Timos Prattas
Νέο μέλος
Καλό Τριώδιο σε όλους,
Γιατί η εορτή της Υπαπαντής θεωρείτε "θεομητορική εορτή" και όχι Δεσποτική; Ο Κύριος είναι το κεντρικό πρόσωπο της εορτής, όχι η Παναγία μας. Ενώ το απολυτίκιο υπάρχει και λέμε τα καθίσματα της εορτής αντί για το Θεοτοκίον του ήχου, πως και δεν υπάρχει κάτι στους αίνους; 3 του ήχου, 3 της εορτής, 2 του Τριωδίου;
Είδα ότι η τυπική διάταξη είναι μόνο 4 του ήχου και 4 του Τριωδίου - ή 5 και 3 - στο καθιερωμένο "Τυπικό"...αλλά ρωτώ για τους λόγους γιατί υπάρχει η διάταξη, και όχι αν υπάρχει.
Και πάλι, Καλό Τριώδιο και Καλή Δύναμη σε όλους, κληρικούς και ιεροψάλτες του Υψίστου!
Γιατί η εορτή της Υπαπαντής θεωρείτε "θεομητορική εορτή" και όχι Δεσποτική; Ο Κύριος είναι το κεντρικό πρόσωπο της εορτής, όχι η Παναγία μας. Ενώ το απολυτίκιο υπάρχει και λέμε τα καθίσματα της εορτής αντί για το Θεοτοκίον του ήχου, πως και δεν υπάρχει κάτι στους αίνους; 3 του ήχου, 3 της εορτής, 2 του Τριωδίου;
Είδα ότι η τυπική διάταξη είναι μόνο 4 του ήχου και 4 του Τριωδίου - ή 5 και 3 - στο καθιερωμένο "Τυπικό"...αλλά ρωτώ για τους λόγους γιατί υπάρχει η διάταξη, και όχι αν υπάρχει.
Και πάλι, Καλό Τριώδιο και Καλή Δύναμη σε όλους, κληρικούς και ιεροψάλτες του Υψίστου!