Στα γενικότερα πλαίσια των μαθημάτων της τεχνικής της φωνής από τους ενδιαφερόμενους υποβάλλονται οι ακόλουθες ερωτήσεις:
1) Σε πόσα μαθήματα γίνεται η κατάκτηση της σωστής αναπνευστικής αίσθησης;
Στο πρώτο μάθημα τεχνικής. Αν έχει όμως παρέλθει και το δεύτερο μάθημα και δεν έχει υπάρξει σημαντική έως πολύ σημαντική διαφορά στον τρόπο αναπνοής τότε ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να αλλάξει καθηγητή διότι είναι πολύ πιθανόν ούτε ο ίδιος ο διδάσκων να μην έχει δομήσει σωστά την αναπνευστική διαδικασία στο όργανό του με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει πως να τον μεταδώσει σωστά.
2) Διαφραγματική αναπνοή: H διαδρομή του αέρα στην κοιλιά με ταυτόχρονο φούσκωμα.
Η παραπάνω άποψη είναι απολύτως λανθασμένη! Εξηγώ το γιατί. Διότι, ο αέρας κατευθύνεται στους πνεύμονες οι οποίοι βρίσκονται πάνω από το διάφραγμα. Αν ο αέρας κατευθύνονταν στην κοιλιά τότε μαζί με την εκπνοή θα συμπαρασύρονταν κομμάτια ήπατος ή και άλλα στομαχικά υγρά.
1) Σε πόσα μαθήματα γίνεται η κατάκτηση της σωστής αναπνευστικής αίσθησης;
Στο πρώτο μάθημα τεχνικής. Αν έχει όμως παρέλθει και το δεύτερο μάθημα και δεν έχει υπάρξει σημαντική έως πολύ σημαντική διαφορά στον τρόπο αναπνοής τότε ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να αλλάξει καθηγητή διότι είναι πολύ πιθανόν ούτε ο ίδιος ο διδάσκων να μην έχει δομήσει σωστά την αναπνευστική διαδικασία στο όργανό του με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει πως να τον μεταδώσει σωστά.
2) Διαφραγματική αναπνοή: H διαδρομή του αέρα στην κοιλιά με ταυτόχρονο φούσκωμα.
Η παραπάνω άποψη είναι απολύτως λανθασμένη! Εξηγώ το γιατί. Διότι, ο αέρας κατευθύνεται στους πνεύμονες οι οποίοι βρίσκονται πάνω από το διάφραγμα. Αν ο αέρας κατευθύνονταν στην κοιλιά τότε μαζί με την εκπνοή θα συμπαρασύρονταν κομμάτια ήπατος ή και άλλα στομαχικά υγρά.