Ανοικτή επιστολή-απάντηση κ. Κώστα Αγγελίδη προς κ. Μανόλη Χατζηγιακουμή

Status
Not open for further replies.

dimitrios_32

Δημήτριος Αναστασιάδης
Ταπεινωση λεγεται,δεν υπαρχει ορος ταπεινοτητα αδερφε!Χαχαχα!Χαλαρωσε!Αλλο ταπεινος,αλλο μ... οπως θελετε εσεις εμας τους "Αγγελοπουλικους",οπως μας λετε.Δηλαδη θα λετε τις αρλουμπες σας ατεκμηριωτες κ εμεις που εχουμε τεκμηρια απαγορευεται να μιλαμε;μηπως αρεσκεστε στον φασισμο;λεω εγω τωρα!
 

dimitrios_32

Δημήτριος Αναστασιάδης
Ο,τι πεις κ.Μαμαη!Εχω ειλικρινα πολυ σοβαροτερα πραγματα να κανω αυτη τη στιγμη,απο το να συμμετεχω σε μια παιδιακιστικου τυπου αντιπαραθεση,πιστεψε με!
 

dimitrios_32

Δημήτριος Αναστασιάδης
Μανιατης,σορρυ!Τοσο σοβαροτερα πραγματα εχω να κανω!
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Σταματω να μιλω με ανθρωπους που ειρωνευονται,οταν βλεπουν οτι δεν τους παιρνει,αντι να παραδεχθουν την ηττα τους.Συζητηση κανουμε,οχι δουλεμα ο ενας του αλλου.Να σοβαρευτουμε επιτελους!

Δημήτρη τα δύο τελευταία χρόνια έχουν γίνει βιβλικές μάχες για αυτά τα θέματα τώρα ξύπνησες να ποστάρεις; Διάβασε τα παλιά θέματα να δείς τι έχει συζητηθεί για τον β ήχο και για άλλα και μετά τα ξαναλέμε.

Να κι εδώ ενδεικτικά μερικά points με links σε παλαιότερα θέματα στα οποία θεωρώ ότι η θεωρία του Καρά πάσχει:

α) Απορρίπτει το σύστημα της ομοίας διφωνίας. Η μη αποδοχή του συγκεκριμένου συστήματος (είναι το μόνο που οδεύει σύμφωνα με την χρυσή τομή) έχει αποτέλεσμα λάθος προσεγγίσεις αρκετών περιπτώσεων του β ήχου κυρίως, του βαρύ, του τετάρτου-λεγέτου (δείτε και το διάγραμμα μου για τις σχέσης των συστημάτων). Έχει γίνει αρκετά δυναμικός διάλογος εδώ,εδώ και όχι μόνο.
β)Θεωρεί μείζωνα τόνο μόνο τον επόγδοο(8/9). Ο Χρύσανθος θεωρεί περιπτώσεις του μείζωνα μεγαλύτερες των 12/68 τμημάτων. πχ Βλ κεφάλαιο χρόες και το αντίστοιχο θέμα για τον τόνο Νη Πα
γ)Πολλά από τα κενά που δημιουργούνται από την απόρριψη των παραπάνω και άλλων προσπαθεί να τα καλύψει με την θεωρία των έλξεων η οποία είναι εφεύρημα της μουσικής επιτροπής του 1881. Δείτε το αντίστοιχο θέμα περί έλξεων εδώ
δ)Η "κονσερβοποίηση" των αχρόνων υποστάσεων (χαρακτήρων ποιότητας) σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο το οποίο μόνο από την συγκεκριμένη σχολή ακούγεται έτσι. Ο κύριος Αγγελόπουλος το συνέχισε χάριν συγχρονισμού της χορωδίας. Έτσι χάνεται η μεγάλη ποικιλία αναλύσεων των υποστάσεων και η ψαλμωδία καταντά βαρετή και μονότονη. Αυτό οφείλεται και στην
ε)Σύγχυση των εννοιών χρόνου και ρυθμού οι οποίες διαφοροποιούνται στο θεωρητικό του Χρυσάνθου αλλά και σε άλλα έντυπα όπως "Ο ΡΥΘΜΟΓΡΑΦΟΣ" του Αγαθαγγέλου Κυριαζίδου.
στ)Ακολουθώντας την εσφαλμένη θεωρία των έλξεων περιόρισε την ισχύ του εναρμονίου γένους μόνο στην απόδοση αναγνωσμάτων ,σπάνια σε παπαδικά μέλη, παραδοσιακά τραγούδια και μανέδες. Τα μέλη δε του εναρμονίου τα απέδοσε μόνο στο σύντονο-σκληρό διάτονο.
ζ)Η μή παραδοχή της συνέχειας της πατριαρχικής παράδοσης.
η)Η θεωρητική του προσέγγιση κάποιων θεμάτων υποτιμόντας την τρέχουσα παράδοση οδήγησε σε αυθαιρεσίες όπως:
i)Η πεποίθηση ότι οι κανόνες σε πλ β ήχο ψάλλονται σε σκληρό χρωματικό γένος κάτι που κατά την γνώμη μου δεν ισχύει για την μεγάλη μερίδα της ελληνικής παράδοσης.
ii)Η θεωρία ότι τα προσόμοια "Τον τάφον σου σωτήρ" ακολουθούσαν τον δίφωνο χρωματικό - νάο ήχο έχει αποτέλεσμα το φαινόμενο της "δημιουργικής παράδοσης" αφού δεν έχει σωθεί κάτι τέτοιο τους τελευταίους αιώνες. Επίσης η θεωρία αυτή μπορεί και να μήν ισχύει καθόλου. Περισσότερες λεπτομέριες εδώ
θ)Η ελλιπής διδασκαλία σωστής τοποθέτησης της φωνής του ιεροψάλτη και του τρόπου σύνδεσης των φθόγγων. Πιο ειδικός σε αυτά είναι ο κύριος Μιχαλάκης. Μπορείτε να διαβάσετε δημοσιεύσεις του.
ι)Η δογματοποίηση της παράδοσης και η a priori απόρριψη κάθε εξελικτικής έκφρασης της μουσικής μας όπως διαμορφώθηκε τον 20 αιώνα.

Διάβασε και την εργασία μου για την όμοια διφωνία του β ήχου (κατά την γνώμη μου το μεγαλύτερο λάθος του Καρά είναι ότι δεν παραδέχεται αυτό το θεμελιόδες σύστημα της μουσικής μας)εδώ
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Μανιατης,σορρυ!Τοσο σοβαροτερα πραγματα εχω να κανω!


Παρακαλώ, τουλάχιστον μετά από αυτό ανακαλύψαμε την πηγή του κακού.... (Πράξεις Η', 30) :rolleyes:
 
Last edited:
P

PANROUST

Guest
Ταπεινωση λεγεται,δεν υπαρχει ορος ταπεινοτητα αδερφε!Χαχαχα!Χαλαρωσε!Αλλο ταπεινος,αλλο μ... οπως θελετε εσεις εμας τους "Αγγελοπουλικους",οπως μας λετε.Δηλαδη θα λετε τις αρλουμπες σας ατεκμηριωτες κ εμεις που εχουμε τεκμηρια απαγορευεται να μιλαμε;μηπως αρεσκεστε στον φασισμο;λεω εγω τωρα!
Λες και μιλαω τωρα σε παιδι δημοτικου.Ποιος σας ειπε οτι σας εχουμε απαγορευσει να μιλατε?Μαλλον το αντιθετο γινεται οπως αποφασιζουμε και διαταζουμε..
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Παρακαλώ, τουλάχιστον μετά από αυτό ανακαλύψαμε την πηγή του κακού.... (Πράξεις Η', 30) :rolleyes:

Σωστό κι αυτό...
Αλλά εγώ επιμένω ότι η πηγή του κακού είναι πάντα στο Κορινθίους 7,9... :wink::D:p:cool:
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
Σταματω να μιλω με ανθρωπους που
ειρωνευονται,οταν βλεπουν οτι δεν τους παιρνει,αντι να παραδεχθουν την ηττα τους
.Συζητηση κανουμε,οχι δουλεμα ο ενας του αλλου.Να σοβαρευτουμε επιτελους!

Φιλε μου εχεις δικιο! Εγω εμαθα τις πεντε νοτες που ξερω σε μαθητη του Παναγιωτιδη και συνεχεια ακουγα Παναγιωτιδη και Στανιτσα :( . Ομως οταν ακουσα την ερμηνεια του δασκαλου στο συνημμενο , θαυματουργικως εφυγε το "βυσμα" απο τα αυτια μου και παραδεχτηκα επι τοπου την ηττα μου και την ηττα των Πατριαρχικων Ψαλτων , Πριγγου , Στανιτσα , Αστερη κ.λ.π ! Πραγματι ο μεγαλυτερος μουσικος και ψαλτης του εικοστου αιωνος !!!
 

Attachments

  • Σιμων Καρας.mp3
    3.2 MB · Views: 37
Last edited:

dimitrios_32

Δημήτριος Αναστασιάδης
Βαγγελακη,δε μιλαω μαζι σου για μουσικολογικα,γιατι δεν πας καθολου καλα.Το αν εχω διαβασει η οχι δεν το ξερεις.Παντως,δεν γυρναω να φερθω τοσο αχαριστα στον δασκαλο μου,οσα λαθη κ αν εχει κανει.Του τα λεω κατ'ιδιαν,δεν τον ξεφτιλιζω,οπως κανεις εσυ με τον Καρα και τον Αγγελοπουλο,σε σημειο που εκανες τον Αγγελοπουλο να σε βριζει.Να'ξερες ποσοι σ'εχουν παρει στο ψιλο...!!Αχ καημενε Βαγγελακη!
 

dimitrios_32

Δημήτριος Αναστασιάδης
Κ.Ρουστεμη,βλεπω το υφος το δικο σας κ το δικο μας.Εμεις με επιχειρηματα,εσεις με υβρεις.Και μη μου πειτε που βλεπω τις υβρεις!Οσο ζουσε ο Καρας,γιατι δεν του τα λεγατε καταμουτρα;
 
P

PANROUST

Guest
Βαγγελακη,δε μιλαω μαζι σου για μουσικολογικα,γιατι δεν πας καθολου καλα.Το αν εχω διαβασει η οχι δεν το ξερεις.Παντως,δεν γυρναω να φερθω τοσο αχαριστα στον δασκαλο μου,οσα λαθη κ αν εχει κανει.Του τα λεω κατ'ιδιαν,δεν τον ξεφτιλιζω,οπως κανεις εσυ με τον Καρα και τον Αγγελοπουλο,σε σημειο που εκανες τον Αγγελοπουλο να σε βριζει.Να'ξερες ποσοι σ'εχουν παρει στο ψιλο...!!Αχ καημενε Βαγγελακη!
Μαλλον θα σε πληρωνει :D
 

dimitrios_32

Δημήτριος Αναστασιάδης
Ακουσε αγαπητε Φαρλεκα ηχογραφησεις του Παναγιωτιδη στο youtube πως αναλυει την πεταστη κ αλλα σημαδοφωνα και μετα τα λεμε!Οπως ακουσε κ την εκτελεση των τριαδικων μεγαλυναριων απο τον Στανιτσα στο δισκο της Εθνικης Τραπεζας,ειδικα στο τελος που εκτελει την τριπλη διεση στο Γα κ τοτε ελα να τα πουμε!
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Αν ερμηνεύω σωστά τον αρχιφαλτσαδόρο, ο xrysafis θα πρέπει να ανακαλέσει τους χαρακτηρισμούς του απέναντι σε ένα ιδρυτικό μέλος του φόρουμ που όλοι σεβόμαστε και τα υπόλοιπα θα λυθούν εν καιρώ.
Οχι.
Μιλάω για μας και όχι για κάποιο άτομο συγκεκριμένα.
Δεν μπορείς να ανακαλέσεις ένα φάλτσο στη ζωή γιατί αυτό καταγράφηκε σε μαγνητοταινία, mp3, στους ουρανούς σαν ενέργεια. Είναι σαν να ανακαλέσεις μια αστραπή πίσω.
Έκανες το φάλτσο σου; καταγράφηκε.
Πως θα σβήσει αυτό;
Να πάω στον παπά να το εξομολογηθώ;
Σβήνει;
Η μόνη λύση είναι να πάω αύριο στην εκκλησία και να προσπαθήσω να το πω σωστά.
Να μετανοήσω δηλ. να αλλάξω τρόπο ψαλσίματος.
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Βαγγελακη,δε μιλαω μαζι σου για μουσικολογικα,γιατι δεν πας καθολου καλα.Το αν εχω διαβασει η οχι δεν το ξερεις.Παντως,δεν γυρναω να φερθω τοσο αχαριστα στον δασκαλο μου,οσα λαθη κ αν εχει κανει.Του τα λεω κατ'ιδιαν,δεν τον ξεφτιλιζω,οπως κανεις εσυ με τον Καρα και τον Αγγελοπουλο,σε σημειο που εκανες τον Αγγελοπουλο να σε βριζει.Να'ξερες ποσοι σ'εχουν παρει στο ψιλο...!!Αχ καημενε Βαγγελακη!

Καλόοο!!! :D:D:D
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Βαγγελακη,δε μιλαω μαζι σου για μουσικολογικα,γιατι δεν πας καθολου καλα.Το αν εχω διαβασει η οχι δεν το ξερεις.Παντως,δεν γυρναω να φερθω τοσο αχαριστα στον δασκαλο μου,οσα λαθη κ αν εχει κανει.Του τα λεω κατ'ιδιαν,δεν τον ξεφτιλιζω,οπως κανεις εσυ με τον Καρα και τον Αγγελοπουλο,σε σημειο που εκανες τον Αγγελοπουλο να σε βριζει.Να'ξερες ποσοι σ'εχουν παρει στο ψιλο...!!Αχ καημενε Βαγγελακη!


Βρίζει ο Άρχων; Εκπλήσσομαι... Άλλα έχουν ακουστεί για το ήθος του Δασκάλου. Εσείς ο ίδιος μάλιστα είχατε πει στο facebook ...

Krima k.Erswtelo k loipoi toy Syndesmoy!Eimaste se proparaskeyastikh periodo ths Megalhs Tessarakosths k eseis asxoleiste me ta kosmika.Meta sas eftaige o k.Aggelidis poy den vazei hxografhseis toy syndesmoy!O k.Aggelidis omws exei frontisei na mas didaksei oloys emas ithos,opws k o k.Aggelopoylos,me to na mas tonizei se kathe peristasi oti panw ap'ola eimaste Orthodoxoi Xristianoi k ws tetoioi na poreyomaste.Mh moy epikaleiste ta paradosiaka apokriatika tragoydia,giati de simainei pws o,ti einai paradosiako,einai k ortho xristianika.Milaw san Xristianos,oxi san psaltis apokleistika.Stin teliki,as min ksexname oti,symfwna me toys kanones,eimaste katwteroi klirikoi k prepei na prosexoyme thn vioth mas.As einai!Kalh sas fwtish!

Dhmhtrhs Anastasiadis
698-ΧΧΧΧΧΧΧ

Τελικά με τα γραφόμενά σας (τα οποία θα έπρεπε να είναι περισσότερο προσεκτικά και λιγότερο ανακόλουθα...) ποιος εκτίθεται περισσότερο; Ο κ. Αγγελόπουλος ή εσείς ο ίδιος;
 
Κάποιος επιτέλους ας τον σιχτιρίσει ... Και μετά (ή και πριν) ας διαγράψει και μένα από μέλος. "Μεγάλε" να λες τους νέους και παλιούς φαντάρους που σε περικυκλώνουν. Εδώ να μιλάς σοβαρά και να αφήνεις κατά μέρος τη "λόγια" υποτίμηση του άλλου. Ξεφτιλίζεσαι. Βλήμα..

Να μη σου πω ποιος θέλει σιχτίρισμα ανώνυμε κύριε, κυρία ή δεσποινίς xrysafis.
Εμφανίστηκες από το πουθενά να εξυβρίσεις ένα από τα παλαιότερα και με μεγάλη προσφορά επώνυμα μέλη. Άντε κάνε μας τη χάρη και να προσέχεις τα λόγια σου, γιατί αυτοχαρακτηρίζεσαι.
 
Status
Not open for further replies.
Top