με διάβασμα και αντιπαραβολή. Έτσι κανείς μπορεί να εξηγήσει τι γίνεται.
ΤΟΤΕ χρειαζοταν κάποιος για να μάθει την παλαιογραφεία, 15-20 χρόνια!!!

ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΟ!
Τώρα χρειάζεται πολύ παραπάνω. Ευτυχώς υπάρχουν οι πηγές πιο εύκολα προσβάσιμες και υπάρχουν και 5-10 άνθρωποι που κάτι έκαναν πάνω σ' αυτό και μπορούμε εμείς πιο εύκολα να δούμε κάποια βασικά. Αλλά εξακολουθεί αν χρειάζεται πολύ παραπάνω.
 
Status
Not open for further replies.
Top