[Ερώτηση] Βασικά πράγματα για το ισοκράτημα τώρα που είμαι αρχάριος ...

χριστοφόρος4

Παλαιό Μέλος
Καλησπερα και παλι !!
Ειμαι στο ψαλτηρι εδω και 1 και κατι χρονο και προσπαθω με τη βοηθεια του Θεου να κανω ισοκρατημα ...
Αλλα και παλι κανω σοβαρα λαθη .. Χανω τις βασεις ευκολα ....
Αλλοτε πηγαινω πιο ψηλα αλλοτε πιο χαμηλα και πολλα αλλα ....

Μπορει καποιος να μου εξηγησει σε προσωπικο , για να μην επιβαρυνουμε και το συγκεκριμενο θεμα με πολλα μηνυματα , πεντε βασικα πραγματα για το ισοκρατημα τωρα που ειμαι ακομα αρχαριος ...

Ευχαριστω για την προσοχη σας
Φιλικα Παντα
Χριστοφόρος
 

χριστοφόρος4

Παλαιό Μέλος
Καλησπερα !!

Σημερα που συμμετειχα στον Πρωτο Εσπερινο του Τριωδιου στην ενορια μου και πηγα να αρχισω το ισοκρατημα στον πλ του α καταλαβα πως ειναι αρκετα δυσκολο !!!

Δεν ξερω ακριβως , καθως ειμαι πολυ νεος ακομα στο ψαλτηρι , αλλα μου βγαινε να ισοκρατω στον Πα αλλα λιγο ψηλα !!

Δεν το καταλαβαινα αλλα μου αρεσε !!

Ειναι ομως σωστο ???

Περιμενω απαντησεις !!

Φιλικα
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
:D:D:D
 

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Καλησπερα !!

Σημερα που συμμετειχα στον Πρωτο Εσπερινο του Τριωδιου στην ενορια μου και πηγα να αρχισω το ισοκρατημα στον πλ του α καταλαβα πως ειναι αρκετα δυσκολο !!!

Δεν ξερω ακριβως , καθως ειμαι πολυ νεος ακομα στο ψαλτηρι , αλλα μου βγαινε να ισοκρατω στον Πα αλλα λιγο ψηλα !!

Δεν το καταλαβαινα αλλα μου αρεσε !!

Ειναι ομως σωστο ???

Περιμενω απαντησεις !!

Φιλικα
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
:D:D:D

Χριστοφόρε, καλό Τριώδιο.
Εάν έγινε όπως πιο πάνω αναφέρεις, ο Ιεροψάλτης θα έπρεπε να σε σταματήσει, διότι δεν ακούγεται αρμονικά το ισοκράτημα με την κύρια μελωδία, όταν οι μουσικοί φθόγγοι του ισοκρατήματος, δεν ψάλλονται στη σωστή τους θέση!
Εάν, ο Ιεροψάλτης δεν σου έκανε παρατήρηση, θα πρέπει να συμβαίνουν δύο ενδεχόμενα:
1. Ήταν δικιά σου, λανθασμένη εντύπωση ότι έγινε όπως αναφέρεις πιο πάνω, δηλ. δεν "πατούσες" σωστά τον ΠΑ, ενώ στην πραγματικότητα το έκανες σωστά, 'η