"ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ" ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ 27/5/1956 - YouTube Αν έχει αναρτηθεί ήδη, ας διαγραφεί
Κυριακή του Παραλύτου, Οικουμενικόν Πατριαρχείον (27/5/1956)"ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ" ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ 27/5/1956 - YouTube Αν έχει αναρτηθεί ήδη, ας διαγραφεί
Κ πάλι ο φίλτατος Χρήστος μερακλής μάς κάνει ένα ακόμη ωραιότατο δώρο με την ίδια ηχογράφηση σε βίντεο εδώ.
Χριστός ανέστη,
δ.
Δέν θέλω νά σᾶς χαρακτηρίσω καί οὔτε μοῦ ἐπιτρέπεται δημόσια...Χριστός Ανέστη!
"Οι δεύτερες που κάνουν, στο Χερουβικό ύμνο, είναι παραδοσιακές - ή μήπως και "αρχαίες";
Χαίρετε!Στο 15:40 όντως κάτι ακούγεται...
1. απλά σε μια ζωντανή εκτέλεση συμβαίνουν κι αυτά... σε όλους μας έχει τύχει κάποιος "κανταδόρος" πλέον άνω των ογδόντα, που μας ρίχνει απροειδοποίητα μια "δεύτερη". ..................................................................................................................................................................................................................................................
2. θέλω να πω ότι εφόσον οι ψάλτες του βίντεο δεν προσυπογράφουν τις πολυφωνίες αυτές δεν μπορούμε να τους συνδέσουμε με αυτές. ................ ή και σε άλλη Κυριακή της εποχής...
Στο 15:40 όντως κάτι ακούγεται....
1. "ὀργίζεσθε, καὶ μὴ ἁμαρτάνετε· ὁ ἥλιος μὴ ἐπιδυέτω ἐπὶ τῷ παροργισμῷ ὑμῶν..." (Δείτε το με τον καλό λογισμό στο 2)![/B said:.1. Γι᾿ αὐτό ἐξοργίστηκα μέ τή γενίκευση, πού ἀποδίδεται στούς ψάλτες, ἐνῶ πρόκειται γιά μεμονωμένη στιγμιαία φωνή μέσα στό ἱερό.
4. Θά περιμέναμε ὅλοι ἐμεῖς, ἀλλά κυρίως οἱ μακαριστοί Ἄρχοντες, μιά συγγνώμη...
Ἀποκάλυψες μόνος σου τό ποιόν σου, πού δέν μοῦ ἐπιτρεπόταν δημόσια νά καταγράψω, ὅπως προέγραψα...1. "ὀργίζεσθε, καὶ μὴ ἁμαρτάνετε· ὁ ἥλιος μὴ ἐπιδυέτω ἐπὶ τῷ παροργισμῷ ὑμῶν..." (Δείτε το με τον καλό λογισμό στο 2)!
2. Τέθηκε το ερώτημα από τον υποφαινόμενο "για τις δεύτερες", ώστε να αποκαλυφθεί ο λόγος ή να προσεγγίσουμε την αιτία εισαγωγής τους στους Ι. Ναούς. (δείτε πιο πάνω στο μήνυμα με αρ. 05).
3. Ο καθόλα άξιος μαθητής, ίσως ο καλλίτερος & ταυτόχρονα συνεχιστής του έργου του αειμνήστου Κ. Πρίγγου ο οποίος, πρόσφατα μετέβη εις την Θριαμβεύουσα Εκκλησία, αρέσκονταν και επέτρεπε "τις δεύτερες" από τα μέλη του χορού του. Ακούστε, χαρακτηριστικά, από οργανωμένη ηχογράφηση, εδώ.
(Ειδικότερα στη μελωδία "του Σε υμνούμεν" γίνεται "ολιστική εφαρμογή τους")! - Πάντως, ως άκουσμα δεν είναι και άσχημο!
4. 'Έχουν γνώση, των λεγομένων μου, τόσο οι ζώντες, όσο και "οἱ μακαριστοί Ἄρχοντες..."
1. "ὀργίζεσθε, καὶ μὴ ἁμαρτάνετε· ὁ ἥλιος μὴ ἐπιδυέτω ἐπὶ τῷ παροργισμῷ ὑμῶν..." (Δείτε το με τον καλό λογισμό στο 2)!
2. Τέθηκε το ερώτημα από τον υποφαινόμενο "για τις δεύτερες", ώστε να αποκαλυφθεί ο λόγος ή να προσεγγίσουμε την αιτία εισαγωγής τους στους Ι. Ναούς. (δείτε πιο πάνω στο μήνυμα με αρ. 05).
3. Ο καθόλα άξιος μαθητής, ίσως ο καλλίτερος & ταυτόχρονα συνεχιστής του έργου του αειμνήστου Κ. Πρίγγου ο οποίος, πρόσφατα μετέβη εις την Θριαμβεύουσα Εκκλησία, αρέσκονταν και επέτρεπε "τις δεύτερες" από τα μέλη του χορού του. Ακούστε, χαρακτηριστικά, από οργανωμένη ηχογράφηση, εδώ.
(Ειδικότερα στη μελωδία "του Σε υμνούμεν" γίνεται "ολιστική εφαρμογή τους")! - Πάντως, ως άκουσμα δεν είναι και άσχημο!
4. 'Έχουν γνώση, των λεγομένων μου, τόσο οι ζώντες, όσο και "οἱ μακαριστοί Ἄρχοντες..."
η αστική ελίτ της ενορίας αυτό απαιτούσε!
Τα στοιχεία αυτά με το πέρασμα του χρόνου όλο και λιγόστευαν
η σύνθεσις του εκκλησιάσματος άλλαξε