Νίκο, δεν διαφωνούμε στα επιμέρους, εγώ για τον διασυρμό μίλησα. Όσα μου είπες δεν απαντούν σε αυτό. Δεν ξέρω αν κάποιοι άκριτα τον είπαν μύθο και νονό ή αν τον προωθούν τα υπουργεία και οι επιτροπές, μπορεί και έτσι να είναι, αλλά ούτε αυτά δικαιολογούν τον διασυρμό.
Πιστεύω ότι από σεβασμό για την τεράστια προσφορά του σε άλλους τομείς (πβ. μαρμαρένια αλώνια) και για το ότι είναι δάσκαλος πολλών φίλων οφείλουμε να του φερθούμε με ευπρέπεια.
Ούτε η ενότητα ιεροψάλτες > ηχογραφήσεις το δικαιολογεί. Για οποιονδήποτε ψάλτη θα το έλεγα. (Αν και δεν ξέρω να το έχει υποστεί άλλος τόσο εξακολουθητικά, όχι στο παρόν thread αλλά διάχυτα - κυρίως νεκρός).
ΥΓ Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα (σου έχω πει ότι νιώθω πως ενίοτε αδικείς τον εαυτό σου και την πνευματικότητά σου - ενίοτε) απλά, όπως είπες, στο παρόν thread προσωποποιήθηκες άθελά σου.
Με το ζόρι λοιπόν να πούμε κάποιον ψάλτη γιατί αλλιώς τον διασύρουμε; Οκ λοιπόν ο Καράς είναι ψάλτης και φωνάρα και καλός εκτελεστής. Ακούγεται άλλωστε και από τις ηχογραφήσεις.
Ξέρεις γιατί δεν το έχει υποστεί άλλος αυτό: γιατί για κανέναν δεν έχει γίνει τόσο μανιώδης προσπάθεια από τους οπαδούς του να παρουσιαστεί ως η απόλυτη αυθεντία, ως ο μέγας μεταρυθμιστής χωρίς τον οποίο οι άχρηστοι Τρεις Δάσκαλοι θα κατέστρεφαν τη βυζαντινή μουσική και όλοι θα ψέλνανε σαν τον ευρωπαϊστή Σακελλαρίδη, που το ύφος του εξουδετέρωσε ο εθνομουσικοδιδάσκαλος Καράς.
Γνωρίζω ότι γίνομαι μισητός για τις ιδέες μου, αλλά έχω τη συνείδησή μου ήσυχη, γιατί μέσα μου δεν έχω καμμία εμπάθεια για κανέναν προσωπικά, νεκρό ή ζωντανό.