Συγχαρητήρια Φώτη για αυτήν την δημόσια εξομολόγηση. Συντάσσομαι μαζί σου. Σε όλους μας αρέσει και ο Χατζημάρκος, και ο Καραμάνης και ο Χρύσανθος και ο Ταλιαδώρος και ο Παναγιωτίδης και ο Κυριαζής....και όλοι οι μεγάλοι ψάλτες. Ε, μας αρέσει και η ΕΛΒΥΧ.
Μας αρέσει οτιδήποτε ποιοτικό από όποια Σχολή κι αν προέρχεται.
Μπράβο Φώτη.
:wink:
Και ο οικουμενισμος εκει στηριζεται. Οτι μας αρεσει και μας εξυπηρετει απ οπου κι αν προερχεται!
αδελφε και φιλε σταματα το μας κουρασες.
αδελφε και φιλε σταματα το μας κουρασες.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΧΟΡΩΔΙΑ.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδίας μου.
Τα περνάω στο mp-3 κ θα τα πάρω στο λεωφορείο μαζί μου.
Προσέθεσε κ τα χθεσινοβραδινά μαθήματα που
(ο Θεός σε να σε φωτίζει Φώτη να μας χαρίζεις φώς:wink
ανέβασες κ τότε θα καταλάβεις ότι θα γίνει του Πατριαρχείου
μέσα στο συρόμενο.Έχουν κ εξεταστική τα λουλούδια μου.
Τι να σου λέω, αγιορείτικος 135ος ψαλμός συν το Αλληλούια
του Καρά πριν σταματήσω από κάθε δρομολόγιο
για να έρχομαι στα ίσα μου.
Το ΄χω, το ΄χω σου λέω. Ευχαριστώ πολύ.
Εγώ προτιμώ πρωτότυπα αγιορείτικα ακούσματα για να μου θυμίζουν τέτοιες στιγμές και όχι κακέκτυπα αντίγραφα τους που "ξενιζουν" και "ξυνιζουν", όπως σωστά έγραψες. (Αν και προσωπικά ούτε αντίγραφα θα τα ονόμαζα, αφού οι ίδιοι οι αγιορείτες έχουν δηλώσει επανειλημμένως ότι τα πράγματα αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με αγιορείτικο ύφος) Από κει και πέρα, καλά έκανες και τα ανεβασες, ας υπάρχει κι αυτό το άκουσμα για οποίον του αρέσει και για σύγκριση, για ιστορία, χρήσιμο είναι. Ευχαριστούμε για τον κόπο σου, νομίζω δικαιούσαι οφίκιο Αρχοντος ψαλτο-uploader και με το παραπάνω... (οικουμενικου μάλιστα!!)Μου θυμίζει τις στιγμές που κάθομαι στο στασίδι των Ι.Μ.Αγ.Όρους κατά την ώρα του Όρθρου,με πλήρη κατάνυξη,κλεισμένος τον εαυτό μου.
Εγώ προτιμώ πρωτότυπα αγιορείτικα ακούσματα για να μου θυμίζουν τέτοιες στιγμές και όχι κακέκτυπα αντίγραφα τους που "ξενιζουν" και "ξυνιζουν", όπως σωστά έγραψες. (Αν και προσωπικά ούτε αντίγραφα θα τα ονόμαζα, αφού οι ίδιοι οι αγιορείτες έχουν δηλώσει επανειλημμένως ότι τα πράγματα αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με αγιορείτικο ύφος) Από κει και πέρα, καλά έκανες και τα ανεβασες, ας υπάρχει κι αυτό το άκουσμα για οποίον του αρέσει και για σύγκριση, για ιστορία, χρήσιμο είναι. Ευχαριστούμε για τον κόπο σου, νομίζω δικαιούσαι οφίκιο Αρχοντος ψαλτο-uploader και με το παραπάνω... (οικουμενικου μάλιστα!!)
Είναι σωστό να βαπτίζουμε ήχο το κάθε παρακλάδι,γκρεμίζοντας την οκτάηχο, η' ορθοπρακτικά θα ήτο πιο ευγενές και οικείο προς εμάς να εμπλούτιζε το κάθε παρακλάδι αφήνοντας την οκτάηχο ως στυλοβάτη της Βυζαντινής μας μουσικής. Πειράζοντας τον στυλοβάτη γκρεμίζεις και το οικοδόμημα αλλά το χειρότερο είναι ότι γκρεμίζεις και τις συνειδήσεις των πιστών σου μαθητών.Πιστεύω ότι πολλά καταλήγουν λάθος διότι κινούμαστε με εγωιστικό αυθορμητισμό χωρίς να ζητούμε το έλεος του Κυρίου μας,νοιώθοντας οι ίδιοι τους εαυτούς μας ως Θεούς και ως ρυθμιστάς των πάντων.Αυτά πιστεύω.Σας ευχαριστώ που με ανεχθήκατε.....
Αγαπητέ Φώτη ή αλλιώς Άρχοντα απλοουντάριε κατά το καινούριο οφίκκιο που έλαβες για την μεγάλη προσφορά σου στις αναρτήσεις.
Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε βέβαια και από κοντά αλλά προς το παρόν πιο εύκολο είναι να τα πούμε φορουμ...ικά:wink:
Εννοείται ότι είναι παράλογο και απαράδεκτο να βαπτίζουμε κάθε παρακλάδι ενός ήχου με κάποιο άλλο όνομα.
π.χ. Τέταρτος με την φθορά του Δι του μαλακού χρώματος. Αν τον βαπτίσουμε "έκτος ήχος" ή "πλάγιος του εννάτου", τότε είμαστε απαράδεκτοι αναμφίβολα. Αν όμως τον ονομάσουμε "τέταρτο μαλακό χρωματικό" σε τι κάνουμε λάθος; Ή σε τι κάνει λάθος ο Καράς στο εν λόγω θέμα;
Μήπως λοιπόν ήθελες να πεις κάτι άλλο; Γιατί απ' ότι κατάλαβα κάποιοι εδώ μέσα στο φόρουμ περιμένουν πως και πως να διαβάσουν κάτι τέτοιο για να κάνουν τους έξυπνους
Μήπως δεν λένε όλοι οι ψάλτες ανά την Ελλάδα:
ήχος πλάγιος του πρώτου εναρμόνιος ή νενανω ή λέγετος ή βαρύς επτάφωνος ή βαρύς πεντάφωνος ή ...ή ...ή ...ή ...ή ...ή ...κτλ.
Μην πτοείσαι βέβαια και συνέχιζε να μας ποτίζεις νάματα μουσικά και απλοουντικά...:wink: